PDA

View Full Version : FF Voorstellen


stufenheckfahrer
28-05-2005, 23:26
Ik lees al wat langer met jullie mee, en heb me nu dan toch ingeschreven.
Wij zijn Ron en Miranda, en inmiddels komen we al een aantal jaren op meetings met onze 1302 cabrio (deze ziet er bijna fabrieksorigineel uit), en nu hebben we dus ook een ponton! Die mag wel wat verbouwd worden! We kochten deze wagen eind vorig jaar en we hebben er nog geen duizend km's mee kunnen rijden omdat de wagen slechter is dan verwacht! Lekke raamrubbers en een motor die het op dit moment niet meer doet, kortom we zijn genaaid! :mad: :mad: De auto was bedoeld als daily driver maar ik moet nu elke dag met m'n cabrio naar het werk (ech nie klote). :D :D Ik wil de ponton wel weer aan 'instandsetzen' maar qua financiën, oftewel geen poen, moet dat ff rustig aan.
De auto is een zgn kurzschnautzer, Dus met de oude en korte neus. Het is een 1600L automatic, dus toen hij het nog deed was het relaxed cruisen. De auto is van '68 en in '70 in NL ingevoerd. ALs ik lees hoeveel typ3 freaks hier op het forum zitten verbaasd het mij trouwens dat er nog geen typ3-club is!

In ieder geval geniet ik van jullie avonturen, en hoop ik binnenkort wat foto's te posten zodra m'n auto het weer doet, en dus ook de garage weer eens uitkan.
BTW. als iemand goede raamrubbers voor en achterruit te koop weet mét chromen pezen dan kan hij de ellendige lekkende callook rubbers kado krijgen.
Aircooled greetz,
Ron en Miran

DeNB3rt
29-05-2005, 00:45
joo, welkom.
Heb je soms nog wat foto's?

stufenheckfahrer
29-05-2005, 14:59
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4171&stc=1

Neus omlaag, kont omhoog, Hazzard County, here i come!
Lemmerz velgen eronder, voor het mooie.
En dat rare rallybord weg dan word het wel iets

Henny
29-05-2005, 19:41
Nog een leuke info voor je Ron http://www.vwtype3.nl

stufenheckfahrer
29-05-2005, 21:30
Jouw site hebben we al volop bekeken Henny, sterker nog mijn vriendin heeft al eens raamrubbers bij je besteld, maar dat schijnt inmiddels internationaal een probleem te zijn. We wachten het nog maar af. :rolleyes:

Beetspeed
30-05-2005, 10:04
ALs ik lees hoeveel typ3 freaks hier op het forum zitten verbaasd het mij trouwens dat er nog geen typ3-club is!


Hear, hear!
Vind ik ook jammer ja. Helaas zal ik er ook niet eentje oprichten... :redface:
Een club meer in de sfeer van T3D dan in de 'sfeer' van de lvwcn zou zeer welkom zijn...

Greets,
Walter

Big_Mac_Mark
30-05-2005, 10:15
Welkom welkom bij de drie biggetjes! :p:p:p Ben benieuwd naar foto's van de auto's....(beetje fotogeil he :rolleyes: )

Mychatype3
30-05-2005, 10:36
Het wordt inderdaad wel tijd voor een type3 club, alle type3 rijders zitten zowat op dit forum :)

Mycha

stufenheckfahrer
30-05-2005, 16:53
Kweet niet of het gelukt is met de foto, sowieso een slechte foto en erg wazig. Maar het is maar even voor de beeldvorming. Zodra de auto weer rijd en waterdicht is zal ik meer pic's posten. :cool:

Aircooled greetzzzz,

Ron :)

primer-look
30-05-2005, 19:53
Hee Ron jij ook hier, welkom dan maar.

Groetjes

Dennis

stufenheckfahrer
30-05-2005, 23:00
Hoi Dennis, kwas je al even uit het oog verloren, maar ik kom niet zo vaak in "village de lion". Ik zag wel dat je met je buurman aan een fastback bezig was. Goed Bezig! Ik kom nog wel eens kijken!
Btw, ik kan je site over je bus ook niet meer vinden op het lokale net.

Greetzz, Ron

Bussie komt zo
31-05-2005, 07:35
Kijk eens aan nog een zeeuwse typ3 rijden hier.

Sterkte met de wederopbouw van je Ponton!!

kammetje
31-05-2005, 21:40
uhhhh voorruitrubber moeilijk? Ik heb hem gewioon besteld bij paruzzi. Nou moet ik zeggen dat ik hem nog niet binnen heb maar toen ik belde hebben ze er helemaal niets over gezegd...dussssss...

succes met je ponton...en zien je op budel:)

Mychatype3
01-06-2005, 08:14
[QUOTE=kammetje]uhhhh voorruitrubber moeilijk? Ik heb hem gewioon besteld bij paruzzi. Nou moet ik zeggen dat ik hem nog niet binnen heb maar toen ik belde hebben ze er helemaal niets over gezegd...dussssss...

Paruzzi kon alleen nog maar cal-look leveren originele voor bies waren er niet meer!!! ze hebben nu een nieuwe leverancier gevonden en ik heb het eerste raamrubber nu op test, het zit er nu in zins vorige week, niet slecht, moet ik zeggen. Pasvorm is oké. Prijzen geen idee? Levertijden geen idee maar er wordt aangewerkt door de mannen van Paruzzi.

Greetz mycha

kammetje
01-06-2005, 17:10
[QUOTE=kammetje]uhhhh voorruitrubber moeilijk? Ik heb hem gewioon besteld bij paruzzi. Nou moet ik zeggen dat ik hem nog niet binnen heb maar toen ik belde hebben ze er helemaal niets over gezegd...dussssss...

Paruzzi kon alleen nog maar cal-look leveren originele voor bies waren er niet meer!!! ze hebben nu een nieuwe leverancier gevonden en ik heb het eerste raamrubber nu op test, het zit er nu in zins vorige week, niet slecht, moet ik zeggen. Pasvorm is oké. Prijzen geen idee? Levertijden geen idee maar er wordt aangewerkt door de mannen van Paruzzi.

Greetz mycha

Na deze verhalen toch maar even paruzzi gebeld....inderdaad raamrubbers niet meer leverbaar momenteel. De verwachting van hun was dat het nog wel maand(en) kon duren voor er weer rubbers zijn. Maar ze hadden er een op proef gehad (MYCHA:)) en die was goed, nu nog produceren maar dat zou lang duren helaas.

Ik Ron bellen, helaas maar hij kon wel ff wat proberen natuurlijk. IK ook nog ff een ander gebelt en FEEST die had er nog een op voorrraad hahahahahaha, kortom Ron ff gebelt en hem toch bedankt maar ik had er al een.

Mar inderdaad Raamrubbers MET groef zijn moeilijk verkrijgbaar.

Ps de man waar ik het rubber van koop had er helaas maar 1 hangen.

CSP heeft er ook geen helaas.

Jeroen

stufenheckfahrer
02-06-2005, 22:56
Het wordt inderdaad wel tijd voor een type3 club, alle type3 rijders zitten zowat op dit forum :)

Mycha
Okee, een type drie club heeft dus een breder draagvlak dan de europese grondwet :D :biggrin: Is er iemand die ervaring heeft in het oprichten van zoiets? En is het misschien een idee om op meetings een papier achter je ruit te leggen met je Volksforum-naam, zodat we elkaar ook "in real life" leren kennen? Iemand schreef: ongeveer naar het voorbeeld van T3D, en niet als LVWCN (da's dus logisch) zijn er nog meer mensen met ideeën? Ik wil het maar even aanzwengelen nu.

:) Je moet de koe bij de horen vatten als het ijzer heet is, schnappie? :) :

kammetje
02-06-2005, 23:17
ik plak wel ff kammetje achter de ruit met een 06-nummertje...kunnen we nog wat afspreken ook...maakt het alleen maar gezelliger, toch?

Ik heb geen ervaring met clubs....

Beetspeed
03-06-2005, 06:45
Chapeau Stuf!
Helemaal goed, maar voor de attentiewaarde is het misschien een idee om ff een apart topic hierover te starten?

Walter
(die vandaag weer helemaal blij naar zijn werk gereden is met de Variant, nu die het irritante olielek van de afgelopen paar dagen verholpen heeft (Oliefilter raakte de achterste motorsteun; smaller Golf oliefilter en klaar :D ))