Log in

View Full Version : Installatie CDlader VW

64_be
16-06-2005, 14:03
Heeft iemand een foto, of handleiding/beschrijving voor de inbouw van een originele VW cdlader, de mijne is vandaag toegekomen, inkl ijzeren inbouwframe, en die zou dus achteraan links in het opbergvak kunnen geplaatst worden, maar heb er niet direct een zicht op hoe ik tewerk moet gaan ...

ik heb wel een variant, en denk dat het frame uit een gewone golf 4 komt ... maakt dat verschil uit?

Kevin20v
16-06-2005, 15:01
Heeft iemand een foto, of handleiding/beschrijving voor de inbouw van een originele VW cdlader, de mijne is vandaag toegekomen, inkl ijzeren inbouwframe, en die zou dus achteraan links in het opbergvak kunnen geplaatst worden, maar heb er niet direct een zicht op hoe ik tewerk moet gaan ...

ik heb wel een variant, en denk dat het frame uit een gewone golf 4 komt ... maakt dat verschil uit?Die van mij hadden ze in de kofferbak ruimte zelf geschroeft, aangezien ik een hekel heb aan dit soort prutswerk heb ik de wisselaar gelijk eruit laten trekken!
lol

Dus wat ik eigenlijk wil zeggen neuh ik heb geen idee :biggrin:
Ken je een beetje duits?? www.golfiv.de (http://www.golfiv.de/) ff aanmelden daar staat zo'n beetje alles wat je wil weten over de Golf IV en V, succes :p
ik weet ook helemaal niet of er verschil zit in die linker kofferbak ruimte tussen een variant en een golf IV :confused: