Log in

View Full Version : VW Power Noord-Holland vaste meeting Vanaf 16 maart(muntbergweg Amsterdam Zuidoost )

polobm
10-03-2013, 14:07
Hey alle VAG liefhebbers

We hebben vorig jaar een paar maanden op de foodstrip gestaan maar daar kwamen drempels omdat er mensen(vooral met jap wagens) waren die het nodig vonden om daar herrie te maken of burnouts en wat nog meer allemaal.
En toen zijn we verhuisd naar Zaandam stormhoek en daar hebben we een half jaar gestaan maar daar gebeurd nu het zelfde ook weer door mensen(vooral met jap wagens) die het niet kunnen laten te sprinten en herrie te maken en burnouts.
Daar hebben ze nu ook hoge drempels gemaakt.
Dus gaan we het nu proberen op de muntbergweg(bij de Mac) te Amsterdam zuidoost.
Waar nog niet echt hoge drempels zijn en we hopen dat dat zo blijft.

De meeting is elke week op de zaterdag avond vanaf 20:00
Iedereen met een VAG automobiel(van lucht tot watergekoeld van rat tot nieuw) is daar van harte welkom om bij ons te komen staan en een praatje te komen maken.
Want hoe meer zielen hoe gezelliger het word natuurlijk :D
Maar laten we het normaal houden op het terrein dus geen burnouts!!! geen overbodige herrie!!! en geen rotzooi maken er zijn genoeg vuilnisbakken!!!
En dan word het zo ie zo wel weer een gezellige avond daar :thumbup:

We hopen jullie dan zaterdag te zien op de muntbergweg bij de MC Donalds

VWPNH

Biggie
10-03-2013, 15:49
Is dat waar er elke zaterdag al een soort van weekelijkse meet word gehouden?
als dat zo is....ppfff.....er word daar echt onnodig en overbodige herrie gemaakt.
Jammer genoeg door mensen met jap auto's die hun motor ff laten"schieten"
(niet om je topic te vervuilen of een negatieve wending te geven...maar die met die hondas....weet nie waarom ze het zonodig vinden dat steeds te doen...ppfff)

polobm
10-03-2013, 19:26
Nou weet dat ze daar vorige week zijn geweest en een meeting hebben gehad.
We gaan het ook ff aankijken mocht het daar ook niks zijn hebben we nog een paar andere plekken waar we heen kunnen gaan.
Maar je hebt gelijk het is wel jammer dat het steeds van die gasten zijn met die japwagens die het steeds verpesten.

cabapolo
10-03-2013, 22:38
Nou weet dat ze daar vorige week zijn geweest en een meeting hebben gehad.
We gaan het ook ff aankijken mocht het daar ook niks zijn hebben we nog een paar andere plekken waar we heen kunnen gaan.
Maar je hebt gelijk het is wel jammer dat het steeds van die gasten zijn met die japwagens die het steeds verpesten. :eek:

Heel heel jammer dat een paar gasten her weer moeten verpesten :mad:
.Stormhoek was voor mij wel lekker dichtbij.Niet dat ik ooit ben geweest :redface: Komt dan toch een optie van mij(weer);

Waarom niet aan de achterkant van de Beverwijkse Bazaar?Mooi groot parkeerterrein,gele M om de hoek,aan de A9.
En ook dichterbij voor een ieder.Zie het echt niet zitten om naar de Bijlmer te rijden,worden we daar ook binnenkort weer weggejaagd :rolleyes:

Voor mijn werk zit ik al elke dag in A'dam,dus om dan in mijn vrije tijd daar weer naar toe te rijden :shake: .
Zag dat het andere topic op slot zit.
I.i.g. denk er nog 's over na en ik ben ook benieuwd naar reacties van andere lezers hier.

Gister(zaterdag dus)was er dus wel een meeting?Maar goed dat ik dan niet naar Zaandam ben gereden.Ik had de hele dag geschilderd dus ik was blij dat ik op de bank zat<spierpijn!!
Ik lees het wel hier,laters

polobm
10-03-2013, 22:47
:eek:

Heel heel jammer dat een paar gasten her weer moeten verpesten :mad:
.Stormhoek was voor mij wel lekker dichtbij.Niet dat ik ooit ben geweest :redface: Komt dan toch een optie van mij(weer);

Waarom niet aan de achterkant van de Beverwijkse Bazaar?Mooi groot parkeerterrein,gele M om de hoek,aan de A9.
En ook dichterbij voor een ieder.Zie het echt niet zitten om naar de Bijlmer te rijden,worden we daar ook binnenkort weer weggejaagd :rolleyes:

Voor mijn werk zit ik al elke dag in A'dam,dus om dan in mijn vrije tijd daar weer naar toe te rijden :shake: .
Zag dat het andere topic op slot zit.
I.i.g. denk er nog 's over na en ik ben ook benieuwd naar reacties van andere lezers hier.

Gister(zaterdag dus)was er dus wel een meeting?Maar goed dat ik dan niet naar Zaandam ben gereden.Ik had de hele dag geschilderd dus ik was blij dat ik op de bank zat<spierpijn!!
Ik lees het wel hier,laters

Word altijd door een kleine groep verpest en dat is jammer maar is niet anders.
We gaan nu wat centraler een meeting geven waar we in het begin ook in de buurt een meeting gaven.
En ik zit ook elke dag al in beverwijk voor me werk en dan ging ik ook naar zaandam om daar naar de meeting te gaan.
Maar deze plek is nog niet vast maar meer een tussen station :thumbup:

polobm
10-03-2013, 22:48
En afgelopen zaterdag waren we gewoon in Zaandam hoor

cabapolo
10-03-2013, 23:14
Word altijd door een kleine groep verpest en dat is jammer maar is niet anders.
We gaan nu wat centraler een meeting geven waar we in het begin ook in de buurt een meeting gaven.
En ik zit ook elke dag al in beverwijk voor me werk en dan ging ik ook naar zaandam om daar naar de meeting te gaan.
Maar deze plek is nog niet vast maar meer een tussen station :thumbup:

Pppfff gelukkig ;).

Maar jullie waren dus gister wel in Z'dam.
Net gekeken op smoelenboek.De opkomst viel een beetje tegen?
Zoals ik schreef was ik helemaal stuk,was blij dat ik in me bed lag.

En was er iemand van plan een zandsculptuur te maken :D ;) (afgaande op de foto van open parkeerplek met zand)?

Maar wat vind jij van mijn idee?En ik kan begrijpen dat als je elke dag voor je werk in Aarbeiendorp zit dat je dan niet in je vrije tijd hier ook wil zitten.

Waar werk je dan eigenlijk,of wil je dat off-topic zeggen?

Dutch_Jetta_GT
11-03-2013, 00:24
Wij komen binnenkort ook wel weer eens kijken op de nieuwe locatie ;) Uiteraard weer met meer dan 5 wagens...

Hou het hier maar op de hoogte omtrent de actualiteiten :thumbup:

Erik Baas
11-03-2013, 00:47
[...] de muntbergweg bij de MC Donalds [...]
Even voor de zekerheid: is dit (http://goo.gl/maps/hCNDx) de correcte locatie (op Google Maps)?

polobm
11-03-2013, 17:41
Pppfff gelukkig ;).

Maar jullie waren dus gister wel in Z'dam.
Net gekeken op smoelenboek.De opkomst viel een beetje tegen?
Zoals ik schreef was ik helemaal stuk,was blij dat ik in me bed lag.

En was er iemand van plan een zandsculptuur te maken :D ;) (afgaande op de foto van open parkeerplek met zand)?

Maar wat vind jij van mijn idee?En ik kan begrijpen dat als je elke dag voor je werk in Aarbeiendorp zit dat je dan niet in je vrije tijd hier ook wil zitten.

Waar werk je dan eigenlijk,of wil je dat off-topic zeggen?

Wij waren Zaterdag gewoon weer in Zaandam dat klopt.
Er waren 15 autos en die opkomst was me de te danken aan het weer(regen en sneeuw)

Nou die lege parkeerplek die je zag dat was een plek waar ze een drempel aan het maken waren.

Je idee laat ik er dit op zeggen het maakt mij niet zo veel uit waar we meeten ik ga voor meetings het hele land door en ook daar buiten dat doe je omdat je een liefhebber bent en omdat het meer dan een hobby is.

Ik werk vlak bij de bazaar :thumbup:

polobm
11-03-2013, 17:42
Wij komen binnenkort ook wel weer eens kijken op de nieuwe locatie ;) Uiteraard weer met meer dan 5 wagens...

Hou het hier maar op de hoogte omtrent de actualiteiten :thumbup:

Oh das leuk dat jullie ook weer komen lijkt me gezellig :)

polobm
11-03-2013, 17:44
Even voor de zekerheid: is dit (http://goo.gl/maps/hCNDx) de correcte locatie (op Google Maps)?

Ja klopt helemaal muntbergweg Amsterdam zuidoost bij de Mac donalds :thumbup:

cabapolo
11-03-2013, 23:46
Wij waren Zaterdag gewoon weer in Zaandam dat klopt.
Er waren 15 autos en die opkomst was me de te danken aan het weer(regen en sneeuw)

Nou die lege parkeerplek die je zag dat was een plek waar ze een drempel aan het maken waren.

Je idee laat ik er dit op zeggen het maakt mij niet zo veel uit waar we meeten ik ga voor meetings het hele land door en ook daar buiten dat doe je omdat je een liefhebber bent en omdat het meer dan een hobby is.

Ik werk vlak bij de bazaar :thumbup:

Wat betreft die zandbak,hoe groot moet die drempel wel niet worden :screwy: ?
Wat betreft meetingbezoeken,daar heb je een punt.
Weet je wat is,het komt mij heel vaak niet uit,qua werk.
Komende zaterdag moet ik ook werken :rolleyes:.
Maar jij werkt vlakbij de bazaar dan weet je ook wel welke parkeerplek ik bedoel toch?
Voor de mensen die niet zo bekend zijn in B'wijk;Google maps-Gooiland 61 ;) .
De opkomst van zaterdag viel dan toch niet tegen,15 auto's.

Nou ik ga nog ff verder struinen,lees het wel.
En misschien dat er mensen zijn die deze locatie ook wel ok vinden?

Ma®tijn
12-03-2013, 17:53
Ik rij zelf ook het hele land door voor meetings en ook het buitenland, maar dat is natuurlijk niet echt te vergelijken met een zaterdag avond wekelijkse meet.

Cabapolo, wat voor auto rij jij dan?
Ben je vast wel eens tegen gekomen.

polobm
12-03-2013, 23:11
Wat betreft die zandbak,hoe groot moet die drempel wel niet worden :screwy: ?
Wat betreft meetingbezoeken,daar heb je een punt.
Weet je wat is,het komt mij heel vaak niet uit,qua werk.
Komende zaterdag moet ik ook werken :rolleyes:.
Maar jij werkt vlakbij de bazaar dan weet je ook wel welke parkeerplek ik bedoel toch?
Voor de mensen die niet zo bekend zijn in B'wijk;Google maps-Gooiland 61 ;) .
De opkomst van zaterdag viel dan toch niet tegen,15 auto's.

Nou ik ga nog ff verder struinen,lees het wel.
En misschien dat er mensen zijn die deze locatie ook wel ok vinden?

Ja drempels wprden groot genoeg om er niet meer te komen hahaha
Gooiland das afgesloten toch die parkeer plaats?
Nee was ook wel gezellig zaterdag :)
We gaan het mee maken zaterdag :thumbup:

polobm
12-03-2013, 23:12
Ik rij zelf ook het hele land door voor meetings en ook het buitenland, maar dat is natuurlijk niet echt te vergelijken met een zaterdag avond wekelijkse meet.

Voor de vaste meet in Zaandam reed ik ook gewoon 30 km heen en weer hoor dus 60 km op een avond voor vaste meet:)

cabapolo
13-03-2013, 00:04

Op dit moment rij ik een Saxo(Citroen dus).Het hoe en waarom kun je lezen op het topic wat nu afgesloten is.
Hiervoor had ik een Polo,blauw-paars.

Als je zoekt onder mijn naam kun je ook foto's vinden van mijn Polo (voor&na)

Ik zag op je profiel dat je ook in omg. Aarbeiendorp woont,dus we zullen elkaar vast en zeker wel's gezien hebben zonder 't te weten :D

Er komt zeker in de toekomst weer een VW,maar opdit moment heb ik een auto voor me werk nodig,ik werk in A'dam,en dan voldoet deze ook wel :thumbup:

Welkom trouwens op dit topic.

polobm
13-03-2013, 00:10
Nog paar dagen heb er zin in :D

cabapolo
13-03-2013, 00:10
Ja drempels wprden groot genoeg om er niet meer te komen hahaha
Gooiland das afgesloten toch die parkeer plaats?
Nee was ook wel gezellig zaterdag :)
We gaan het mee maken zaterdag :thumbup:

Volgens mij is het niet afgesloten,want er worden ook motorrijlessen gegeven ;)
En in het weekend is het zeker open i.v.m. de parkeerplaatsen die ze nodig hebben voor de Bazaar.

Had gezien dat de Rebel-Cruise donderdag a.s. ook een meeting op de oude locatie heeft(elke 2e donderdag van de maand!).
Volgens mij weten hun dus nog niet van de springschans :shake:

Zaterdag a.s. heb ik avonddienst tot een uur of 1.
Ik hou sowieso het topic hier in de gaten.
Was nu lekker een paar dagen vrij en vanaf donderdag weer vol aan de bak.

polobm
13-03-2013, 00:24
Volgens mij is het niet afgesloten,want er worden ook motorrijlessen gegeven ;)
En in het weekend is het zeker open i.v.m. de parkeerplaatsen die ze nodig hebben voor de Bazaar.

Had gezien dat de Rebel-Cruise donderdag a.s. ook een meeting op de oude locatie heeft(elke 2e donderdag van de maand!).
Volgens mij weten hun dus nog niet van de springschans :shake:

Zaterdag a.s. heb ik avonddienst tot een uur of 1.
Ik hou sowieso het topic hier in de gaten.
Was nu lekker een paar dagen vrij en vanaf donderdag weer vol aan de bak.

Nou in het weekend is het dus gesloten omdat ze het terrein gebruiken voor parkeer plaats van de bazaar en daar moet je voor betalen.
Er is een slagboom en die is afgesloten in het weekend.

Volgens mij zijn die gasten ook niet verlaagd :)

girl_keverfreak
13-03-2013, 18:31
Zoo ff een up :thumbup: ook op deze lokatie maken we er gezellige avonden van!

polobm
13-03-2013, 22:35
Tuurlijk :thumbup:

cabapolo
13-03-2013, 23:11
Nou in het weekend is het dus gesloten omdat ze het terrein gebruiken voor parkeer plaats van de bazaar en daar moet je voor betalen.

Nou dan moet ik in het weekend ff kijke ok?
En dan kom ik daar op terug.

Rebel-Cruisers niet verlaagd :redface:
Maar hun topic bekijken als ze de meeting hebben gehad.Of zelf een berichtje postten?

Erik Baas
13-03-2013, 23:29
Wat is nou eigenljik het verschil tussen deze meeting (elke week) en de Rebel Cruise in Zaandam ( elke 2 weken, http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=1410790 ), en zijn er eigenlijk niet veel te veel ? Ik ga echt geen zes keer per maand die afstand rijden! Maar ja, wie weet wat ik dan weer voor moois misloop...

Zou het niet slimmer zijn om bv. eens per maand bij elkaar te komen?

cabapolo
13-03-2013, 23:55
Wat is nou eigenljik het verschil tussen deze meeting (elke week) en de Rebel Cruise in Zaandam ( elke 2 weken, http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=1410790 ), en zijn er eigenlijk niet veel te veel ? Ik ga echt geen zes keer per maand die afstand rijden! Maar ja, wie weet wat ik dan weer voor moois misloop...

Zou het niet slimmer zijn om bv. eens per maand bij elkaar te komen?

Vorig jaar kwamen deze 2 clubs samen naar Stormhoek.Waarom ieder nu ze eigen ding kan ik je ook niet uitleggen.
Ik denk dat PoloBM je vraag wel kan beantwoorden of anders je vraag stellen bij de Rebels :) ?Groetjes

Udo
14-03-2013, 15:43
Niet verlaagd?? hahah airride :thumbup:

girl_keverfreak
14-03-2013, 16:16
Rebel cruise is zo ongeveer alle soorten auto's (merken) vooral vw en USA..
VWPNH is VAG oud en nieuw.. ;)

polobm
14-03-2013, 18:12
Vorig jaar kwamen deze 2 clubs samen naar Stormhoek.Waarom ieder nu ze eigen ding kan ik je ook niet uitleggen.
Ik denk dat PoloBM je vraag wel kan beantwoorden of anders je vraag stellen bij de Rebels :) ?Groetjes

We hebben er dit jaar ook gestaan hoor vanaf het begin elke zaterdag avond.
Alleen kwamen er steeds meer jappebakken en die gingen racen en herrie maken en toen kwamen er hoge drempels.
De laatste hebben ze deze week gemaakt.

We gaan weg bij stormhoek om een paar redenen.

1.Drempels(niet alleen voor onze leden maar ook voor andere die komen)
2.Jappebakken die burnouts maken en racen, waar door er politie komt.
3.Iets centraler voor onze leden en mensen die eens willen komen kijken op onze meeting

Het wil niet zeggen dat we op de plek waar we zaterdag gaan staan blijven meeten.
Maar voor de komende tijd staan we daar tot dat we een top lokatie gevonden hebben.

Archiebald
15-03-2013, 10:44
Mooie locatie! 5min rijden voor me, maar helaas heb ik komende zaterdag een verjaardag.....

Als jullie hier vaker gaan staan ben ik zeker aanwezig met 2 auto's.

girl_keverfreak
15-03-2013, 14:56
Okee mooi om te horen! voorlopig staan we op deze plek. tot we wat nieuws hebben ;)

polobm
15-03-2013, 19:07
Mooie locatie! 5min rijden voor me, maar helaas heb ik komende zaterdag een verjaardag.....

Als jullie hier vaker gaan staan ben ik zeker aanwezig met 2 auto's.

Das jammer dat je zaterdag niet kunt we staan er vanaf 20:00 tot laat wie weet kom je na het feestje :D

We blijven daar staan tot dat we een wel hele mooie lokatie er voor terug vinden en die zijn moeilijk te vinden dus denk dat we er wel een tijdje zullen blijven komen.
Hoop je dan snel eens te zien daar :thumbup:

polobm
16-03-2013, 15:58
Zo gelukkig is het droog hoop op een goeie opkomst :)

polobm
17-03-2013, 08:40
Was een leuke meeting zeker gezellig
Meeting fotos gooi ik vanavond online op onze facebook

Biggie
17-03-2013, 09:18
ben benieuwd naar de fotos
hoe stond het met de andere auto merken??

Rasselman
17-03-2013, 15:03
er was verder niet zoveel volgends mij.

ik ben er ook nog even geweest met een maatje (impreza wrx 2006) en ik met de leon

polobm
17-03-2013, 18:00
ben benieuwd naar de fotos

Nou de fotos staan er vanavond op :thumbup:

polobm
17-03-2013, 18:03

Nou is een meeting voor VAG autos dus gelukkig niet veel andere merken in de buurt :D

polobm
17-03-2013, 19:45
Fotos staan online :thumbup:

https://www.facebook.com/#!/VwPowerNoordHolland

cabapolo
19-03-2013, 22:58

Zaterdag nacht langs gereden en toen stond de slagboom open ;) .Ik weet dus niet of dit altijd zo is :confused:

Biggie
20-03-2013, 08:49
@cabapolo.......steeds lees ik cabopolo
ff offtopic

polobm
21-03-2013, 18:01
Zaterdag weer gezellig naar de muntberg weg :thumbup:

girl_keverfreak
22-03-2013, 21:35
Morgenavond meeting time! :D

polobm
23-03-2013, 09:20
Jaja vanavond is het weer zo ver heb er zin in:)

polobm
24-03-2013, 17:57
Ja was weer een heel gezellige meeting en goeie opkomst ook zelfs met deze kou :D

cabapolo
24-03-2013, 23:56
@cabapolo.......steeds lees ik cabopolo
ff offtopic

????Eh ik snap deze reactie niet.Leg 's uit....

polobm
27-03-2013, 14:54
Nou het is weer bijna weekend mensen :)

polobm
29-03-2013, 11:45
Morgen is het zo ver de paas editie :)

polobm
29-03-2013, 13:40
https://www.facebook.com/events/322695497832909/#!/events/322695497832909/

Archiebald
29-03-2013, 13:49
Ik heb, zover ik weet, geen plannen zaterdagavond. Dus kom wel ff met mn vriendin met de Golf en Jetta langs!

polobm
30-03-2013, 14:25
Ik heb, zover ik weet, geen plannen zaterdagavond. Dus kom wel ff met mn vriendin met de Golf en Jetta langs!

Dat lijkt ons heel gezellig als je langs komt :thumbup:

Tis mooi weer hier hopen dat het zo blijft maar zo als het er naar uit ziet blijft het wel zo :D

Vanavond zijn we er gewoon weer om 20:00

polobm
30-03-2013, 18:03
Nog een paar uurtjes :)

polobm
31-03-2013, 17:49
Meeting was weer heel gezellig :thumbup:
Op naar volgend weekend

girl_keverfreak
31-03-2013, 22:54
:thumbup: Yess

Archiebald
01-04-2013, 07:18
Erg leuke meeting! Niet veel auto's, maar wel erg gezellige mensen! Op naar de volgende :)

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/529201_361046147346757_1010402130_n.jpg (https://www.facebook.com/media/set/?set=a.361046054013433.1073741826.165353513582689&type=1)

polobm
01-04-2013, 17:43
Erg leuke meeting! Niet veel auto's, maar wel erg gezellige mensen! Op naar de volgende :)

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/529201_361046147346757_1010402130_n.jpg (https://www.facebook.com/media/set/?set=a.361046054013433.1073741826.165353513582689&type=1)

Ja was niet echt druk ook niet alle leden waren aanwezig.
Maar komt ook omdat niet iedereen tegen de kou opgewassen is :D
Maar als het straks warmer word zal het steeds drukker worden :rolleyes:

polobm
03-04-2013, 19:11
http://img811.imageshack.us/img811/3198/vwpowernoordholland.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/811/vwpowernoordholland.jpg/)

girl_keverfreak
03-04-2013, 19:57
:cool:

Erik Baas
03-04-2013, 21:28
"aren't allowed" !

polobm
03-04-2013, 21:30
Ach klein foutje door de maker maar iedereen begrijpt het wel lijkt me :)

Archiebald
04-04-2013, 10:23
Ik kan helaas niet komen de 21ste. Net als komende zaterdagavond trouwens :( :(

polobm
04-04-2013, 16:55
Ik kan helaas niet komen de 21ste. Net als komende zaterdagavond trouwens :( :(

Dat is heel jammer volgende keer beter :)

cabapolo
04-04-2013, 22:30
http://img811.imageshack.us/img811/3198/vwpowernoordholland.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/811/vwpowernoordholland.jpg/)

Eehhh,zijn Saxo-rijders ook welkom ;)?Iemand Biggie nog gezien?Nog reactie op ze laatste post gegeven,maar nix meer gehoord.Was hij wel op de laatste meeting?

Ik zag ook dat er ook een Golf Harleqijn bij was?Kijk maar's op Google;

http://majorgav.files.wordpress.com/2010/05/vw-polo-harlequin.jpg.

Zaterdag a.s. heb ik late dienst,voor de 21e moet ik ff kijke.
Oh ja,ik heb niks meer gehoord over het logo voor de club.Al iets besloten hierover?Ga ff verder neuzen op het forum.
Laters.

polobm
04-04-2013, 22:53
Eehhh,zijn Saxo-rijders ook welkom ;)?Iemand Biggie nog gezien?Nog reactie op ze laatste post gegeven,maar nix meer gehoord.Was hij wel op de laatste meeting?

Ik zag ook dat er ook een Golf Harleqijn bij was?Kijk maar's op Google;

http://majorgav.files.wordpress.com/2010/05/vw-polo-harlequin.jpg.

Zaterdag a.s. heb ik late dienst,voor de 21e moet ik ff kijke.
Oh ja,ik heb niks meer gehoord over het logo voor de club.Al iets besloten hierover?Ga ff verder neuzen op het forum.
Laters.

Koop nou is een echte auto :D
Harleqijn waar?
Logo is er maar word nog beetje uitgewerkt je ziet hem in de deur van de golf :thumbup:

cabapolo
04-04-2013, 23:21
Koop nou is een echte auto :D
Harleqijn waar?
Logo is er maar word nog beetje uitgewerkt je ziet hem in de deur van de golf :thumbup:

He ook nog wakker?Ik bedoelde die blauwe Golf met gele motorkap.
Als je klikt op link die ik had geplaatst kun je zien wat ik bedoel.

Logo=nice,wel strak.Ik had trouwens geen reacties gehad op de logo's die ik had gepost :( Eeeehhh ja een echte auto :rolleyes:.Zit er voorlopig niet in maat.Andere dingen zijn nu ff belangrijker.

En zoals ik al eerder had uitgelegd ben ik al blij dat ik een auto voor redelijke prijs kon overnemen.Ook niet onbelangrijk-lekker weinig km gelopen-weegt minder dan de Polo.Maar ik kan wel zeggen dat me voorliefde toch wel bij VW ligt.Zat in het weekend nog te kijken voor een leuke Bora(2.8-4Motion),maar die zijn nog wel een beetje aan de prijs.Net ff gekeken bij Enveezee zijn project(Golf 2-G60) echt gekkenhuis.Zo me mandje in,vanaf morgen weer 4 late diensten.Adios

polobm
05-04-2013, 00:01
He ook nog wakker?Ik bedoelde die blauwe Golf met gele motorkap.
Als je klikt op link die ik had geplaatst kun je zien wat ik bedoel.

Logo=nice,wel strak.Ik had trouwens geen reacties gehad op de logo's die ik had gepost :( Eeeehhh ja een echte auto :rolleyes:.Zit er voorlopig niet in maat.Andere dingen zijn nu ff belangrijker.

En zoals ik al eerder had uitgelegd ben ik al blij dat ik een auto voor redelijke prijs kon overnemen.Ook niet onbelangrijk-lekker weinig km gelopen-weegt minder dan de Polo.Maar ik kan wel zeggen dat me voorliefde toch wel bij VW ligt.Zat in het weekend nog te kijken voor een leuke Bora(2.8-4Motion),maar die zijn nog wel een beetje aan de prijs.Net ff gekeken bij Enveezee zijn project(Golf 2-G60) echt gekkenhuis.Zo me mandje in,vanaf morgen weer 4 late diensten.Adios

Die golf is een color concept :)
Ach komt wel weer dat je een VW gaat rijden.
Rustig aan zoeken komt allemaal goed :thumbup:
Spreek je later

Biggie
05-04-2013, 10:56
Biggie is still alive n kicking.....
was nie op de laatste meeting
voorlopig ook niet tot ik de auto wat netter heb gemaakt
Hoef nie, weet ik maar vind t wel leuk om minstens goeie velgen eronder te hebben

polobm
05-04-2013, 17:45
Biggie is still alive n kicking.....
was nie op de laatste meeting
voorlopig ook niet tot ik de auto wat netter heb gemaakt
Hoef nie, weet ik maar vind t wel leuk om minstens goeie velgen eronder te hebben

Gewoon komen man zijn er nog wel een paar die nog niet klaar zijn en die ook gewoon komen :thumbup:

polobm
06-04-2013, 09:47
We hebben weer zin in vanavond :D

girl_keverfreak
06-04-2013, 14:03
Jaa tot vanavondd ;)

polobm
07-04-2013, 10:34
Was weer een geslaagde meeting gister en ook weer gezellig zo als altijd eigelijk.
Komen ook steeds meer mensen dus dat is top :thumbup:

polobm
09-04-2013, 17:34
Bijna weekend :D

polobm
12-04-2013, 15:18
Zo vanavond ons 1 jarig bestaan vieren tijdens een etentje en een meeting :thumbup:

En morgen weer de veaste meeting muntbergweg :D

girl_keverfreak
12-04-2013, 21:29
1 jaar bestaan van onze club, Helemaal top!
Gezellig morgen weer naar de meeting..jij ook? :cool:

polobm
13-04-2013, 10:26
Ik ben er natuurlijk weer bij :D

cabapolo
14-04-2013, 21:11
Zo vanavond ons 1 jarig bestaan vieren tijdens een etentje en een meeting :thumbup:

En morgen weer de veaste meeting muntbergweg :D

Leuk 't etentje?En natuurlijk waar?
Hoe was de meeting?Zo ff kijken op smoelenboek :thumbup:
De 21ste ben ik waarschijnlijk vrij dus kan ik eindelijk ook eens een x mijn gezicht laten zien.

Heb je al veel aanmeldingen?'T zou leuk zijn als ik jullie eens een x in het echie kan zien :D ;) .
Lees je hier maat,groeten

polobm
14-04-2013, 21:15
Leuk 't etentje?En natuurlijk waar?
Hoe was de meeting?Zo ff kijken op smoelenboek :thumbup:
De 21ste ben ik waarschijnlijk vrij dus kan ik eindelijk ook eens een x mijn gezicht laten zien.

Heb je al veel aanmeldingen?'T zou leuk zijn als ik jullie eens een x in het echie kan zien :D ;) .
Lees je hier maat,groeten

Nou heb nog geen fotos van zaterdag er op staan wel van vandaag op a7 drachten.
Etentje was heel gezellig

Nog een weekje en dan is het zo ver op zondag een leuke meet in amsterdam :)

cabapolo
14-04-2013, 22:39
Nou heb nog geen fotos van zaterdag er op staan wel van vandaag op a7 drachten.
Etentje was heel gezellig

Nog een weekje en dan is het zo ver op zondag een leuke meet in amsterdam :)

Ja las t net op smoelenboek.Maar ik moest werken :rolleyes: .
En Drachten ligt niet om de hoek.Het was wel druk zag ik.
In principe ben ik vrij ;) ,maar ik kan nog een extra dienst krijgen en dat weet ik pas donderdag.
Dus als ik vrij ben kan je op me rekenen :thumbup:
Net ff gekeken op Goochel Maps,het is naast de VW-dealer zag :goodpost:,daar= over nagedacht :-)

Oh ja veel mensen met het etentje?Of gewoon de vaste leden die al vanaf het begin erbij zijn?
Als ik het weet van zondag lees je het wel.Zo is kijken of me bed er nog staat,was weer vroeg dag vandaag(6 uur vanochtend).
Adios :thumbup: :)

polobm
16-04-2013, 22:15
Ja las t net op smoelenboek.Maar ik moest werken :rolleyes: .
En Drachten ligt niet om de hoek.Het was wel druk zag ik.
In principe ben ik vrij ;) ,maar ik kan nog een extra dienst krijgen en dat weet ik pas donderdag.
Dus als ik vrij ben kan je op me rekenen :thumbup:
Net ff gekeken op Goochel Maps,het is naast de VW-dealer zag :goodpost:,daar= over nagedacht :-)

Oh ja veel mensen met het etentje?Of gewoon de vaste leden die al vanaf het begin erbij zijn?
Als ik het weet van zondag lees je het wel.Zo is kijken of me bed er nog staat,was weer vroeg dag vandaag(6 uur vanochtend).
Adios :thumbup: :)

Ja drachten was top veel beter dan zandvoort afgelopen zondag.
Ja meeting is voor de deur van vw dealer :D
Etentje was super gezellig met leden en vrienden van de club.

cabapolo
18-04-2013, 22:01
Ja drachten was top veel beter dan zandvoort afgelopen zondag.
Ja meeting is voor de deur van vw dealer :D
Etentje was super gezellig met leden en vrienden van de club.

Ik moet wel werken zondag,maar ik denk dat ik wel een gaatje in mijn agenda kan vinden.Dus waarschijnlijk tot zondag :thumbup:

Erik Baas
18-04-2013, 22:10
[..] denk dat ik wel een gaatje in mijn agenda kan vinden.
Amders maak je gewoon even een paar gaatjes (http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lochzange.jpeg)... ;)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ef/Lochzange.jpeg/640px-Lochzange.jpeg

cabapolo
18-04-2013, 22:15
Amders maak je gewoon even een paar gaatjes (http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lochzange.jpeg)... ;)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ef/Lochzange.jpeg/640px-Lochzange.jpeg

Kom niet meer bij hier.'Kzag dat je online bent.Dus misschien tot zondag!!

polobm
18-04-2013, 22:16
Nou tot zondag dan :thumbup:

polobm
18-04-2013, 22:17
https://www.facebook.com/events/152934194873452/

polobm
19-04-2013, 18:06
Mensen tot morgen :thumbup:

polobm
20-04-2013, 13:05
Vanavond zijn we er weer :D

polobm
23-04-2013, 18:55
Nog een paar dagen dan is het weer zo ver :)

cabapolo
26-04-2013, 22:41
Nog een paar dagen dan is het weer zo ver :)

Stil hier.Waar is iedereen?Ik heb een link voor de liefhebbers onder ons hier;
http://www.gekgewordenkever.nl/.

Kevers te koop,reparatie enz.Ik zou zeggen neem even een kijkje,laters.

polobm
27-04-2013, 16:04
http://youtu.be/402Y7uSYktA

cabapolo
27-04-2013, 20:41
[QUOTE=polobm]http://youtu.be/402Y7uSYktA[/QUOTE

Jij zal nu wel op de Muntbergweg zijn?!Net je linkje bekeken.
Was leuk zeg.Kwist niet dat er filmpjes van de club op youtube stonden.Weer wat geleerd.
De opkomst op Sloterdijk was best goed toch?Filmpje hiervan was ook leuk.
Nou ga ff verder forummen.

polobm
02-05-2013, 18:08
Ja was een goeie opkomst op sloterdijk :thumbup:
Komen nog wel meer filmpjes binnekort

polobm
04-05-2013, 13:20
Vanavond staan we weer op de muntbergweg.
Voor iedereen die er al is rond 20:00 ff momentje stilte uit respect natuurlijk :thumbup:

polobm
09-05-2013, 16:46
Vrijdag gaan we met ze alle richting Leiden om daar naar een meeting te gaan. we spreken gewoon af op de muntbergweg om 19:00 om 19:30 rijden we weg.

Zaterdag zijn we gewoon weer op de muntbergweg om 20:00

polobm
12-05-2013, 16:11
Zaterdag was weer een gezellig meeting avondje toch nog een goeie opkomst ook al was het af en toe een beetje nat hier en daar gelukkig konden we droog staan op die momenten :)

polobm
22-05-2013, 19:00
Bijna weekend :)

polobm
27-05-2013, 18:49
Zo gaat weer lekker de maandag al weer bijna om :)

polobm
28-05-2013, 17:55
Is het al weekend????? :D

girl_keverfreak
28-05-2013, 21:24
:d :d

polobm
28-05-2013, 21:51
:d

polobm
31-05-2013, 17:20
Morgen avond zijn we er weer :thumbup:

polobm
08-06-2013, 12:37
Vanavond zijn we er weer en met dit weer verwachten we natuurlijk nog meer autos:)

girl_keverfreak
26-06-2013, 19:58
Bijnaa! :D

girl_keverfreak
02-07-2013, 14:57
6 juli geen meeting ivm vwfest ;)

cabapolo
03-07-2013, 22:21
Ik dacht al dat topic was doodgebloed.Maar jullie zijn ook volop actief op FB zag ik.Veel plezier op VW-fest.Ik heb avonddiensten,dus geen tijd.Groetjes.

girl_keverfreak
05-07-2013, 19:20
Heeey halloo!
op fb zeer actief jaa :thumbup:
Ik ben ook niet op vw fest helaas. maar zondag wel in schagen op de keverdag. :cool:

cabapolo
13-07-2013, 23:09
Heeey halloo!
op fb zeer actief jaa :thumbup:
Ik ben ook niet op vw fest helaas. maar zondag wel in schagen op de keverdag. :cool:

En hoe was de keverdag?
Op het moment draai ik zomerrooster zoals dat heet.Dus dat betekent veel werken en weinig thuis.
Ja om te eten en slapen :D .Ik had pas op You-Tube nog alle filmpjes van onze groep bekeken.Dat was wel leuk.

Ik heb nog wel een idee voor komende zomer.Maar daar kom ik nog wel op terug,ok?
Nou ga ff verder neuzen op forum,ciao.

polobm
24-07-2013, 16:08
Jongens we hebben een nieuw topic :thumbup:

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=116853