View Full Version : beetje dom en eindelijk pinstriping
vanmorgen met de spijl naar het werk gegaan, terwijl ik gister het blok een beurtje had gegeven (nieuwe bougies, bougiekabeltjes,contactpuntjes,klepjes gesteld,nieuwe olie e.d.) was ik vergeten de bougiekabeltjes goed op de bougies te schuiven...jaja dus dat liep niet echt fijn, hahahahaha, erg dom!
Morgen krijgt de bus trouwens eindelijk zijn pinstriping!
cool!
ik neem aan zondag op de meeting in den haag te bewonderen ??
ik weet dat het veel gevraagd is, maar zou je een blikje "fire red" mee kunnen nemen (teminste als lenn die kleur weer op vooraad heeft)??
ik heb nu namelijk alleen "maroon" en dat is toch redelijk donker vooral op een zwarte ondergrond
vanmorgen met de spijl naar het werk gegaan, terwijl ik gister het blok een beurtje had gegeven (nieuwe bougies, bougiekabeltjes,contactpuntjes,klepjes gesteld,nieuwe olie e.d.) was ik vergeten de bougiekabeltjes goed op de bougies te schuiven...jaja dus dat liep niet echt fijn, hahahahaha, erg dom!
ach, kan ons allemaal overkomen
ik heb eens de volgorde veranderd, in plaats van 1432 heb ik 1324 aangehouden. vindt het motortje ook niet fijn :) :) :)
cool!
ik neem aan zondag op de meeting in den haag te bewonderen ??
ik weet dat het veel gevraagd is, maar zou je een blikje "fire red" mee kunnen nemen (teminste als lenn die kleur weer op vooraad heeft)??
ik heb nu namelijk alleen "maroon" en dat is toch redelijk donker vooral op een zwarte ondergrond
Jep, willen zondag zeker naar Den Haag gaan, zal ff aan Lenn vragen of ie die weer heeft... :)
vwspijlbus
27-05-2005, 12:01
KNMI geeft voor zondag 70% neerslag kans aan...
Laten we maar hopen ze het weer mis hebben.
KNMI geeft voor zondag 70% neerslag kans aan...
Laten we maar hopen ze het weer mis hebben.
Idd....
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.