View Full Version : Doebie's 66'er T1 Pick-Up
evilnyntje
27-02-2013, 19:15
Gaaf project!
GolfMania
27-02-2013, 20:25
daar ben je de komende tijd nog wel even zoet mee. succes! :)
wat een onwijs gave bus, Ik ben ook geen fan van de widebed, maar het went ook wel weer.
daar ben je de komende tijd nog wel even zoet mee. succes! :)
Ja hoor, ik plan het op +- 2j ;) , en het lijkt echt veel erger op de foto dan het is. Normaal gezien als je goed kan doorwerken moet deze op een paar maand volldig zijn gelast...
Mechanisch gezien heb ik hier niet veel werk aan. Alles werkt zoals het hoord <- enja daar verschoot ik ook van. En al het mechanische is ook nog in redelijke staat. Het is dus meer carrosserie werk en wat cosmetica ;) :thumbup:
wat een onwijs gave bus, Ik ben ook geen fan van de widebed, maar het went ook wel weer.
Nee idd daarom dat ik het ombouw naar een smalle bak. Oogt mooier en de brede bak is voor mij niet van toepassing. Wel hou ik ze bij... Je weet maar nooit in de toekomst als ik ze OOIT zou verkopen. Het is en blijft wel origineel en zeldzaam
Volkswouter
03-03-2013, 12:04
Die platen bij de achterlichten zijn zeer apart. Ik heb dit nog niet eerder gezien!
Succes met de resto , gaat goed komen.
Aparte uitvoering zo met die wide bed .
Die platen bij de achterlichten zijn zeer apart. Ik heb dit nog niet eerder gezien!
Succes met de resto , gaat goed komen.
heeft dit vooraan ook. :)
aparte bus! toch is smal mooier inderdaad..
succes!
aparte bus! toch is smal mooier inderdaad..
succes!
dankje
Update : Nieuwe treasure chest vloer besteld. Zowel links als rechts ;). Meteen goed doen en niet beginnen met stukjes in te lassen. (Verwacht binnen 2 weken)
Straks mijn nieuwe zwaardere compressor ophalen zodat ik toch al kan beginnen met sommige dingetjes te zandstralen.
SpeedieD
05-03-2013, 21:40
Mooi project. Smaller is inderdaad mooier alleen vind ik het wel weer jammer dat deze unieke uitvoering gemodificeerd wordt.
Hoop dat het eindresultaat net zo mooi is als je nu voor ogen hebt.
Mooi project. Smaller is inderdaad mooier alleen vind ik het wel weer jammer dat deze unieke uitvoering gemodificeerd wordt.
Hoop dat het eindresultaat net zo mooi is als je nu voor ogen hebt.
Het leuke aan deze breedbak is... dat deze op en af gebouwd kan worden ;).
Ja ik was eerst van plan om gewoon het noodzakelijke te doen maar nader inzien toch maar beslist om het direct goed te doen. En niet ligge te klooien ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.