PDA

View Full Version : katalysator en lambdasonde golf 2 gti gezocht

audi dude
09-02-2013, 16:33
hey

ik heb sinds kort een Nederlandse golf 2 gti gekoccht van 1990, nu heeft de vorige eigenaar der een deel aan het verneuken geweest en ben hem nu aan het klaarzetten voor een homoligatiekeuring hier in België maar mis door het geknoei van de vorige eigenaar wat onderdelen

gaat dus om een golf 2 GTI 8v 1990 G-kat met PF motor

ben nog op zoek naar set brede rode bumpers

ook zoek ik nog originele GTI veerpoten met veren of enkel veren apart mag ook

dit zal gaandeweg regelmatig aangepast worden

hopelijk kan er hier me iemand snel aan helpen

mvg
Ronald

Black Devil
09-02-2013, 17:47
Ben een gti 8v motorcode pf aan het slopen en hier zit alles nog op kat en sonde. Pb maar als je het wil hebben

hey

ik heb sinds kort een Nederlandse golf 2 gti gekoccht van 1990, nu heeft de vorige eigenaar der een deel aan het verneuken geweest en ben hem nu aan het klaarzetten voor een homoligatiekeuring hier in België maar mis door het geknoei van de vorige eigenaar wat onderdelen

gaat dus om een golf 2 GTI 8v 1990 G-kat met PF motor

ben nog op zoek naar lambdasonde en katalysator voor deze wagen en eventueel set brede rode bumpers

ook zoek ik nog originele GTI veerpoten met veren of enkel veren apart mag ook

hopelijk kan er hier me iemand snel aan helpen

mvg
Ronald

audi dude
09-02-2013, 18:01
Ben een gti 8v motorcode pf aan het slopen en hier zit alles nog op kat en sonde. Pb maar als je het wil hebben

had et al gezien op MP maar is wa ver meer dan 200 km enkel spijtig genoeg, verzenden een optie?

mvg
Ronald

audi dude
09-02-2013, 18:02

kan dat dat er bepaalde lezingen van de MFA wegvallen als die lambdasonde er niet inzit?

Black Devil
09-02-2013, 18:14
Nee heeft geen invloed erop. Je hebt een pbtje

audi dude
10-02-2013, 21:03
nog steeds op zoek, passen er kats van andere motoren ook ?

sinan
11-02-2013, 01:21
plaats toch gewoon een katvervanger
geen gezever meer met lambdasonde

audi dude
11-02-2013, 09:10
plaats toch gewoon een katvervanger
geen gezever meer met lambdasonde

en pakt da voor de homoligatiekeuring in België, ik vrees van niet hé, wagen moet VOLLEDIG origineel zijn dan hé ;)
ik ben van Helchteren en zou voor die keuring naar Alken gaan

greetz
Ronald

sinan
11-02-2013, 23:31
en pakt da voor de homoligatiekeuring in België, ik vrees van niet hé, wagen moet VOLLEDIG origineel zijn dan hé ;)
ik ben van Helchteren en zou voor die keuring naar Alken gaan

greetz
Ronald

geen enkel probleem
een vriend van mij heeft die ook eruit gehaald en een katvervanger geplaatst
wagen moet origineel zijn ivm bandenmaat, verlaging en de standaard dingen
je kan zelfs met een spaghetticollector naar de keuring gaan en ze kunnen je daarvoor niet afkeuren

audi dude
12-02-2013, 13:47
katalysator en lambdasonde zijn onder weg se

andere vraag nu

ben op zoek naar deze pinnekes/clipsen voor de smalle stootranden/bagetten, iemand een idee waar ik deze kan bestellen on line?

voor deze bagetten

http://img651.imageshack.us/img651/7209/smallebagetjes.jpg

dit zijn de clipsen, moet beide kanten hebben, zowel voor in de auto als voor in de bagetten/stootranden

http://img829.imageshack.us/img829/7633/p1190886b.jpg

http://img69.imageshack.us/img69/6845/p1190888.jpg

http://img29.imageshack.us/img29/8213/p1190887.jpg

greetz
Ronald

audi dude
12-02-2013, 19:29
geen enkel probleem
een vriend van mij heeft die ook eruit gehaald en een katvervanger geplaatst
wagen moet origineel zijn ivm bandenmaat, verlaging en de standaard dingen
je kan zelfs met een spaghetticollector naar de keuring gaan en ze kunnen je daarvoor niet afkeuren

woont ni ver hiervandaan zie ek, toevallig geen set originele veerpoten met veren of set losse veren van gti 8V te koop liggen? :D

greetz
Ronald

willes180
12-02-2013, 20:23
ik heb nog wel 2 originele gti veren liggen geloof ik.. deze zijn ietje lager als de gewone golfjes 2 toch??

gr. wilco

sinan
13-02-2013, 01:07
woont ni ver hiervandaan zie ek, toevallig geen set originele veerpoten met veren of set losse veren van gti 8V te koop liggen? :D

greetz
Ronald

nee heb ik niet liggen
is het enkel voor de keuring?