PDA

View Full Version : Black luxaflex… cool with the blackroof…


Mychatype3
01-06-2005, 08:52
Na wat passen en meten zit ie erin, zwarte luxaflex samen met een zwart dak is oke :tongue:

Thanks to Oskar.


Greetings mycha

Beetspeed
01-06-2005, 10:30
Het staat idd retegoed, maar vanuit functioneel oogpunt is er wel een reden dat 'luxaflex' (eigenlijk een merknaam) normaal wit zijn :tongue:

Ach, je hebt altijd nog je ARKO (Alle Ramen Kunnen Open :D )...

Greets,
Walter

the hanz
01-06-2005, 11:34
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4211

mooi man, ik heb ze ook alleen dan helaas in het wit ook leuk maar inderdaad met het zwarte dak is zwart net ff leuker...wit is cooler maar dan weer letterlijk :biggrin:

Oskar
01-06-2005, 12:12
Seau, ziet er mooi uit Mycha. Het zwart staat idd erg goed bij je dak.

danielle
01-06-2005, 12:19
Ziet er goed uit!!

VolksKai
01-06-2005, 14:43
Vette shit, Mycha!!!!!! Cool!!!!

kammetje
01-06-2005, 17:13
staat sjiek! samen met het kleedje op je "hoedenplank" :)

Big_Mac_Mark
01-06-2005, 17:59
Ziet er gaaf uit...Maar zijn dit gewoon lamellen, of kunnen deze ook echt dicht? (noob speaking :redface: )

evilnyntje
01-06-2005, 18:50
Ziet er gaaf uit...Maar zijn dit gewoon lamellen, of kunnen deze ook echt dicht? (noob speaking :redface: )

Wat zou de functie zijn van lamellen zelf denk je? :confused:

Big_Mac_Mark
01-06-2005, 18:51
Wat zou de functie zijn van lamellen zelf denk je? :confused:

Ik vraag toch normaal, omdat ik het niet weet!! waarom krijg ik dan geen normaal antwoord? :confused:

En BTW, lamellen zijn niet ALTIJD die dingen voor je raam hoor! Dat jij alleen die dingen kent kan ik niet helpen!

evilnyntje
01-06-2005, 19:43
Ik vraag toch normaal, omdat ik het niet weet!! waarom krijg ik dan geen normaal antwoord? :confused:

En BTW, lamellen zijn niet ALTIJD die dingen voor je raam hoor! Dat jij alleen die dingen kent kan ik niet helpen!

Chill crybaby, ik ken ook andere lamellen, maar wat denk je nu echt zelf, dat ze misschien niet dicht kunnen tegen de zon? Dat bedoel ik.

*edit*als we langer doorzeuren word Mycha boos omdat we zijn topic verpesten* :biggrin:

Mychatype3
02-06-2005, 10:12
*edit*als we langer doorzeuren word Mycha boos omdat we zijn topic verpesten* :biggrin:[/QUOTE]

njee, zo snel ben ik nie op mijn pikkie getrapt :cool: beetje slap gelul is wel oke hoor........, Ernst ben je klaar voor vanavond "HmH"????

evilnyntje
02-06-2005, 13:08
*edit*als we langer doorzeuren word Mycha boos omdat we zijn topic verpesten* :biggrin:

njee, zo snel ben ik nie op mijn pikkie getrapt :cool: beetje slap gelul is wel oke hoor........, Ernst ben je klaar voor vanavond "HmH"????[/QUOTE]

Uiteraard, ik ben klaar voor MM!