PDA

View Full Version : raamrubbers verschil?

Frieser
03-06-2005, 19:05
Ik moet binnenkort even een middelste zijruitje gaan monteren, maar ik heb daar een vrij brede rubber bij. Als ik op mijn bus kijk zit er maar 1 randje op waar deze op moet gaan komen en volgens mij past dat niet. Op mijn achterste zijruit zit ook een vrij dunne ruitrubber... bestaat er verschil in deze rubbers?

sjef
03-06-2005, 22:38
De rubbers aan de zijkant van de pano zijn midden en achter gelijk bij een normaal ruitrubber.
Alleen als je ze met pees monteerd zit er wel iets lengte verschil in.

Sjef

Frieser
04-06-2005, 18:51
Ik heb even vergeleken maar de rubber die op mijn achterzijruit zit is compleet anders dan die ik op mijn losse zijruit heb zitten. Dus er zijn twee types rubbers? Wat kost mij zo'n rubber Sjef?

Rico
04-06-2005, 21:41
......Wat kost mij zo'n rubber Sjef?

ik ben dan wel Sjef niet, maar weet wel het antwoord: :) :) :) :)

klik HIER (http://www.classicvwresto.nl/pdf/T2boekje.pdf) en gij zult het zelf kunnen zien

sjef
05-06-2005, 00:01
waarschijnlijk heb je rubbers van verschillend makelij gekregen en er zit toch wel behoorlijk (kwaliteits) verschil in de rubbers van de een of de ander.
Persoonlijk verkoop ik liever nooit rubbers van verschillende fabrikanten omdat het risico op verschil dan groot is en dan hoeft de kwaliteit nog niet eens te verschillen. Vaak zie je het al aan kleur verschil of erger nog in jou geval aan de pasvorm.
De prijs ja Rico was me al voor. Wel handig zo'n persoonlijke vertegenwoordiger :D

Sjef

Rico
05-06-2005, 08:48
.........
De prijs ja Rico was me al voor. Wel handig zo'n persoonlijke vertegenwoordiger :D

Sjef

ha ha ha, geweldig, ik heb een nieuwe funcitie: "vertegenwoordigier van Clasic VW Resto". Nu alleen nog over de arbeidsvoorwaarden gaan praten :D :D :D :D :D

Frieser
05-06-2005, 09:11
Hee bedankt Rico, ik heb wel op de site gekeken maar dat boekje niet zo snel gevonden...staat gewoon onder catalogus, dom van me!

Heb je nog proffessionele hulp nodig bij het vullen van je webshop Sjef? (Er staat niet zo heel veel in... )

sjef
06-06-2005, 06:14
Ja dat kan ik wel gebruiken hoezo ervaring erin?
De persoon die me de clubshop aanrade had ik gedachten dat de inhoud van het boekje zo even over te zetten was maar dit schijnt weer niet te gaan en ondertussen moet ik alles dus artikel voor artikel in gaan voeren en gelukkig heb ik daar geen tijd voor :rolleyes:

Frieser
06-06-2005, 08:36
Sjef ik mail je wel even...