PDA

View Full Version : compleet blok mk2 1.3

palla
14-03-2013, 12:44
Beste,

Zoals jullie misschien gelezen hebben ga ik mijn golf c 1.3 ombouwen naar een 1.8 16v turbo blok.
Het blok en de bak die erin zitten gaan eruit en als iemand er intresse voor heeft hoor ik dat graag.
Km stand op de teller is 77983 maar zal vast wel een x rond zijn geweest aangezien de auto uit 1986 komt. Helaas heeft zo een teller maar 5 cijfers.

Het blok zit momenteel nog in de auto en er wordt nu nog even mee gereden maar niet lang meer. Dus als die nog rijdend gezien wilt worden reageer dan snel.

Het enige nadeel aan het blok is dat die een carberateur heeft en die is niet goed afgesteld of wat dan ook. Alstie koud is gaatie hoog stationair en onregelmatig draaien, maar alstie warm begint te worden gaat het weg.

Bij het blok zit een 4 bak en is compleet met motorkabelboom en eventueel de ecu. Bak schakelt goed.

Bij intresse pb of hier reageren of mailen.

Vraagprijs is 300 euro of doe een goed bod! Ook te ruil tegen een DED bak van een polo sdi 6n2 uit 1999.
Locatie van afhalen is dordrecht! Kan eventueel ook bezicht worden in rotterdam/heijplaat overdags.

palla
14-03-2013, 16:10
blok is eventueel ook te ruil tegen een versnellingsbak zonder mankementen van een polo sdi uit 1999 (5bak) bakcode ded

palla
24-03-2013, 10:43
Af te halen tegen elk aannemelijk bod. Anders gaat het naar de sloop