View Full Version : Aanhoudingen bij TT circuit
foxmanvos
18-03-2013, 13:20
Honderden bekeuringen bij race-evenement ASSEN - De politie heeft zondag bij het TT-circuit in Assen zo'n 350 boetes uitgedeeld tijdens en na een zogenoemde streetpowerrace, een evenement met opgevoerde en gepimpte auto's. Bijna 30 bestuurders werden op de bon geslingerd omdat hun auto's veel te veel lawaai produceerden.
De helft van hen moest het kentekenbewijs inleveren en één bestuurder zijn auto omdat daar van alles aan mankeerde, meldden de politie en de Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) maandag. Op de toegangswegen naar het circuit werden ruim 300 bekeuringen gegeven, meestal voor te hard en gevaarlijk rijden.
bron telegraaf.nl
Nog mensen van hier bij betrokken?
Wij gedragen ons allemaal netjes :tongue:
foxmanvos
18-03-2013, 13:35
Haha ja en de paus houdt van kleine jongetjes
De auto waar wat aan mankeerde die moest blijven staan .
Had een afgebroken klink een een accu die niet deugelijk vast zat .
Dit heb ik uit betrouwbare bron vernomen (lees de persoon zelf) :)
Deze is alweer opgehaald .
foxmanvos
18-03-2013, 22:58
Volgens mij waren het een stel azijnpissers die agenten.
Audi1981
19-03-2013, 09:46
Makkelijk om te zeggen, maar ik ben een paar keer naar het tt/circuit geweest en als je je gedraagt is er niks aan de hand.
Johan1982MK1
19-03-2013, 10:19
Ik hoorde ook verhalen over teveel Db uit de uitlaat.
Maar snel ff een extra demper bestellen.
ewcaddymk1
19-03-2013, 11:53
Makkelijk om te zeggen, maar ik ben een paar keer naar het tt/circuit geweest en als je je gedraagt is er niks aan de hand.
:goodpost:
foxmanvos
19-03-2013, 12:12
Daar heb je absoluut een goed punt in.
Het moet natuurlijk wel veilig zijn, maar ik krijg het idee dat ze zeker met dit soort meetings extra controleren.
Soms kan je wel eens een waarschuwing krijgen maar met deze evenementen totaal niet.
Dat soort evenementen wil je ook helemaal niet komen.
Black Devil
19-03-2013, 12:41
Wil net zeggen ja. Stikt van de uitslovers op dat soort dagen en dan zeiken als je moet lappen.
Audi1981
20-03-2013, 22:04
Dat soort evenementen wil je ook helemaal niet komen.
Wil net zeggen ja. Stikt van de uitslovers op dat soort dagen en dan zeiken als je moet lappen.
:goodpost:
Precies :cool:
fearless
20-03-2013, 22:06
Die uitsloverts bij die tunnel altijd....
Na zon dag wil ik zo snel mogelijk naar huis, staat er een giga file omdat er altijd van die idioten onder de tunnel staan...midden op de weg. Voor een beetje auto's loeren..
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.