View Full Version : Nieuwe koppelingsplaat Golf2 1.6 TD
Ik zoek nog een nieuwe koppelingsplaat voor mijn Golf2 1.6 TD. Motorcode JR dus 51kw. Diameter moet 200 mm zijn. Ik probeer het hier op VF even omdat alle bedrijven alleen maar een hele koppelingsset aanbieden, maar ik heb nog een goednieuwe drukgroep liggen, dus ik heb alleen maar een nieuwe plaat nodig.
Wie heeft er 1 geschikte plaat liggen voor een mooi prijsje?
Groet Coen
willes180
14-02-2013, 23:28
kijk ff bij bolku op de site die had volgens mij nieuwe los te koop
gr. wilco
He Wilco,
Bedankt voor de tip! Ik ga meteen even kijken.
Groet Coen
Ik heb ook nog wel een (bijna) nieuwe plaat liggen! schijnt een sinterbrons te zijn... paar KM oud,
Bij interesse graag PM
willes180
15-02-2013, 11:53
bolku had alleen sets van 200 zag ik maar evengoed is 99 euro niet veel geld daarvoor.. bijna nieuwe plaat kan ook nog heel lang mee en zeker als het een sinterbrons is
gr wilco
The Skinnmeister
15-02-2013, 12:34
Heb hier nog een complete koppeling liggen, groep, plaat en dat 'schaaltje' met veer. Mag weg voor €99,-!!
Jongens, bedankt voor de aanbiedingen en het meedenken. Ik wil een cheap ass oplossing. Ik wil geen nieuwe drukgroep want die heb ik al. Ik ben niet bekend met de sinterbrons plaat. Is dat beter dan de standaard plaat? En hoe zit het met de rij-eigenschappen van de sinterbronsplaat? Kan ik zo'n plaat gebruiken icm mijn standaard 1.6 TD drukgroep van 200 mm?
Plaat mag ook kort gebruikt zijn!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.