View Full Version : Audi 80 Competition Avant???
Naar mijn weten nooit gemaakt, wel apart:
http://link.marktplaats.nl/650964958
Nog nooit gezien inderdaad, mooie machine in ieder geval.
Mooi ding! Mogen ze hier wel parkeren.
SpeedieD
04-03-2013, 10:51
Is inderdaad wel een mooi exemplaar zo te zien. Denk dat 3000,- ook wel een leuke vraagprijs is voor deze.
Maar: is ie echt? Nog nooit gehoord van een avant competition
SpeedieD
04-03-2013, 12:46
ff nagezocht en hij is niet echt. Het is een 2.0 16v die ze opgeleukt hebben met competition onderdelen.
Competition Avant is nooit gemaakt door Audi. Op het Audiforum staat wel redelijk wat info over deze auto.
Dennis-Mash
04-03-2013, 18:11
Erg stoer model zo!
Shadypunky
04-03-2013, 18:35
Deze audi is een orginele competition, ik ben er al een keertje ingedoken omdat ik hem 2 jaar geleden wou kopen.
er zijn er 7 van gemaakt op bestelling in duitsland.
en inderdaad een knap ding ja!
Nooit geweten, wel een cool ding
SpeedieD
04-03-2013, 19:31
Shady waar heb je die info gehaald dan? Ik kan er niks over vinden en op het auditorium zegt men dat deze niet origineel is....
Shadypunky
04-03-2013, 19:38
@speedieD deze info kan je "gewoon" via een audi dealer opvragen als je het chassisnummer hebt, audi houdt van alle wagens die ze leveren lijsten bij waar alle opties en uitvoeringen op staan alleen staat alles dan in het duits en werken ze met codes... maar als je dit wilt doen moet je eigenlijk wel een kennisje daar in het magazijn hebben want de meeste zijn er te lui voor om iets goed uit te zoeken.
origineel of niet, vind het een heel gaaf ding
Op de laatste foto staat de optie lijst en daar staat toch echt competition als optie tussen .
Shadypunky
05-03-2013, 09:21
heb m net gebeld ik ga vanmiddag ff kijken hoe die er bij staat
Shadypunky
05-03-2013, 18:04
gaaf ding zeg! Maar vrouw vond het idee van een 4e auto niet zo fijn, dus het word m niet. beetje jammer want waar vind je zoiets nog?
matthew7
05-03-2013, 22:30
En een quattro, heeel fijn voor bv de wintersport!
supersprint
11-03-2013, 00:06
nu met flinke prijsdaling!!!
The Clauw
11-03-2013, 10:33
Ziet er idd goed uit. Een jaartje terug stond hij ook te koop op marktplaats voor de helft.
Shadypunky
11-03-2013, 13:06
Ik dacht dat dat langer geleden was. Toen ben ik inderdaad ook geweest maar lag de auto uit elkaar en moest er nog een hoop aan gebeuren. Inderdaad een flinke prijsdaling, maar ik geloof dat ie er wel haast mee heeft.
Als ie wat meer gedult heeft kan ie zeker meer op brengen. Het is natuurlijk best wel een beetje een one-of-a-kind! Ik denk dat ie er makkelijk 7 voor mag vangen als ie de juiste liefhebben vind.
7000? Misschien beetje teveel van het goeie. 2000 is idd niet veel, dan vraag ik me af waarom hij daarvoor nog niet allang opgehaald is.
Shadypunky, jij bent toch de eigenaar van deze auto?
Ik wil niet inspector gadget uithangen maar ik had al zo'n idee.
Ik google shadypunky+audi en kwam uit op Jeffrey Steg zijn facebook waar dezelfde audi staat met hetzelfde kenteken als de nieuwe gezinsauto? https://www.facebook.com/Shadypunky
Sjaak_73
11-03-2013, 13:43
Shadypunky, jij bent toch de eigenaar van deze auto?
Ik wil niet inspector gadget uithangen maar ik had al zo'n idee.
Ik google shadypunky+audi en kwam uit op Jeffrey Steg zijn facebook waar dezelfde audi staat met hetzelfde kenteken als de nieuwe gezinsauto? https://www.facebook.com/Shadypunky
:D goed opgelet
Zoiets triests heb ik al lang niet meer gezien. Zo zie je maar hoe achterlijk naïef sommige mensen zijn met betrekking tot privacy op FB.
Om je vervolgens met dezelfde FB naam aan te melden op VF en je als medegeïnteresseerde voor te doen :thumbup:
Denk dat dat ook iets zegt over de staat van de auto. Als hij voor 2000euro nog niet de deur uitgaat en dan hier mensen proberen zover te krijgen dat ze gaan kijken.
Ik zeg bannen die gast als dit echt het geval is
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2758388377894&set=pb.1803314467.-2207520000.1363014683&type=3&src=http%3A%2F%2Fsphotos-e.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-ash3%2F541263_2758388377894_594605538_n.jpg&size=960%2C720
Shadypunky
11-03-2013, 16:36
oke???? Ik dacht eigenlijk dat het een grapje was ofzo, maar ik ben het niet. Ik doe niet aan facebook en die dingen. En om nou te zeggen dat het een gezinauto is vind ik ook niet, maar oke. Heb de auto inderdaad 2x gezien,en heb het een en ander uitgezocht om mijn vrouw te kunnen overtuigen, heb die kerel ook gesproken, maar ik heb de auto niet.
Al hebben jullie geloof ik je eigen conclusie wel getrokken maar goed... voor wat het waard is dan.
Lijkt me erg sterk dat de eigenaar van de auto toevallig shadypunky als facebook heeft.
En daar dan die audi op staat met hetzelfde kenteken die in 2012 aangeschaft is.
www.facebook.com/shadypunky
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2758388377894&set=pb.1803314467.-2207520000.1363014683&type=3&src=http%3A%2F%2Fsphotos-e.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-ash3%2F541263_2758388377894_594605538_n.jpg&size=960%2C720
edit: 04-2012 staat hij op dezelfde naam. Post op facebook is van 05-2012.
Shadypunky
11-03-2013, 16:44
Ik heb de links ook aangeklikt hoor. En ik snap je punt ook wel. het is ook geschift. Maar ik kan verder weinig doen dan vertellen dat ik het niet ben?
Hilarisch dit, je lijkt wel zo'n wielrenner die blijft ontkennen terwijl er bewijzen op tafel liggen ;)
Shadypunky
11-03-2013, 17:24
Ohja, de gebruikersnaam. Nou eerlijk, als ik een van mijn auto's had willen verkopen, had ik je wel verteld dat ie van mij was hoor. en die 7 had een 4 moeten zijn, mijn excuses nog.
Shadypunky
11-03-2013, 18:47
ok ja nu weet ik waarom mn vrouw me belde... tip : blijf niet op je werk ingelogd staan want dan kan een collega je wel eens proberen te helpen...
ok ja het is mijn auto, maar ik was hier niet om hem aan te prijzen maar om te reageren op mensen die denken er wat van af te weten maar niets over deze specifieke auto weten.
ik heb er namelijk een hekel aan als iemand mn auto afkraakt op punten die niet zo zijn en klakkeloos info bij audiforum weghalen en dat dan research noemen.
deze auto gaat niet weg omdat hij slecht is maar omdat ik nu even geen keuze heb daarom is de prijs nu ook zo laag.
willen jullie echte info weten foto.s of andere vragen? stel ze gerust ik ben namelijk geen leek in de auto's
Deze audi is een orginele competition, ik ben er al een keertje ingedoken omdat ik hem 2 jaar geleden wou kopen.
er zijn er 7 van gemaakt op bestelling in duitsland.
en inderdaad een knap ding ja!
heb m net gebeld ik ga vanmiddag ff kijken hoe die er bij staat
gaaf ding zeg! Maar vrouw vond het idee van een 4e auto niet zo fijn, dus het word m niet. beetje jammer want waar vind je zoiets nog?
Ik dacht dat dat langer geleden was. Toen ben ik inderdaad ook geweest maar lag de auto uit elkaar en moest er nog een hoop aan gebeuren. Inderdaad een flinke prijsdaling, maar ik geloof dat ie er wel haast mee heeft.
Als ie wat meer gedult heeft kan ie zeker meer op brengen. Het is natuurlijk best wel een beetje een one-of-a-kind! Ik denk dat ie er makkelijk 7 voor mag vangen als ie de juiste liefhebben vind.
oke???? Ik dacht eigenlijk dat het een grapje was ofzo, maar ik ben het niet. Ik doe niet aan facebook en die dingen. En om nou te zeggen dat het een gezinauto is vind ik ook niet, maar oke. Heb de auto inderdaad 2x gezien,en heb het een en ander uitgezocht om mijn vrouw te kunnen overtuigen, heb die kerel ook gesproken, maar ik heb de auto niet.
Al hebben jullie geloof ik je eigen conclusie wel getrokken maar goed... voor wat het waard is dan.
Ik heb de links ook aangeklikt hoor. En ik snap je punt ook wel. het is ook geschift. Maar ik kan verder weinig doen dan vertellen dat ik het niet ben?
Ohja, de gebruikersnaam. Nou eerlijk, als ik een van mijn auto's had willen verkopen, had ik je wel verteld dat ie van mij was hoor. en die 7 had een 4 moeten zijn, mijn excuses nog.
ok ja nu weet ik waarom mn vrouw me belde... tip : blijf niet op je werk ingelogd staan want dan kan een collega je wel eens proberen te helpen...
ok ja het is mijn auto, maar ik was hier niet om hem aan te prijzen maar om te reageren op mensen die denken er wat van af te weten maar niets over deze specifieke auto weten.
ik heb er namelijk een hekel aan als iemand mn auto afkraakt op punten die niet zo zijn en klakkeloos info bij audiforum weghalen en dat dan research noemen.
deze auto gaat niet weg omdat hij slecht is maar omdat ik nu even geen keuze heb daarom is de prijs nu ook zo laag.
willen jullie echte info weten foto.s of andere vragen? stel ze gerust ik ben namelijk geen leek in de auto's
dude, serieus?
Shadypunky
11-03-2013, 18:56
misschien niet het hele verhaal maar niet gelogen en btw wil je nou wel of niet de waarheid?
Denk iig niet dat je hem nog aan een forumlid verkoopt. Of aan willekeurig iemand die weet hoe Google werkt.
misschien niet het hele verhaal maar niet gelogen en btw wil je nou wel of niet de waarheid?
dit is niet mijn audi vriend!
http://media.dumpert.nl/foto/71fcd931_winkel.jpg
Shadypunky
11-03-2013, 19:13
mmm kopen gebeurt hier toch niet maar met de hoeveelheid werk die al in deze auto zit kan ik gewoon niet tegen afzeik reacties en daar moet ik dan gewoon ff op reageren...
dat jullie mij nu een lul vinden wil niet zeggen dat de auto slecht is.
Voordat jij reageerde stond er geen enkele negatieve reactie. Maar je hebt het nu idd prima voor elkaar. Goed gedaan en welkom op het internet.
Shadypunky
11-03-2013, 19:19
ok dan houden we het op verkeerde informatie.
Shadypunky
11-03-2013, 19:21
maar inderdaad welkom op het internet waar de mensen blijven doorjammeren als je iets recht wilt zetten
Nee welkom op het net met het motto: "al is de leugen nog zo snel,de waarheid achterhaald em wel" ;) ..Foto's zijn inmiddels verwijderd :shake:
Snap best dat je niet wil dat op een forum dingen worden verspreid over je auto die niet waar zijn, dat kan ik ook wel begrijpen. Ik adviseer je om de volgende keer meteen te zeggen dat je de eigenaar bent, dan kun je precies hetzelfde vertellen en dan mag iedereen voor zichzelf beslissen of ze je geloven of niet, nu met dit hele fiasco geloofd waarschijnlijk nog maar 1 van de 10 wat je zegt. Zonde aangezien het een hele mooie auto is.
Desalniettemin is het een mooie auto, als deze ook nog goed is zal er geen probleem zijn om deze voor 2000euro te verkopen.
Succes met de verkoop, moet wel goed komen denk ik.
supersprint
11-03-2013, 21:03
Snap best dat je niet wil dat op een forum dingen worden verspreid over je auto die niet waar zijn, dat kan ik ook wel begrijpen. Ik adviseer je om de volgende keer meteen te zeggen dat je de eigenaar bent, dan kun je precies hetzelfde vertellen en dan mag iedereen voor zichzelf beslissen of ze je geloven of niet, nu met dit hele fiasco geloofd waarschijnlijk nog maar 1 van de 10 wat je zegt. Zonde aangezien het een hele mooie auto is.
Desalniettemin is het een mooie auto, als deze ook nog goed is zal er geen probleem zijn om deze voor 2000euro te verkopen.
Succes met de verkoop, moet wel goed komen denk ik.
good posting.
Inderdaad jammer van die valse start
SpeedieD
11-03-2013, 23:04
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden. Voornamelijk omdat je dit vaker tegen komt op internet.
Maar veel succes met de verkoop van je auto.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.