View Full Version : komen er nog mensen naar pon met de type 1??
retro hans
02-06-2005, 21:46
pon zondag as in amersfoort.
Komen er nog mensen met de type 1???????
Ik ben er misschien wel leuk om slap te lullen????
Groetjes hansie????
JK Le Mans
02-06-2005, 21:52
ik ben er ook hans kunnen we mooi slap lullen allen heb ik geen type 1 !en ook geen T1
maar een T4 ook goed ?
hahahahahaha:p
retro hans
03-06-2005, 06:13
jij bent toch brak dan NATHALS
ik kan helaas niet maar ik dacht dat sjoost,arthurgti en oergolf-haarlem wel gaan in hun mk1'tjes.
enne fotos maken hé!
veel plezier daar
Big_Mac_Mark
03-06-2005, 07:24
Ik ben er in de cabrio (ook een type 1...:D)
En ik ben er in me type 2 :P
Misschien dat mijn broer (johangolf1) met zijn type 1 komt... of hij rijdt mee met een LT... dat weet ik niet
Groets
WilliamF
03-06-2005, 09:37
ik kom ook zeker met mijn type 1, te herkennen aan alle primer die erop gesmeerd is...:D (dus geen rooie menie zoals rene)
p.s. rene, als jij ook komt kunnen we ze wel naast elkaar zetten...!!! :D
bobby-digital
03-06-2005, 11:27
m'n type 1 staat helaas nog in de schuur, kom met de type 2 GTD die kant op cruizen
johangolf1
03-06-2005, 11:33
ja ik zou graag willen komen met me Golf 1...
alleen moet ik meerijden met de LT omdat ik een hemel moet ophalen bij oakgreen vr6
en heb net te horen gekregen in het zieknhuis dat ik niet mag autorijden en te veel lopen...
heb me met een voorhamer op me been geslagen vorige week :s dat doet een soort zeer...
been is dik en blauw aan alle kanten...
dus zondag kom ik als het goed is met een rolstoel whahah wil wel naar de ponmeeting maar mag niet lopen...
alleen moet ik meerijden met de LT omdat ik een hemel moet ophalen bij oakgreen vr6
en heb net te horen gekregen in het zieknhuis dat ik niet mag autorijden en te veel lopen...
heb me met een voorhamer op me been geslagen vorige week :s dat doet een soort zeer...
dus zondag kom ik als het goed is met een rolstoel whahah wil wel naar de ponmeeting maar mag niet lopen...
whahaha echte die-hard
is toch wel een verlaagde stoel met nice rims :biggrin:
bobby-digital
03-06-2005, 11:42
das ellendig zeg, maar je wordt iig rondgeduwd over de meeting :biggrin: das wel goed geregeld
zal je achterlichten meenemen zondag
grtz maarten
a.busser
03-06-2005, 11:46
Ik kom met de type 2. Waarom? Nou ik heb geen type 1, daarom.
Wordt wel een dagje bikkelen, na de nachtdienst, naar huis, douchen, in de auto, en op weg naar Pon. Of er van slap lullen dan veel terecht komt..... Het zal er wel op neer komen dat ik steeds net de plank mis sla, maar goed, we zijn erbij!
WilliamF
03-06-2005, 11:54
Met een odl-stoel...:D ik moet sinds gisteravond ook op krukken lopen door een sport-ongelukje dus je bent i.i.g. niet de enige gehandicapte...:D
Kom ook met een type 1,maar wel dakloos.
johangolf1
03-06-2005, 13:19
heheh ben blij dat ik niet de enige invalide ben whahahha...
en ik weet begot niet wat voor een rolstoel het is hahahah hij is van de broer van een clublid van ons dus ik ziet het wel...
pm me je nummer nog effe bobby dan kan ik je bellen als ik daar ben of spring je voor me rolstoel als ik aan kom rijden :p:p
bobby-digital
03-06-2005, 13:37
ok check inbox:D
johangolf1
03-06-2005, 14:08
is gedaan...
arthurgti
03-06-2005, 17:11
Ik kom idd. met de einser, en misschien neem ik nog wat maten mee hier vandaan met ook allemaal einsers....
retro hans
03-06-2005, 18:30
gezellig ik sta tussen de outlaws met imperial in biervat!
hopen op mooi weer!!
Golf-mk1-owner
03-06-2005, 19:17
ik kom ook met mijn 1tje
Ikke zal er zijn met mijn type I GTD :biggrin:
He hansie, ik denk dat ik niet kom heb je al naar de weerberichten gekeken en dan met die biling blings eronder dat komt niet goed!!!!!!!!!!!!!!!1:p :rolleyes: :biggrin: :D
Of toch maar wel we zien elkaar rond 9 uur geloof ik:D :D :D
P.s. is dat biervat gevuld??????
zeker zullen becky en ik er zijn ,de rooie type 1 rijdt weer sinds afgelopen maandag , alleen die van becky is nog niet klaar en het kenteken ligt bij de rdw voor kleuraanpassing op het kenteken.
retro hans
04-06-2005, 14:02
hansie heb hem dijna leeg alex effe wachte laatste slokmmmmmmmmmmmm
ja hijs leeg haha
tot morgen!!
carbreaker de autosloper
05-06-2005, 21:34
ik ben niet geweest.....motor stuk
heb weer wat gemist zie ik wel weer.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.