PDA

View Full Version : Aansluiten mistlampen voor G60 bumpers

VolkswagenRacing
07-06-2005, 18:28
Vandaag me mistlampen even in elkaar gezet. Wilde weten of ze werkte dus zocht de juiste stekkerverbining. Deze had ik gevonden en de lampen aan gesloten maar er gebeurde nix? Moet er een appart relais ofzo als je orgineel geen g60 bumpers en mistlampen hebt? Liggen er wel orgineel kabels voor de mist lampen?
Of moet er iets anders gebeuren?

Alvast bedankt, Marald Dubois

mark_84
08-06-2005, 10:56
stom antwoord :redface:

maar lampjes niet kapot
stekker nalopen op breuken in de kabel

AZRAIL
08-06-2005, 11:14
welke stekker verbinding heb je er eigenlijk op aangesloten. ik ben ook een tijdje geleden bezig geweest met mistlampen monteren in een g60 bumper die er op de auto niet origineel in zaten. dus de stekkers lagen er ook niet. heb toen een paar kabels moeten trekken vanuit de zekeringkast naar de mistlampen voor de + en voor de min heb ik gewoon het chasie gebruikt. werkt nu prima op het schakelaartje in het dashboard. alleen met stadslicht brand ie niet mee. misschien dat je de stekker heb gebruikt voor groot licht?? niet lullig bedoeld hoor, maar kijk effe voor de zekerheid na

Pedaalemmer
08-06-2005, 17:19
bij mij was het ook niet standaard maar het stekkertje lag er wel onder de kap naast het koelvloeistof reservoir deze heb ik gewoon afgeknipt en kabeltjes op gesoldeerd die lang genoeg waren naar mijn bumper toe. Werkt perfect. Alleen wel je lichten aanzetten anders werkt mislicht niet.

Even doormeten van het stekkertje of je wel spanning hebt is wel handig