PDA

View Full Version : Luxaflex in je type3?


manijack
04-06-2005, 19:38
Ik heb voor de liefhebbers nog een aantal luxaflexen voor in je type3 of andere vw. Ze zijn in aluminium met creme lamellen zoals op de foto.
Ik heb er nog 1 in de maat 105X45 tot 120X50 en nog 4 in de maat 95X40 tot 105X45. De hoogte is eventueel iets kleiner te maken dan aangegeven maten maar de breedte is zo smal te maken als je zelf wilt. De lamellen zijn op maat te knippen en de houders op maat te zagen.
Op de foto staat een voorbeeld zoals ze in mijn variant zitten.
Ik hoor wel of er interesse is.

Jack.

http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4250&stc=1

klaas
04-06-2005, 20:23
vertel eens wat meer over deze dingen,
hoe is de bevestiging en zijn ze te verstellen cq. dicht te draaien ofzo, de prijs is ook erg belangrijk :biggrin:
misschien is het iets voor in mijn ijsbusje namelijk(achter en zijkant)

manijack
04-06-2005, 20:45
vertel eens wat meer over deze dingen,
hoe is de bevestiging en zijn ze te verstellen cq. dicht te draaien ofzo, de prijs is ook erg belangrijk :biggrin:
misschien is het iets voor in mijn ijsbusje namelijk(achter en zijkant)

Hier dan wat meer info.
Ze zijn te verstellen, maar ze kunnen niet helemaal dicht.
Je bevestigt ze door de uiteinden tussen je raamrubber te schuiven.
De prijs is 25 euro per stuk.

the hanz
07-06-2005, 06:17
hee jij had ze ook op marktplaats staan zeker ?? dan heb ik er eentje bij je gekocht voor in de ponton....ziet er goed uit trouwens

manijack
07-06-2005, 14:19
hee jij had ze ook op marktplaats staan zeker ?? dan heb ik er eentje bij je gekocht voor in de ponton....ziet er goed uit trouwens

Ik had ze niet op marktplaats staan, die advertentie heb ik ook gezien, ik dacht ik ga het eerst hier proberen. Het staat zo mooi in een VW dat de andere merken aan de beurt zijn als ik ze echt niet kwijt kan hier :biggrin:
Ik kon een voorraadje kopen en heb er nu 3 in de variant zitten en met de rest probeer ik jullie blij te maken. :biggrin:

MipMip
07-06-2005, 14:42
Hoe moet ik die maten precies interpreteren?

bijv. 105 is de breedte en 45 de hoogte?

Stel mijn raam is op zijn breedst 92cm en 57cm hoog, welke moet ik dan hebben?

Misschien een domme vraag maar vraag het lekker toch :D

gr. Pim

manijack
07-06-2005, 21:45
Hoe moet ik die maten precies interpreteren?

bijv. 105 is de breedte en 45 de hoogte?

Stel mijn raam is op zijn breedst 92cm en 57cm hoog, welke moet ik dan hebben?

Misschien een domme vraag maar vraag het lekker toch :D

gr. Pim

De maat is de maat aan de binnekant van je rubber.
Voor de maat die jij noemt heb ik dus helaas niets, de breedte is geen probleem maar de hoogte is max.45, de grotere maat is net verkocht.
Ik kan eventueel ook nog aan een paar in de maat: breedte 95-110 cm lengte 54-60 cm met zwarte lammellen komen.

Mocht iemand daar interesse in hebben dan hoor ik het graag.

MipMip
07-06-2005, 22:00
Daar heb ik zeker interesse in !!!