Landcruiser
08-04-2013, 10:08
Goedemorgen allemaal,
Ik ben nieuw hier op t forum. Ik heb een aantal jaar geleden een golf1 gekocht waar met de tijd een 20vt in moest komen. De motor heb ik toen gekocht alleen deze is nooit in de auto gekomen. Dit wil ik nu dus wel gaan doen alleen ik zoek wat advies omtrent het management.
Ik heb de motor (APY) gekocht zonder kabelboom en ECU. Een maat van me vertelde me later dat ik dit beter ook had kunnen kopen omdat de motor het meest betrouwbaar zou zijn met de originele ECU. Ik heb ook gekeken naar systemen van KMS maar die waren toen erg duur en hier hoorde ik verschillende verhalen over.
Wat ik belangrijk vindt is dat de motor betrouwbaar moet zijn. Mijzelf kennende zal ik meer pk's willen alleen dat is iets van latere zorg. Eerst netjes lopen.
Zouden jullie mij misschien advies kunnen geven? Misschien zijn er nieuwe systemen op de markt? Een duwtje in de juiste richting zal ik erg waarderen!
Ik ben nieuw hier op t forum. Ik heb een aantal jaar geleden een golf1 gekocht waar met de tijd een 20vt in moest komen. De motor heb ik toen gekocht alleen deze is nooit in de auto gekomen. Dit wil ik nu dus wel gaan doen alleen ik zoek wat advies omtrent het management.
Ik heb de motor (APY) gekocht zonder kabelboom en ECU. Een maat van me vertelde me later dat ik dit beter ook had kunnen kopen omdat de motor het meest betrouwbaar zou zijn met de originele ECU. Ik heb ook gekeken naar systemen van KMS maar die waren toen erg duur en hier hoorde ik verschillende verhalen over.
Wat ik belangrijk vindt is dat de motor betrouwbaar moet zijn. Mijzelf kennende zal ik meer pk's willen alleen dat is iets van latere zorg. Eerst netjes lopen.
Zouden jullie mij misschien advies kunnen geven? Misschien zijn er nieuwe systemen op de markt? Een duwtje in de juiste richting zal ik erg waarderen!