Sinesweeper
10-06-2005, 11:33
4 gepolierde porsche gullideckels
16" 7j breed nieuwe banden amper 500km gereden, pirelli zero nero 195/40/16 en porsche ventieldopkes in kleur.
+1 ongepolierde gulli zonder band moest nog gepolierd worden als showvelg voor in de koffer.
Met de adapters bij 30mm breed + bevestigingsbouten en een ruim aantal reservebouten.
vrpr 1200€
mdf kofferbodemplaat cnc gefrees perfect passend voor golf 3 + valse bodemplaat voor ongeveer 7cm hoger te plaatsen. Alles perfect passend CNC gefreesd, ideaal voor showvelg in te passen of voor muziekinbouw.
vrpr 80€
Thule baren type 401 voor golf 3 en vento. Nieuw
vrpr 75€
Chrome dakrekje voor Golf 1 of golf 2 volledig chrome
vrpr 250€
Talbotspiegels + adapters voor op Golf 3 te plaatsen
vrpr 150€
stickersetje 76 compleet met finischblokjes voor op motorkap.
vrpr 70€
dit is het zowat, als ik nog het een en ander vind laat ik hier nog wel iets weten.
vrgr
Gert
16" 7j breed nieuwe banden amper 500km gereden, pirelli zero nero 195/40/16 en porsche ventieldopkes in kleur.
+1 ongepolierde gulli zonder band moest nog gepolierd worden als showvelg voor in de koffer.
Met de adapters bij 30mm breed + bevestigingsbouten en een ruim aantal reservebouten.
vrpr 1200€
mdf kofferbodemplaat cnc gefrees perfect passend voor golf 3 + valse bodemplaat voor ongeveer 7cm hoger te plaatsen. Alles perfect passend CNC gefreesd, ideaal voor showvelg in te passen of voor muziekinbouw.
vrpr 80€
Thule baren type 401 voor golf 3 en vento. Nieuw
vrpr 75€
Chrome dakrekje voor Golf 1 of golf 2 volledig chrome
vrpr 250€
Talbotspiegels + adapters voor op Golf 3 te plaatsen
vrpr 150€
stickersetje 76 compleet met finischblokjes voor op motorkap.
vrpr 70€
dit is het zowat, als ik nog het een en ander vind laat ik hier nog wel iets weten.
vrgr
Gert