VWJYI
01-03-2013, 12:15
Bij deze wil ik mijn G40 te koop zetten. Ik begin me er teveel aan te storen, dat ik iedere keer moet klooien om de kids in de auto te krijgen(heb er 3)
Het is een genesis G40 met nu iets meer dan 280000km op de teller (net ingereden dus ;))
De auto is afgelopen jaar eens goed onder handen genomen(technisch)
-distributi en spanrol gew.
-grote beurt
-remmerij voor en achter compleet alle remleidingen voor en achter
-ombouw naar getande riem aandrijving en meteen een 68er poulie en chip
-nieuwe verlagingsset ta techniks 60/40
en nog een hoop klein spul.
rekeningen van bijna 700 euro laatste half jaar.
De auto is technisch bijna 100% alleen de middendemper (middendemper vervanger ligt hier nieuw) raakt de onderkant van de tunnel bij doortrekken en het keerringetje van het schakelmech. op de bak lekt. Een mistlamp is helaas laatst ook gesneuveld.
De buitenkant van de auto heeft helaas wat meer schade. Vandalisme krassen, parkeerdeuken en een kleine schade aan spatbord en motorkap. Verder is de bodem van de auto en de rest gewoon hard en is er ook wat van de auto te maken. Mij maakte dit niet uit, omdat het mij vooral om de gezonde techniek ging.
wel heb ik van de laatste 10 jaar alle rekeningen erbij van alle keuringen en beurten die de auto gehad heeft.
plaatje bij het praatje
http://i510.photobucket.com/albums/s350/vwjti/393582_174483972688206_206739179_n.jpg
prijs voor dit moois
1000 euro zonder de steffans, dus zelf een paar wielen meenemen.
Plus een berg onderdelen
Het is een genesis G40 met nu iets meer dan 280000km op de teller (net ingereden dus ;))
De auto is afgelopen jaar eens goed onder handen genomen(technisch)
-distributi en spanrol gew.
-grote beurt
-remmerij voor en achter compleet alle remleidingen voor en achter
-ombouw naar getande riem aandrijving en meteen een 68er poulie en chip
-nieuwe verlagingsset ta techniks 60/40
en nog een hoop klein spul.
rekeningen van bijna 700 euro laatste half jaar.
De auto is technisch bijna 100% alleen de middendemper (middendemper vervanger ligt hier nieuw) raakt de onderkant van de tunnel bij doortrekken en het keerringetje van het schakelmech. op de bak lekt. Een mistlamp is helaas laatst ook gesneuveld.
De buitenkant van de auto heeft helaas wat meer schade. Vandalisme krassen, parkeerdeuken en een kleine schade aan spatbord en motorkap. Verder is de bodem van de auto en de rest gewoon hard en is er ook wat van de auto te maken. Mij maakte dit niet uit, omdat het mij vooral om de gezonde techniek ging.
wel heb ik van de laatste 10 jaar alle rekeningen erbij van alle keuringen en beurten die de auto gehad heeft.
plaatje bij het praatje
http://i510.photobucket.com/albums/s350/vwjti/393582_174483972688206_206739179_n.jpg
prijs voor dit moois
1000 euro zonder de steffans, dus zelf een paar wielen meenemen.
Plus een berg onderdelen