View Full Version : dashboard mk1
speedfreax
12-02-2013, 08:18
Ik heb een golf cabrio met daarin een dashboard uit 87, met het dashboardkastje bovenop en een vierkante tellerbak. Nu heb ik mooie tieten(tellers) gespot. Is dat plug n play? Of zitten daar andere stekkers aan?
Tevens ben ik benieuw of het tapijt in alle mk1 golfjes gelijk is, of is het van de cabrio anders?
MarioMK1Cabrio
12-02-2013, 08:45
Morgen, ik weet wel dat het tapijt van een cabrio anders is dan van een dichte golf. Dit is helaas niet uitwisselbaar..
Dashboard is helaas niet plug & play. Bevestigingen zijn anders. En de tittentacho heeft een andere kabelboom (met van die staafzekeringen ipv steekzekeringen & andere stekker op de tellerunit etc)
robertoal
12-02-2013, 19:05
Maarrr zoals ik (via het forum, ben ff zijn naam kwijt) achterkwam staat elke pin besschreven op de teller unit, je kan het dus wel ombouwen.
Tittentacho heeft minder aansluitingen omdat een hoop waarschuwingslampjes op het dash zelf zitteen ipv in de teller unit, ook hier zal je dus wat aanpassingen moeten maken.
speedfreax
13-02-2013, 20:09
Hmmm, blijf denkik voorlopig bij mijn huidige teller. Moet de einser eerst de weg op krijgen.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.