View Full Version : Nieuw corrado forum online..!!
Hallo,
Sinds deze week is er een nieuw corrado forum online gegaan,door en voor corrado liefhebbers,
Mooi nieuw,fris en overzichtelijk forum...waar je als corrado eigenaar/liefhebber alles kunt posten en delen betreft de corrado..
Kom een kijkje nemen en wie weet spreken we elkaar,
Zie www.corradoforum.nl :thumbup: :thumbup: :thumbup:
MVG René
Bekende C daar bovenin de pagina ;)
Bekende C daar bovenin de pagina ;)
Hahaha klopt. Ben mede oprichter van het forum.
Meld je anders nog ff aan nigel.. Ondanks dat je de corrado te koop hebt.. Post anders je corrado in de verkoop topic.. You never know..
Die is er toch al jaren . ? Of is dit de vervanger
Die is er toch al jaren . ? Of is dit de vervanger
Dit is een compleet nieuw forum.. Andere bestaat ook gewoon nog,
Greets rene
Opzich een goed idee en ziet er beter uit dan het andere forum, maar wel jammer dat de info nu verspreid wordt.
Opzich een goed idee en ziet er beter uit dan het andere forum, maar wel jammer dat de info nu verspreid wordt.
Heeee kevin..
Als corrado liefhebber vond ik gewoon dat er een nieuw en fris en duidelijk forum moest komen anno 2013. Het ander blijft ook altijd wel online voor de info die men zoekt als corrado liefhebber. Ik hoop dat er op het nieuwe forum ook flink gepost gaat worden komende jaren...
Ik zal me er iniedergeval op aanmelden (ook al heb ik geen Corrado meer), want een moderner forum kan zeker geen kwaad. :D
Ik zal me er iniedergeval op aanmelden (ook al heb ik geen Corrado meer), want een moderner forum kan zeker geen kwaad. :D
Zag dat je je aan het gemeld :thumbup: ,toppp.
Als je nog meer corrado mannen of vrouwen weet,laat ze maar is een kijkje nemen op het forum :D :thumbup:
HJCorrado
01-03-2013, 17:20
Ziet er op het eerste gezicht super goed uit en zeker goed dat er eens een nieuw forum voor corrado liefhebbers is.
Ik heb me ook aangemeld en ben zeer benieuwd hoe goed dit stand houd TOP!!!!
Ziet er op het eerste gezicht super goed uit en zeker goed dat er eens een nieuw forum voor corrado liefhebbers is.
Ik heb me ook aangemeld en ben zeer benieuwd hoe goed dit stand houd TOP!!!!
Thankssssss.. Hoop ook dat het komend jaar een succes wordt.. We willen weer wat leven in de corrado wereld.. Maybe straks weer een groot corrado meeting in nederland te hebben..
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.