PDA

View Full Version : steenslag beschermers???


Franky B
09-06-2005, 10:20
wie helpt mij? Ik ben opzoek naar een setje steenslag beschermers voor een polo coupe 2f. kben al weet ik veel hoeveel slopen bij langs geweest maar overal zijn ze er al afgehaald. Marktplaats heeft ze ook niet..... :frown:

Kwil graag mijn bumperstrips eraf halen en de gaten die dan achter overblijven opvullen met die steenslag beschermers. Zodat die gaten achter niet dicht gelast en gespoten moeten worden.

wie heeft er nog een paar van die dingen liggen?
alvast bedankt !

VwPolo89
09-06-2005, 10:51
heb je mss een foto? kan niet goed volgen wat je bedoeld (zal wel aan mij liggen hoor ;) )

Franky B
09-06-2005, 11:00
jawel ! maar geen idee hoe je die post :(

johangolf1
09-06-2005, 11:01
kan je hier in het fotoalbum uploaden en het dan tussen img tags zetten hier in de topic...

Franky B
09-06-2005, 11:23
dis niet de mijne maar dan hebben jullie een btje een idee
kzoek die dingen achter bij de wielkasten. Die dingen heten toch steenslag beschermers :confused: ??

Ik heb een polo met van die bumperstrips eromheen die wil ik er afhalen icm verlagen en velgjes lijkt dat mooier vind ik :biggrin:

VwPolo89
09-06-2005, 11:26
zo'n dingen, jij hebt volledige plastieke rondingen??

zijn die zo moeilijk te vinden? al eens bij de dealer geprobeerd?

welkom trouwens op het forum ;)

Matheo
09-06-2005, 11:31
welkom op het forum! volgens mij stikt het van die dingen op de sloop toch? hier staan zeker 8 van die polo's, lijkt me sterk dat al die dingen weg zijn... zo gewild zijn ze niet

berendd
09-06-2005, 11:33
en anders even bij de dealer vragen, zullen niet zo verschrikkelijk duur zijn denk ik.

Franky B
09-06-2005, 12:37
Kwoon in emmen en werk in hardenberg.... kben in bijde regios verschillende slopen bijlangs geweest en niemand heeft ze liggen :( de polo's staan er wel maar die beschermers zijn er overal al af !!!
Dealer kan ik nog proberen maar de beschermers worden in kleur meegespoten dus ze hoeven niet mooi te zijn. En 2dehands is meestal goedkoper :)

Heeft niemand toevallig nog 2 van die dingen ergens in een hoekje van de schuur/garage liggen???

Vwpolo89==> jah met van die plastieke rondingen :)

berendd
09-06-2005, 13:45
kan ze wel voor je ophalen hier bij de sloper...

maar dan:
5 euro voor de dingen
5 euro verzenden
----
10 euro

plus 3 dagen wachten, en waarschijnlijk ben je nieuw goedkoper uit...vragen kan geen kwaad natuurlijk.

kan iemand met etka het misschien ff opzoeken..?

Franky B
09-06-2005, 15:01
kheb net dealer gebeld! Maar 7 euro de stuk! Das ff een meevaller... wel iets duurder dan van de sloop maar dan hebk wel nieuwe. kdenk dak die maar moet bestellen :)

iig bedankt voort aanbod berendd! was anders ideale oplossing geweest! maar dit scheeld jou ook weer een tripje naar die treurige plek :)

Maar nog kom ik nog ff met een vraag :) Heeft iemand ervaring met het verwijderen van die bumperstrips? Die aan de bijde voorschermen is geen probleem maar op de deur zijn ze geplakt met lijm ofzo. heb je daar een oplosmiddelvoor wat niet tenkoste gaat van de lak? Kdurf ze er eigenlijk niet af te breken of los te snijden...... :(

JR
09-06-2005, 16:04
Maar nog kom ik nog ff met een vraag :) Heeft iemand ervaring met het verwijderen van die bumperstrips? Die aan de bijde voorschermen is geen probleem maar op de deur zijn ze geplakt met lijm ofzo. heb je daar een oplosmiddelvoor wat niet tenkoste gaat van de lak? Kdurf ze er eigenlijk niet af te breken of los te snijden...... :(

Ik heb er ook wel eens aan zitten denken om die stoot strips te verwijderen!
Even een fotoshopje gedaan... :D

Franky B
09-06-2005, 16:48
Ik heb er ook wel eens aan zitten denken om die stoot strips te verwijderen!
Even een fotoshopje gedaan... :D

Strak bakkie man! ziet er gelijk heel anders uit he zonder die bumperstrips....?
mooie pirelli velgjes trouwens!!! En mag ik jou vragen hoe jij um verlaagd hebt? hoeveel cm?

JR
10-06-2005, 14:07
Strak bakkie man! ziet er gelijk heel anders uit he zonder die bumperstrips....?
mooie pirelli velgjes trouwens!!! En mag ik jou vragen hoe jij um verlaagd hebt? hoeveel cm?

Er zit een setje 40/40mm van fk onder.. En aan de voorzijde zijn er 2 windingen weg geslepen omdat die anders op zijn reet hing :( .. Als ik jou was zou ik 60/40 nemen.. :D