View Full Version : Omgekat hok
CAR-POOL
27-03-2013, 21:22
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m660049743-volkswagen-golf-gti-uitvoering-bj-1986.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
haha GTI uitvoering is gewoon basis uitvoering , en hij is omgekat en interieur is ook niet van GTI
Rare vraag misschien, maar waarom is ie omgekat?
Het lijkt mij er meer opdat iemand zijn 55 kw'tje van een stoere gti-look heeft willen voorzien, en daarbij het interieur is vergeten. En de motor. En de fijne 4bak.
That's it.
CAR-POOL
27-03-2013, 21:55
Omdat er nieuw achterpaneel in zit , en de naden nog wel origineel lijken (dus niet lijkt te vervangen)
en complete interieur van nieuw type en stootstrips en de deuren weinig origineels aan deze
Staat Al's 86-er op kenteken. Dus omgekat.
Maar als je nog twijfelt moet je even kijken waar hij staat.
The_Maxx
27-03-2013, 21:59
omgebouwd betekend niet direct omgekat he?
Komt wel vaker voor dat er gezegt word dat iets een gti is, maar blijkt een omgebouwde CL te zijn. En zelfs met meer overeenkomsten. Dat is verre van omkatten.
Dit is gewoon een 91-er zo te zien.
Is absoluut geen 86-er. Dus omgekat
CAR-POOL
27-03-2013, 22:03
Alle details zijn van 91'er zit ook niets op van een 86er , en het acherpaneel kun je zien dat de naden verder fabrieksorigineel zijn en 1986er heeft geen logo in het midden ,
Pfff. Ik ken ook zat mensen die op hun bmw e36 m- bumpers, bredere m-stootlijsten, wielen, en een ander interieur hebben. Zet vervolgens er een paar nieuwere projector koplampen in, en je '95 er 320i wordt een mengeling van oud, nieuw, en m-style.
Is ie daardoor omgekat? Nee. Omkatten is de auto van een andere identiteit voorzien, dmv andere nummers, kentekenplaten en papieren.
Vind t nogal een kortdoordebocht conclusie om te zeggen dat ie omgekat is. Ondanks dat van de auto geen zak klopt.
Hij heeft een nieuw (gelast) achter paneel. Nieuwe deuren met bij behorende strips (dus gaten in de carros daarvoor) hij heeft een interieur van een madison (om te schroeven maar waarom zou je, is het lelijkste mk2 interieur) en het nieuwe model dash met de alarmlichten op de stuurkolom.
Waarom zou je dit allemaal ombouwen als het uiteindelijk nog steeds een 500,- hok is.
EN hij staat bij de sleutelbloem
Haha, hij heeft de schijn idd wel een beetje tegen. Zeg ook niet dat ie wel/niet omgekat is, maar dat t wel een vlotte conclusie is. Maar idd, de evt ombouw is niet ech logisch. Bedrijf ken ik niet, kan daar niet over oordelen. Dubieus??
Pfff. Ik ken ook zat mensen die op hun bmw e36 m- bumpers, bredere m-stootlijsten, wielen, en een ander interieur hebben. Zet vervolgens er een paar nieuwere projector koplampen in, en je '95 er 320i wordt een mengeling van oud, nieuw, en m-style.
Is ie daardoor omgekat? Nee. Omkatten is de auto van een andere identiteit voorzien, dmv andere nummers, kentekenplaten en papieren.
Vind t nogal een kortdoordebocht conclusie om te zeggen dat ie omgekat is. Ondanks dat van de auto geen zak klopt.
ja maar hier is een belasting voordeel te halen ;)
Das waar. Daar zal t ook om te doen zijn geweest. Voor die 20a30 e in de maand, pff.
CAR-POOL
27-03-2013, 22:52
waarom zitten er dan helemaal geen 86er details op? Geen 1 onderdeel ja de platen , 91er en 86er zitten toch wel redelijk wat verschillen in kenner weet dat , dan heeft deze man de auto als lege carroserie gekocht en alles van 91'er overgebouwd? dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk
Idd de schijn nogal tegen ja.
wat komt uit apeldoorn, laat je in apeldoorn!!!
Rijden er 112 van in een dozijn!
EnVeeZee
28-03-2013, 18:17
wat komt uit apeldoorn, laat je in apeldoorn!!!
Gaan we discrimineren, brabo? ;) :D
BobbyEdition1
28-03-2013, 19:48
hij heeft een interieur van een madison (om te schroeven maar waarom zou je, is het lelijkste mk2 interieur)
Ho ho! Dan is het Barbie interieur uit de F&I toch nog net iets erger!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.