View Full Version : knipperend kvs lampje jetta MK2
Het kvs lampje van mijn Jetta MK2 uit '89 blijft knipperen. Op het kvs-reservoir zit geen sensor, dus deze kan het niet zijn. Verder is het systeem geheel nagekeken en alles werkt. Geen lekkages, vloeistof blijft op niveau. De temp. meter loopt wel gewoon op.
Wat zou het nog kunnen zijn?
Erik Baas
13-05-2013, 12:40
Op het kvs-reservoir zit geen sensor, dus deze kan het niet zijn.
Vreemd, in mijn schema's van de diesels t/m 1992 (JP, JR, 1V) staat die wel aangegeven; waarom zou een benzinemotor dat niet (nodig) hebben?
Vreemd, in mijn schema's van de diesels t/m 1992 (JP, JR, 1V) staat die wel aangegeven; waarom zou een benzinemotor dat niet (nodig) hebben?
Geen idee.....
In mijn mk2 golf heb ik dat ook gehad, check je relais even.
Bij mij was het relais stuk in de zekering kast. Volgens mij is het relais 5 of 6
Is dat relais puur voor het lampje, of werkt er dan meer niet?
Erik Baas
13-05-2013, 21:24
In mijn mk2 golf heb ik dat ook gehad, check je relais even.
Bij mij was het relais stuk in de zekering kast. Volgens mij is het relais 5 of 6
Dat vind ik alleen terug in combinatie met DIGIFIZ, dan is het een relais "43" op pos. 15.
Edit: Verhip, in mijn gewone 1.6 CLD zit dat relais ook, maar VZVIW toch niet voor die functie; staat ook niet in het schema! Zal het morgen eens checken...
Zou het de sensor achterop de cilinder kop kunnen zijn? Volgens Haynes zit die daar
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.