View Full Version : spoorverbreders 1cm genoeg?
ik heb mijn golf 2 plat op de grond liggen
nu lijkt het net of de achterste velgen veel dieper naar binnen liggen dan de voorste
nu is mijn vraag: als ik achteraan aan elke kant een spacer van 1cm zet, is dit dan beter? :confused:
dat is zonder foto toch niet te beoordelen?
Archiebald
07-02-2013, 07:19
van 1cm zet, is dit dan beter? :confused:
Ja, dan wordt het verschil 1 cm minder... Of een paar mm meer, afhankelijk van de afstand die er nu tussen zit :tongue:
dat is zonder foto toch niet te beoordelen?
ik heb hier geen foto van omdat ik de spacers nog niet heb
mijn vraag was gewoon of dit genoeg was ofdat het beter is dat ik er bredere spacers tussen zet ;)
Ronal_Driver
07-02-2013, 12:18
Dat bedoeld Tjaap niet, een foto van de huidige situatie is idd wel makkelijk
Inderdaad foto'tje van hoe het nu is, dan kan je beoordelen of het 5mm, 35mm moet zijn, of iets ertussenin.
Is natuurlijk ook een kwestie van smaak, sommige vinden smalle wielen mooi, bij andere moet het uitsteken.
Gozer, dat ligt aan je ET waardes, hoeveel inch je velg is en hoe breed je velg is en natuurlijk ook je bandenmaat/
Kom op nou zeg......
robertoal
07-02-2013, 14:57
Als je nou zelf bepaalt tot hoe ver het uit moet steken,dan de magische rolmaat te voorschijn haalt en meet hoeveel dat dan is.. heb jij de maat voor je spacer :rolleyes:
Als je nou zelf bepaalt tot hoe ver het uit moet steken,dan de magische rolmaat te voorschijn haalt en meet hoeveel dat dan is.. heb jij de maat voor je spacer :rolleyes:
het leven is soms zooooo simpel :thumbup:
Gozer, dat ligt aan je ET waardes, hoeveel inch je velg is en hoe breed je velg is en natuurlijk ook je bandenmaat/
Kom op nou zeg......
Inderdaad.. en de oplossing is spacers monteren.
Als de velgen niet te breed zijn, zou ik voor 15mm gaan :thumbup:
Inderdaad.. en de oplossing is spacers monteren.
Als de velgen niet te breed zijn, zou ik voor 15mm gaan :thumbup:
okee bedankt :thumbup:
15mm past zonder dat ik de wielkas moet rollen :cool:
foto volgt nog als er een beetje minder sneeuw ligt :s
We weten niet eens wat voor wielen je eronder hebt zitten. Dus iedereen die antwoord op je vraag zou geven zou uit zijn nek kletsen.
Herm Schreurs
12-02-2013, 22:00
Hij is eruit,
Heerlijk toch zulke topics :D
Slotje dan maar?
jettaracing
12-02-2013, 22:01
We weten niet eens wat voor wielen je eronder hebt zitten. Dus iedereen die antwoord op je vraag zou geven zou uit zijn nek kletsen.
:D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.