View Full Version : waar vr6 laten reviseren
hallo,
Ik heb een (passat) Vr6 uit 1994 met 240000 op de teller en de motor moet gereviseerd worden.
Wat is een goed/betrouwbaar bedrijf waar men ervaring heeft met vr6 motoren.
Is het verstandig om ook de bak te reviseren al geeft deze momenteel geen problemen.
groet Hein
Audi1981
15-02-2013, 23:41
Zijn meerdere die het kunnen, geloof dat Zeypveld er wel weg mee weet :D
Dokter D
16-02-2013, 00:28
Iets met Pul schijnt t ook goed te doen!
ik kan hem ook wel klaarmaken idd.bedenk je wel dat het een redelijk kostbaar verhaal is.
Hallo,
Kostbaar is een breed begrip, zeg me maar waaraan ik moet denken!
heini
Audi1981
16-02-2013, 10:23
Iets met Pul schijnt t ook goed te doen!
D'oh, vergeet ik Gerben gewoon te noemen :screwy:
Als je een dikke gevulde beurs met 500tjes heb kom je een heel eind :-)
Denk dat motor en bak ongeveer 9a10 briefjes van 500 gaat kosten
Sven-GTI
16-02-2013, 12:54
Heb je ook een regio waar je het ergens wil laten doen?
Ik heb de mijne zelf gedaan en was veeeeeeel minder kwijt dan dat Lesley hierboven zegt. Maar hij gaat er natuurlijk vanuit dat je het laat doen ergens.
Ik kon alle onderdelen voor inkoopprijs krijgen dus de revisie van mijn vr6 was echt ubergoedkoop :D
De vraag van Beer was ook bedrijfsmatig, dan ga ik van ronduit dat bedrag Sven. En natuurlijk zijn er bedrijfjes in een achterschuur (niet lullig bedoeld) die het voor minder kunnen doen.
er is natuurlijk wel een verschil tussen revisie en revisie.er word vaak geroepen mijn vr6 is gereviseerd,maar alleen een kettingrevisie is geen hele revisie.vr6 hebben veel last van onregelmatig versleten cilinderwanden,dus dan verdaag je al te boren.ik ben op dit moment even wat opties aan het bekijken met TS.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.