View Full Version : Aansluit schema gezocht
Heb pas zwaailichten en sirene gekocht voor op me feuerwehr project , maar loopt vast met het aansluiten .Ben dus opzoek naar het aansluitschema voor een alarmknop uit een brandweer wagen . Ben al aan het zoeken geweest , maar aangezien mijn duits er slecht is kom ik geen stap verder . Dus laat ik het nu hier eens proberen , mischien dat iemand wat weet .
Het gaat om de volgende schakelaar
Hella Alarmschalter 12V Feuerwehr Made in Germany Nr. 1759-07 Alarm
http://pixcluster2.freshworx.de/pix736370@freshworx.de/ebay/kfz/k_alarmknopf.nr.4.jpg
Bvd
ewcaddymk1
15-12-2012, 19:48
http://www.zieglerbrandweertechniek.nl/contact.html
Top , net even een bericht gestuurd . Ben benieuwd
ewcaddymk1
15-12-2012, 20:11
als die het niet hebben dan weet ik het zo 1 2 3 ook niet
maar ga je ook met blauwe kappen rijden dan , ik kan me nog een filmpje van wegmisbruiker herinnerren met volgens mij een unimog :rolleyes:
Ga er niet mee rijden hoor , het is alleen voor meetings . :D
ewcaddymk1
15-12-2012, 20:38
dan wel op een aanhanger ? want die bekeuring is niet mals volgens mij
Nee dat klopt . Las net een stukje over een kever die in beslag is genomen vanwege het blauwe zwaailicht op het dak .
Ik maak de zwaailichten afneembaar zodat ze bij een meeting erop kunnen en daarna weer in de kofferbak naar huis kunnen . Wil dat risico niet lopen .
ewcaddymk1
15-12-2012, 20:48
Ik maak de zwaailichten afneembaar zodat ze bij een meeting erop kunnen en daarna weer in de kofferbak naar huis kunnen . Wil dat risico niet lopen .
:thumbup:
jetta mk1 '82
15-12-2012, 21:08
Nee dat klopt . Las net een stukje over een kever die in beslag is genomen vanwege het blauwe zwaailicht op het dak .
Vaak ben je te bang :D
ewcaddymk1
06-01-2013, 09:15
is hier nog wat duidelijker geworden :confused:
Nope helemaal niets . Maar het spul staat weer te koop
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.