View Full Version : golf 1974
vandaag besloten om de 74er van stal te halen, en klaar te zetten om wat zonneschijne op te vangen,
zopas carbu gemonteerd maar blijft niet draaien als ik aan de gas kom, iemand tips hoe ik dat best tip top afstel??
Verder ook gezien dat mijn retourleiding naar de tank ter hoogte van de tank is afgestopt, origineel zal dit niet zijn maar kan het kwaad?? want ik zie niet waar deze leiding op zou moeten,
ook een factuur gevonden van 100 tal km terug en heeft dus nog een groot onderhoud gehad :)
http://img835.imageshack.us/img835/6412/wp000030g.jpg
http://img593.imageshack.us/img593/9541/wp000031if.jpg
http://img820.imageshack.us/img820/2572/wp000032js.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/8403/wp000033i.jpg
http://img507.imageshack.us/img507/9602/wp000034x.jpg
http://img545.imageshack.us/img545/1144/wp000037e.jpg
http://img33.imageshack.us/img33/1305/wp000040d.jpg
verdere plannen zijn gewoon plat leggen op bbs e40 en techniek in orde zetten maar eerst zien dat ik hem mooi aan de praat krijg
mvg davy ;)
Leuk, die Deutsche Post achterlichten :thumbup:
road runner
06-04-2013, 21:05
Wat een fantastisch mooie mk1 :thumbup:
Niet te gek achter uit rollen hè anders valt ie in de smeerput :tongue:
Dark Cooper
06-04-2013, 21:23
propere MK1
staat echt nog knap
Greetz DC
Als je golf al wat langer stil staat, ligt het slecht(er) lopen vaak daaraan.
Wat je moet doen is je tank schoon maken, ook de leidingen eens doorblazen met perslucht. Benzine filtertje ook meteen even vervangen, kost hoogstens een paar euro voor een goede.
Tank schoonmaken betekend helaas wel dat je hem eronderuit moet schroeven, dus ook de brug moet los. Misschien is dit niet echt een probleem als je hem toch gaat verlagen.
Die retourleiding moet je ook wel echt terug zetten, zo kan hij zijn overschot aan benzine namelijk niet kwijt en zal de motor verzuipen. Bij de latere modellen met carbu zit de retourleiding op het vlotterelement, maar bij de swallows met het vlotterelement langs zij, zit de aansluiting op de tank zelf. Ik moet er om liegen, maar volgens mij moet de ergens aan een hoek zitten. Als je hem niet kunt vinden, moet je dat even zeggen, ik heb er namelijk nog een los liggen, dus dan kan ik hem altijd vinden. ;)
Daarnaast kan de ontsteking ook voor flink wat miserie zorgen. Je moet even naar het merk ervan kijken. Je hebt een Frans merk, Ducerelier of zoiets :redface:, en die van Bosch. Die van Bosch zijn goed, daar heb je zelden problemen aan, maar die Franse zijn een ramp. Het heeft de kwaliteit van een rotte appel en ze zijn haast niet fatsoenlijk af te stellen. Als er zo'n Franse op zit, moest je die eigenlijk vervangen voor een Bosch exemplaar. Daar start hij veel beter op, loopt hij nog veel soepeler en met een handmatige choke merk je dat die er veel sneller af kan. Ook al heeft de jouwe een automatische choke...
Contactpuntjes vervangen is ook een kleine moeite, net als de rotor en verdelerkap. De contactpuntjes verslijten op een gegeven moment gewoon en de verdelerkap kan haarscheurtjes krijgen waardoor hij de ontsteking ontregeld. En ook hiervan heb je hele slechte kwaliteit. Ik pak altijd mijn materiaal voor de ontsteking uitsluitend van Bosch, omdat dat gewoon het beste is en er een hoop rommel op de markt is waarvan je motor echt wel veel slechter loopt. Dan heb je de bougies en de kabels zelf, die ook ff controleren en eventueel vervangen.
Als laatste moet je kijken of de ontsteking van binnen vettig is. Die zit namelijk direct op de kop geschroefd en wordt van de motorolie onthouden door een klein o-ringetje. Dit ringetje wordt hard en dicht op een gegeven moment niet meer af. Dan komt er dus olie in de ontsteking en daar krijg je allicht veel storingen van. Voor dit ringetje moet de ontsteking van de kop geschroefd worden. Als je zelf niet de benodigde afstel gereedschap hebt, vergeet hem dan niet op voorhand te markeren zodat je de oude afstelling kunt herstellen.
Als dan al het bovenstaande in orde staat, moet je gewoon veel kilometers maken zodat hij wat los komt. Klinkt stom, maar dat is echt waar, hoe meer je met een wagen rijdt, hoe beter hij zal lopen.
PS: als je ooit van je wagentje af wilt, laat het alsjeblieft weten. En doe er geen gekke dingen mee, ga geen randen uitslijpen voor dikke velgen en ga ook niet lopen kloten met knuddig laswerk. ALSJEBLIEFT, I beg you :redface:
@barn: merci voor je uitleg, zonet de leidingen vervangen aan carbu een het filtertje ook en deze in een potje verse benzine gehangen en draait eigenlijk goed nu, enkel nog als ik aan de gas kom en terug laat valt hij af maar carbu is gereviseert bij igor ( dragongr dragon van het forum hier) die heeft zeer mooi werk afgeleverd en zal dus aan de afstelling liggen denk ik, maar toch merci voor alles van de ontsteking tips, kun je dit nog krijgen bij die dealer die dichtingen en zo??
en de retour ga ik straks eens zoeken en terug op zijn plaats zetten, zodat de benzine idd terug normaal kan stromen,
verder heb ik geen zotte plannen met deze, gewoon plat leggen om bbs wielen,
http://i592.photobucket.com/albums/tt8/Durneet/04062012520.jpg
nu zijn ze 8 en 7 breed maar worden 7 en 6.5 breed omdat de 8 uitkomt met een et van 0 zodat ik niets aan de kassen hoe te slijpen en alles zo net binnenvalt,
verder staat de golf idd in een mooie glans maar de deuren hebben wel wat last van roest :s neus zou ook eens vervangen mogen worden (deze heb ik al liggen) maar eerst ga ik mijn 75 verder afwerken en met de 74 rond croezn ;)
Wel ja we hebben er 2 waarom ook niet :wuv: :wuv:
Deze ziet er ieder geval op het eerste gezicht nog zeer goed uit :thumbup:
Gelukkig, goed dat hij netjes blijft. Mooie wielen trouwens!
De dichtingen en delen kun je geloof ik nog wel bij vw halen, maar daar betaal je het viervoudige voor het zelfde onderdeel van dezelfde kwaliteit ten opzichte van een gewone automaterialen zaak. Ik haal ze dan ook gewoon daar, en vraag om specifieke merken zodat ik weet dat ze goed zijn.
En als je de neus gaat vervangen, let erop dat je wel een swallow exemplaar terug zet, die zijn namelijk toch heel wat anders dan die van latere types. Beter zou zijn [naar mijn mening], om gewoon je originele kop goed te herstellen i.p.v. een gehele andere op te lassen, zo rot is hij echt niet.
Gelukkig, goed dat hij netjes blijft. Mooie wielen trouwens!
De dichtingen en delen kun je geloof ik nog wel bij vw halen, maar daar betaal je het viervoudige voor het zelfde onderdeel van dezelfde kwaliteit ten opzichte van een gewone automaterialen zaak. Ik haal ze dan ook gewoon daar, en vraag om specifieke merken zodat ik weet dat ze goed zijn.
En als je de neus gaat vervangen, let erop dat je wel een swallow exemplaar terug zet, die zijn namelijk toch heel wat anders dan die van latere types. Beter zou zijn [naar mijn mening], om gewoon je originele kop goed te herstellen i.p.v. een gehele andere op te lassen, zo rot is hij echt niet.
ik heb enkel die voorplaat besteld op classicpart dus de balk en grilldeel blijft zitten, morgen post ik wel foto's van de neus wrrm ik die ga veranderen,
ik heb die retour aansluiting niet gevonden :s:s zou je eens een foto kunnen nemen van de uwe?
wel heb ik gezien dat op mijn 75er tank de retour ook terug gaat in die vlotter die bij de latere modellen langs boven zit, moet die aansluiting zichtbaar zitten of zit dat ergens bovenaan weg gemoffelt??
evilnyntje
07-04-2013, 17:11
Gaaf ding!
super leuke auto man. Die kleur vind ik ook echt top
Pewi Vwteam
07-04-2013, 18:07
nice een 74 er das een hele vroege, wat zit de tankvlotter op een rare plek!? is dit altijd zo bij een swallowtail?
Zo, het viel een beetje tegen om die tank terug te vinden. Ik heb namelijk langs de gehele achtergevel van mij schuur een stelling staan die nokkie vol ligt met delen. Die stelling houdt net onder het schuine dak op, waardoor er een ruimte op de stelling in de vorm van een spie ontstaat. Hier liggen alle tanks, die passen namelijk precies in die spie. Nu heb ik laatst een zoldertje gezet voor wat extra opslag ruimte, maar ik heb niet gedacht aan de tanks die op de stelling liggen. Die krijg ik er nu dus niet meer uit... :mad: :mad: :mad:
Maar goed, ik heb ze zo een beetje in een bocht kunnen leggen dat ik er een redelijke foto van heb kunnen maken:
http://i1354.photobucket.com/albums/q681/Barn171/130407_185337_zpsf2146509.jpg
http://i1354.photobucket.com/albums/q681/Barn171/130407_185400_zpsf8eff295.jpg
Het gaat dus om het smalle pijpje met het groen/blauwe dopje, naast de pijp met de gele dop. Je kunt ze het beste op de tweede foto zien.
Hier moet het wel mee lukken denk ik??
En nog iets, als je dadelijk je andere velgen en ophanging hebt gemonteerd, moet je het originele wel zorgvuldig bewaren. Ik weet niet of nog meer delen hebt liggen, maar als je dat hebt moet je de onderdelen die van deze wagen komen even labelen zodat je ze zeker niet verwisselt met andere. De velgen zijn namelijk al anders van een golf uit hetzelfde bouwjaar, maar die dan voorzien is van schijfremmen. Omdat de jouwe nog trommels heeft [als het goed is], zijn de vormen rond de vierkante gaten in de velg wat ronder. Houdt ze maar eens langs een gewone golf velg, dan zul je het verschil zien. De veerpoten zijn ook weer wat anders, en het is gewoon enorm leuk als je de originele delen erbij houdt. De velgen zijn namelijk ook voorzien van een datum stempel.
nice een 74 er das een hele vroege, wat zit de tankvlotter op een rare plek!? is dit altijd zo bij een swallowtail?
Yep, dat hoort een swallowtail te hebben. als hij het niet heeft is het meestal een omgekatte met een swallowtail kont eraan gelast.
Zo, het viel een beetje tegen om die tank terug te vinden. Ik heb namelijk langs de gehele achtergevel van mij schuur een stelling staan die nokkie vol ligt met delen. Die stelling houdt net onder het schuine dak op, waardoor er een ruimte op de stelling in de vorm van een spie ontstaat. Hier liggen alle tanks, die passen namelijk precies in die spie. Nu heb ik laatst een zoldertje gezet voor wat extra opslag ruimte, maar ik heb niet gedacht aan de tanks die op de stelling liggen. Die krijg ik er nu dus niet meer uit... :mad: :mad: :mad:
Maar goed, ik heb ze zo een beetje in een bocht kunnen leggen dat ik er een redelijke foto van heb kunnen maken:
http://i1354.photobucket.com/albums/q681/Barn171/130407_185337_zpsf2146509.jpg
http://i1354.photobucket.com/albums/q681/Barn171/130407_185400_zpsf8eff295.jpg
Het gaat dus om het smalle pijpje met het groen/blauwe dopje, naast de pijp met de gele dop. Je kunt ze het beste op de tweede foto zien.
Hier moet het wel mee lukken denk ik??
En nog iets, als je dadelijk je andere velgen en ophanging hebt gemonteerd, moet je het originele wel zorgvuldig bewaren. Ik weet niet of nog meer delen hebt liggen, maar als je dat hebt moet je de onderdelen die van deze wagen komen even labelen zodat je ze zeker niet verwisselt met andere. De velgen zijn namelijk al anders van een golf uit hetzelfde bouwjaar, maar die dan voorzien is van schijfremmen. Omdat de jouwe nog trommels heeft [als het goed is], zijn de vormen rond de vierkante gaten in de velg wat ronder. Houdt ze maar eens langs een gewone golf velg, dan zul je het verschil zien. De veerpoten zijn ook weer wat anders, en het is gewoon enorm leuk als je de originele delen erbij houdt. De velgen zijn namelijk ook voorzien van een datum stempel.
hiermee moet dat wel lukken,
dikke merci alvast en als ik je eens tegen kom heb je er van mij 1 tegoed ;)
jup ik hou alles bij van onderdelen, staat ook nog op zijn originele wielen die gestraalt zullen worden en terug in het originele kleur, voor later als ik op gewone normale hoogt wil rond bollen ;)
als ik je eens tegen kom heb je er van mij 1 tegoed ;)
Komt goed, wat is de eerste meeting waar we jou golfje kunnen bewonderen? Ik ben echt heel benieuwd hoe hij er "live" uitziet. Ik ben zo stik jaloers op het ding, dat wil je niet weten... :redface:
welke meeting mijn eerste worde zal afhangen wnnr ik naar de keuring kan, en hoe lang ik op platen moet wachten,
hier wat foto's van de slechte kant van de golf :s:s
http://img818.imageshack.us/img818/2564/wp000047zg.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/4008/wp000048t.jpg
http://img703.imageshack.us/img703/7082/wp000049y.jpg
vooral de deuren, maar ga ik voorlopig niet aan veranderen tot dat mijn 75er wat vorm krijgt, anders heb ik terug geen golf om mee in de zon te croezn :p
likje verf erover en zie je er niks meer van haha. Als dat alles is dan valt het nog wel mee natuurlijk!
Wat hebben ze met je dorpel gedaan?
Laatste foto, vlak na je voorscherm.
Lijkt wel of ze er een stuk overheen hebben gezet? :rolleyes:
klopt zitten nieuwe dorpels in :s niet zo netjes gedaan,
even wat gegevens van de wagen,
golf is op 220/10/1974 ingeschreven, en laaste keuring was een dagelijks keuring op 03/12/2009 en had toen 63.528 op de teller,
nu staan er maar een paar 100 meer bij dus hij zal niet meer echt gereden hebben in 2010/11en 12
op carpas staan er geen gegevens eigenlijk of het is de laatste keuring km stand dus hij kan er gerust 163xxx gebolt hebben,
verder heb ik ook een attestje bijgekregen van wat en hoe de auto van de band kwam,
http://img818.imageshack.us/img818/4521/043pics.jpg
iemand een idee wat die M 175 Overriders zijn??
zo een kapjes op de bumpers of niet??
indien het dit is iemand deze nog liggen?? want die zitten er nu niet meer op,
Volgens mij zijn dat idd van die stootrubbers voor op de bumper. Ik heb ze nog 4 nieuwe liggen, maar ga ze niet weg doen helaas. Het spijt me.
Dat is trouwens wel een tering leuke en zeldzame optie!
Jel Golf 2 GTI
10-04-2013, 01:56
mag ik vragen waar je deze auto vandaanhebt?
Een ex-collega van me had een paar jaar terug net dezelfde weggedaan.
Was een nederlander die in belgie woonde.
Ik was altijd geintereseerd in zijn auto maar heeft hem indertijd doorverkocht.
Ben alleen niet zeker of het een 74' of een 76'er was.
Mooie wagen in ieder geval. :thumbup:
ik heb hem in laarne opgehaalt, van jonathan boivin die dit attest aangevraagt heeft,
denk niet dat hij ermee gereden heeft en waar hij hem gehaalt heeft heb ik ook geen idee van,
@barn, versta wel dat je ze niet weg doet maar moest je ze toch van de hand willen ;)
als ik ze ooit kwijt wil, dan ben jij de eerste ;)
Maar zoals EelcoB zegt, die overzetdorpels, hoe zit het daarmee? Ik hoop dat de dorpels eronder niet zo rot zijn als je deuren, want dan heb je nog wel wat te doen ben ik bang...
Ja ik hoop het ook maar dat zullen we later wel zien, eerst wat mee rondbollen int schoon weer, als mijn andere af is ga ik van deze de deuren enzo aanpakken en dan ook de neus en dorpels ;)
Vandaag deze terug van onder zijn zeiltje gehaalt en wat aan verder gedaan, draait proper nu, blijft ook draaien dus een uurtje mee gereden, zou nu en dan nog eens durven stil vallen maar da zal wel beteren door wat beweging, na een uurtje wel stil gevallen wegens bruine benzine, oude naft doet dus nix:S morgen tank eruit halen en eens spoelen,
vandaag dus bezig geweest met de oude naft de tank te zuigen,
durfde de tank er niet uit te halen want de schroefdraad van de as en tank beugels gelijken niet meer echt op schroefdraad :s
dus maar besloten de tank leeg te zuigen en en verse in te doen, leiding gespoelt en nieuw filtertje er tussen en deze loopt dus terug,
dan besloten om het interieur eruit te halen en te wassen, staat dus nu leeg vanbinnen en word met anti-roest behandelt als de zetels en vloermaten droog zijn en er terug in kunnen,
enkel is mijn voorste maat wat beschadigt, kweet niet of iemand er nog zo ene op overschoot heeft??
hier wat foto's
http://img812.imageshack.us/img812/7844/wp000060lz.jpg
http://img23.imageshack.us/img23/2064/wp000061r.jpg
http://img801.imageshack.us/img801/630/wp000062s.jpg
voorste mat
http://img33.imageshack.us/img33/1765/wp000063p.jpg
en het nummer die ik dus zoek
http://img849.imageshack.us/img849/3249/wp000064r.jpg
moest er iemand deze hebben liggen mag die gerust een pm'tje sturen,
en zou er iemand een idee hebben welk kleur dit is??
van zodra de stoelen droog zijn monteer ik die en kunnen we naar de keuring,
grtz ;)
Vandaag deze terug van onder zijn zeiltje gehaalt en wat aan verder gedaan
Zeg, hij slaapt toch niet buiten he?! :eek:
Maar goed, idd wat je zegt, gewoon rijden, dan komt het vanzelf allemaal los en zal hij goed gaan lopen. Precies hetzelfde was het bij mijn '79er 1.1. Ik heb daarvan dan wel het gehele ontsteking herzien en de tank & leidingen gereinigd, maar het kwam er uiteindelijk op neer dat er gewoon mee gereden moest worden. Lange afstanden het liefst. Die wagen loopt nu ook als een zonnetje, toen ik hem juist kocht was er niet mee te rijden, bij iedere keer dat je gas afnam, sloeg hij af.
Die mat zal wel heel lastig worden om te vinden. Dat rubber hebben alleen de standaard uitvoeringen tot 8/76. Daarna kregen ze al de gewone antraciete stoffen matten.
Leuk detail, zo'n gladiaaltje :D
http://img23.imageshack.us/img23/2064/wp000061r.jpg
Nenee, die slaapt niet buiten, staat mooi droog binnen met zo een carhoes erover
en idd die mat zal niet gemakkelijk zijn, maar als ik het juist heb dan ligt er in sommige caddy's ook zo een mat of klopt dit niet?
Ik kan me idd wel voorstellen dat ze ook in de caddy's hebben gelegen, maar heb het nog nooit gehoord/gezien. Het lijkt me dan ook dat ze uit een geheel zullen zijn dat de gehele vloer in eens bedekt, en niet met strookjes vloerbedekking los langs zij zoals bij de jouwe.
En ik herinnerde me juist dat ik jou de foto's van de overrides nog moet toesturen, zal ik morgen ff doen.
Alweer te laat, maar goed, hier dan alsnog de foto's van de overrides:
http://i1354.photobucket.com/albums/q681/Barn171/overrides/130509_154511_zps5ed96778.jpg
http://i1354.photobucket.com/albums/q681/Barn171/overrides/130509_154519_zpsc1cf2dff.jpg
http://i1354.photobucket.com/albums/q681/Barn171/overrides/130509_154553_zps8ddf8b3b.jpg
http://i1354.photobucket.com/albums/q681/Barn171/overrides/130509_154655_zps57c3e913.jpg
Ik had ze er dus even opgeschoven voor het plaatje, maar ik heb ze niet helemaal aangedrukt. Dan krijg je ze er namelijk heel lastig af, helemaal als de bumper nog op de wagen zit, krijg je ze er niet af. In ieder geval, als ze goed zitten, sluiten ze perfect aan waar ze nu aan de boven en onderkant wat open staan.
en zou er iemand een idee hebben welk kleur dit is??
Welke bedoel je daar eigenlijk mee? De mat, stoelen of wagen?
De mat is zwart/antraciet, je bekleding is "yellowstone" (is gewoon de naam uit de nederlandse folder) en de wagen is ancona metallic.
dus..., zal wel bij zitten wat je wilde weten zeker?! ;)
jup zit erbij, kan enkel maar anc lezen in de koffer dus nu weet ik dat het ancona metallic is, merci daarvoor,
nu met ik enkel nog uitvissen of die over riders van uw die M 175 overriders zijn of niet :s
maar komt wel goed, dikke merci voor de foto's ;)
mk1diesel
15-05-2013, 21:56
Wou je PB sturen maar je inbox zit vol
Dus zet ik het hier maar even neer.
Zag dat je op zoek bent naar rubberen vloerbekleding voor je blauwe golf 1
Het zijn wel andere nummers (van een 1976/1980 model)
voorste
171 863 713 M 041
achterste
171 863 723 G 041
Beide kun je nog bij www.vw-classicparts.de bestellen.
Misschien dat je hier wat aan hebt
Gr Niels
Wou je PB sturen maar je inbox zit vol
Dus zet ik het hier maar even neer.
Zag dat je op zoek bent naar rubberen vloerbekleding voor je blauwe golf 1
Het zijn wel andere nummers (van een 1976/1980 model)
voorste
171 863 713 M 041
achterste
171 863 723 G 041
Beide kun je nog bij www.vw-classicparts.de bestellen.
Misschien dat je hier wat aan hebt
Gr Niels
merci om te laten weten, onder tussen inbox al leeg gemaakt, kzal het eens opzoeken, ;)
Ik kan hem niet vinden, misschien even een direct linkje naar het artikel posten? ;)
kom ook niet verder dan dit:
Produktsuche: "171 863 723 G 041" (0 Treffer)
mk1diesel
18-05-2013, 08:40
Even op de volgende link kijken
vw-classicparts (http://www.volkswagen-classic-parts.de/bestand/)
Dan kikken op:
Zugang ohne vorherige Registrierung
en dan het volgende op de regel (teilenummer: ) invullen
1718637
en dan op finden klikken.
Dan krijg je beide onderdeelnummers er te staan ;)
Hier is het ook al weer even stil, rij je al weer met het bakkie?
nee, :s golftje staat nog steeds zonder stoelen in een hoekje, wel heb ik al een vloermat opgehaalt in nederland en deze is al gewassen en droog dus ga ik dit weekend tijd maken om alles te monteren, want met die mooie dagen die gepasseert zijn was het wel balen dat ik geen wagen had :s
nou, even doorbeunen en dan is hij weer compleet. in een half dagje moet je dat interieur wel terug hebben zitten, naar de controle en karren met dat ding! :thumbup:
jup klopt en zondag heb ik hem samen gezet,
vloertje behandelt met denetrol,
en stoeltjes er terug in,
http://img39.imageshack.us/img39/7061/p41o.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/7304/iijt.jpg
http://img850.imageshack.us/img850/2204/n5hc.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/7632/f3wr.jpg
ook gevonden waar het verschil in zit van de vloer mat,
pookgat is groter van die vanuit de caddy :s jammer genoeg ben ik dus nog steeds op zoek naar de juiste, voorlopig zal ik denk ik het gat uit de oude snijden en eronder of erover leggen zodat het zicht wat beter is
http://img703.imageshack.us/img703/8096/fj.jpg
die van de caddy
http://img856.imageshack.us/img856/6302/r135.jpg
en de originele, toch een verschil :s
volgende is keuren en wat meer glans in polieren ;)
Sorry Durneet dit wist ik dus ook niet bij de caddy zat daar zo'n kleine middenconsul overheen met een pookhoes.
mvg JVH
ach ja, het is beter dan een gat in de vloerbedekking. het lijkt ook alsof er nogal wat ruimte tussen de mat en de bodem zit? de isolatiematten pleite?...
Sorry Durneet dit wist ik dus ook niet bij de caddy zat daar zo'n kleine middenconsul overheen met een pookhoes.
mvg JVH
kun je niet aan doen :) ikzelf wist het ook niet dusja :p moest wel een verschil in zitten é,
en het is idd beter dan op de blote plaat te moeten zitten slepen met mijn hielen,
is ook wat te hoog of de mat moet mss nog wat terug in vorm komen,
verder ga ik maandag richting de keuring met de papieren, heb het inschrijvingsbewijs niet maar er zit wel een attest van verlies bij maar vrees dat dit niet meer geldig is dus eens langs gaan
goe weekend ;)
heb het inschrijvingsbewijs niet maar er zit wel een attest van verlies bij maar vrees dat dit niet meer geldig
ohoh, spannend...
swallowtail1975
18-08-2013, 12:00
Durneet je inbox zit vol!
Durneet je inbox zit vol!
leeg ondertussen ;)
Verder staat dit golfje terug in een hoekje:S
Wat problemen met dat attest van verlies, er zit al een pv van de politie bij van in het jaar 2009, en daarom kan ik geen nieuw aanvragen dus ik moet naar de politie van waregem waar die pv is opgestelt:S
Hey, Waregem, daar komt Urbanus toch vandaan?? :tongue: Sorry :shake:
Succes ermee, altijd enorm lastig die papieren winkel wanneer er iets ontbreekt, ik ken het.
denk niet dat urbanus van daar afkomstig is, maar het kan zijn :)
ja is idd wel kak eigenlijk, dat ik naar daar moet, en tijdens kantoor uren is eigenlijk het probleem zowat, ik zal wel eens een gaatje tijd vinden,
als maar goed komt kben ik content,
je foto's waren trouwens niet helemaal goed doorgekomen. check je mail ff ;)
Hier (http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/520618521.htm?ca=5_s) even kijken! ;)
Of hier (http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/489060476.htm?ca=5_s) anders, die zul je wel wat moeten bij trimmen.
Hier (http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/520618521.htm?ca=5_s) even kijken! ;)
Of hier (http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/489060476.htm?ca=5_s) anders, die zul je wel wat moeten bij trimmen.
zijn die chroom dat ik opzoek naar ben, vind ze toch netter dan die gewone rubber, ik zal mijn frans wat moeten bijschaven,
heb je trouwens men mail gekregen van 76gti??
Ik wil ook wel een mailtje sturen als je wilt hoor, dat lukt wel.
Jouw mailtje had ik gekregen, had jij mijn antwoord ook nog gehad?
nee heb geen mail zien paseren, :s
oei, zal hem dadelijk nog eens sturen dan ;)
is idd wat stil hier, wegens weinig tijd,
===>
http://img198.imageshack.us/img198/7703/1nuk.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/3123/el2n.jpg
zo staat hij dus :( had hem ook liever op nummerplaten gezien maar zal voor volgend seizoen zijn vrees ik
Ach ja, heb je een winter om hem nog wat verder in orde te zetten. ;)
Zat die buts achter de bumper aan de bestuurderskant er al trouwens??
begin volgende maand aan de verbouwingen van mijn huis dus als ik wil dat dit wat opschiet zal de golf iets moeten wachten,
die bluts zat er idd al in,
ach ja, alles op z'n tijd, komt goed ;) blijf ik mijzelf ook voorhouden...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.