PDA

View Full Version : Voorpremiere "Herbie Fully Loaded" zondag 3 Juli

volksaddiction
21-06-2005, 18:20
Ik heb via de new beetle club een mailtje gekregen dat zondag 3 Juli een speciale voorpremiere is van "Herbie Fully Loaded" voor alle keverrijders en aanverwanten !!!
Ze willen hier zoveel mogelijk oude en nieuwe kevers naar toe zien te krijgen, dus kom en zeg het voort !

- zondag 3 juli 2005
- 14:00 uur
- pathe de kuip (rotterdam)
- 6 euro per persoon
- Albert Heijn actie mag ook gebruikt worden (20 euro boodschappen 2
kaartjes voor prijs van 1) Dus op deze manier 3 euro persoon!!!
- bij voldoende deelnemers wordt er een gedeelte van de parkeerplaats afgezet

- inschrijven via: info@newbeetleclub.nl

krukab
21-06-2005, 20:03
hmmmm,op keversite was er ook al een topic over,maar dan voor 2 july !! (http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?t=6873)

Das-looker
21-06-2005, 21:12
Klopt Krukab, alleen die is s'middags ivm de drukte s'avonds.
Kom toch lekker daar naar toe, je gaat toch niet tussen de New Beetle's staan :biggrin:

Das-looker
21-06-2005, 21:26
Heb hem weggehaald, ik wist niet dat jij ook meehelpt ,met organiseren :redface: Sorry..

manijack
21-06-2005, 21:37
Ik heb via de new beetle club een mailtje gekregen dat zondag 3 Juli een speciale voorpremiere is van "Herbie Fully Loaded" voor alle keverrijders en aanverwanten !!!
Ze willen hier zoveel mogelijk oude en nieuwe kevers naar toe zien te krijgen, dus kom en zeg het voort !

Mag ikook met m'n variant komen dan :confused:

danielle
21-06-2005, 22:36
Jack, gewoon doen! er staat toch kevers EN aanverwanten... je bent luchtgekoeld... dus aanverwant! ;)

Big_Mac_Mark
21-06-2005, 22:38
...er staat toch kevers EN aanverwanten... je bent luchtgekoeld... dus aanverwant! ;)

Ik voel me gediscrimineerd... :tongue:

volksaddiction
21-06-2005, 22:52
hmmmm,op keversite was er ook al een topic over,maar dan voor 2 july !! (http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?t=6873)
Klopt, dus er is nu een voorpremiere op Zaterdag 2 Juli in Ede, én 3 Juli in Rotterdam................

volksaddiction
21-06-2005, 22:54
Klopt Krukab, alleen die is s'middags ivm de drukte s'avonds.
Kom toch lekker daar naar toe, je gaat toch niet tussen de New Beetle's staan :biggrin:
Voor de duidelijkheid, het is georganiseerd door de New Beetle Club i.s.m. Volksaddiction..............
dat wil dus niet zeggen dat er alleen New beetles komen, ook spijlbussen, pontons, karmann ghia's, t2a, t2a, enz enz enz zijn welkom !

volksaddiction
21-06-2005, 22:57
Je vind het toch wel goed dat ik deze hier neer zet he? :wink:
Vind het niet erg dat je m er neer zet, maar volgens mij hebben jullie je eigen topic en vind ik het niet echt netjes dat je reclame gaat maken voor je eigen voorpremiere............
Ik wil er geen wedstrijd van maken o.i.d., deze voorpremiere is puur voor mensen die uit andere streken komen en Ede te ver vinden, of op zaterdag niet kunnen en toch een voorpremiere mee willen pakken.

volksaddiction
21-06-2005, 22:58
Mag ikook met m'n variant komen dan :confused:
Tuurlijk mag dat, voor alle luchtgekoelden zal er een apart stuk parkeerplaats vrij gemaakt worden waar geparkeerd kan worden !!

volksaddiction
21-06-2005, 22:59
Ik voel me gediscrimineerd... :tongue:
Ook watergekoeld is welkom, alleen niet op de speciale luchtgekoelde parkeerplaats !

Big_Mac_Mark
21-06-2005, 23:11
Ook watergekoeld is welkom, alleen niet op de speciale luchtgekoelde parkeerplaats !

Hehehe, VIP-section... :tongue: :D

SplitBien
22-06-2005, 10:15
Ik ga naar Ede, is om de hoek... :rolleyes:

volksaddiction
22-06-2005, 10:22
Planning was om de 9e te gaan met het vaste cluppie, i.c.m. met mijn verjaardag :)
Maar nu word 3 Juli toch ook wel interessant....en dan de 2e gaan stappen savonds :rolleyes:
Ga denk ik gewoon de 3e en de 9e....... :biggrin: :D

danielle
22-06-2005, 10:26
ja dat kan natuurlijk ook ;) ik ben er net voor jarig... leek me ook wel leuk de 3e dan te gaan. Maar wilde dan eigenlijk mijn verjaardag vieren voor mijn ouders en grootouders.... hmmm daar maar eens iets anders voor verzinnen...

Airtime
22-06-2005, 10:31
Heb ik wel zin an! Kan ik (samen met Ing) van iemand een luchtgekoelde lift krijgen? :)

danielle
22-06-2005, 10:44
Heb ik wel zin an! Kan ik (samen met Ing) van iemand een luchtgekoelde lift krijgen? :)

Dat vergeet ik... ik wil ook wel graag een luchtgekoelde lift... woon wel bijna om de hoek, maar is wel stukken leuker!!!

volksaddiction
22-06-2005, 10:52
MOET LUKKEN :D

Airtime
22-06-2005, 10:53
MOET LUKKEN :D

Had ook al zo'n vermoeden dat het geen echt probleem zou worden :)

THNX alvast!

flat 4 freak
22-06-2005, 11:08
Planning was om de 9e te gaan met het vaste cluppie, i.c.m. met mijn verjaardag :)
Maar nu word 3 Juli toch ook wel interessant....en dan de 2e gaan stappen savonds :rolleyes:
Ga denk ik gewoon de 3e en de 9e....... :biggrin: :D
klopt inderdaad over de 9de ik kan dan niet dan moet ik mijn DJ skills weer laten zien

maar zondag de 3de is wel intressant :wink:

niet al te veel naar de kloote hoop ik want de 2e is AWAKENINGS festival :cool:

VWrijder
22-06-2005, 15:50

Dat vergeet ik... ik wil ook wel graag een luchtgekoelde lift... woon wel bijna om de hoek, maar is wel stukken leuker!!!
Je zal maar een 9 persoons Bus hebben

VolksKai
22-06-2005, 19:29
Wij zijn erbij!!! lekker dichtbij een keertje... :wink:

Miss G
22-06-2005, 21:37
JAAAAAAAA!!!!
Wij zijn er ook bij met de ponton.

Das-looker
22-06-2005, 21:48
Wij zijn erbij!!! lekker dichtbij een keertje... :wink:

Ik dacht dat jullie druk waren met de studie :rolleyes:

VolksKai
22-06-2005, 22:52
Ik dacht dat jullie druk waren met de studie :rolleyes:
Sander jongen. Maak er nou niet zo'n probleem van dat er in Rotterdam ook een Herbie-vertoning is dat weekend. Zoals Leon ook al zei: Het is geen wedstrijd, meer een aanvulling voor mensen die Ede te ver weg vinden.

En daar horen wij dus bij!!!!!!! Aangezien het 1,5 uur rijden is (enkele reis), plus het feit dat als we binnen zouden staan we al om half 3 aanwezig moesten zijn, kost dit ons gewoon een hele dag. En zoveel tijd heb ik er niet voor. Plus dit kost een tank benzine... :(

Simpel rekensommetje voor de zondag:
30 min rijden + parkeren
1,5 uur film
30 min terug
-------------------
tel uit je winst :cool:

volksaddiction
23-06-2005, 00:11
@ Sander: bedankt voor het weghalen van de Flyer...no hard feelings !!

volksaddiction
23-06-2005, 08:06
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4641&stc=1

vwwastelands
23-06-2005, 12:29
Nou ik moet nog eens even kijken of ik dat ga redden.... is natuurlijk wel ongeveer 300 meter rijden voor mij ;) het werk om hem uit de parkeergarage te halen is al bijna te veel hahahah kan er bijna op de startmotor alleen naar toe rijden. ;)

We krijgen wel visite die dag dus moet even kijken of we de film meepakken..

Misschien is hij dan zelfs wel verkocht.. zou nog mooier zijn :)

volksaddiction
23-06-2005, 12:33
Nou ik moet nog eens even kijken of ik dat ga redden.... is natuurlijk wel ongeveer 300 meter rijden voor mij ;) het werk om hem uit de parkeergarage te halen is al bijna te veel hahahah kan er bijna op de startmotor alleen naar toe rijden. ;)

We krijgen wel visite die dag dus moet even kijken of we de film meepakken..

Misschien is hij dan zelfs wel verkocht.. zou nog mooier zijn :)
Gewoon de visite meenemen !
En mocht ie verkocht zijn, kom je toch met de VW181 ;)

Airtime
23-06-2005, 13:05
Moet ik me trouwens nog vooraf inschrijven, of geldt dat alleen voor als je zelf met een luchtkoeler komt?

volksaddiction
23-06-2005, 13:09
Moet ik me trouwens nog vooraf inschrijven, of geldt dat alleen voor als je zelf met een luchtkoeler komt?Iedereen die komt/wil komen moet maar gewoon even stemmen in de poll !
Dan zien we vanzelf wel hoeveel luchtkoelers er komen :D

Jasper Ovaal
23-06-2005, 13:36
Leon om ff voor die film naar rdam te gaan, mwao, misschien een ander idee. zaterdagavond ff stappen in Rotterdam. en dan zondag mooi naar de film.

misschien een idee.
oke spreek je, :p

volksaddiction
23-06-2005, 13:39
Leon om ff voor die film naar rdam te gaan, mwao, misschien een ander idee. zaterdagavond ff stappen in Rotterdam. en dan zondag mooi naar de film.

misschien een idee.
oke spreek je, :p
Er blijven er meer slapen, dus ik heb vast nog wel een plekkie voor je !!
En stappen zat ook al in de planning :D
Bij deze geregeld !!
Mailen nog wel ff hoelaat enzo !

Bussie komt zo
23-06-2005, 13:48
He, wat is dat nou volgende x even overleg plegen...
Want ik ben er weer eens niet..
Tis ook altijd wat.. :frown:

Jasper Ovaal
23-06-2005, 13:50
Er blijven er meer slapen, dus ik heb vast nog wel een plekkie voor je !!
En stappen zat ook al in de planning :D
Bij deze geregeld !!
Mailen nog wel ff hoelaat enzo !
oke, als ik bij je kan nollen dan kom ik met de ovaal. kan ik er niet bij slapen, dan pak ik de bestelbus en gooi ik daar het luchtbed acherin. Wie gaan er nog meer mee stappen dan, wordt gezellig.. :D zal wat Breezer meenemen..

volksaddiction
23-06-2005, 14:06
oke, als ik bij je kan nollen dan kom ik met de ovaal. kan ik er niet bij slapen, dan pak ik de bestelbus en gooi ik daar het luchtbed acherin. Wie gaan er nog meer mee stappen dan, wordt gezellig.. :D zal wat Breezer meenemen..
Ik had met M&F, E&G e.d. al afgesproken voor de week erop...de 9e, maar ikdenk dat we dat nu een week naar voren schuiven :D:D
Ennuh, gewoon met de ovaal komen !!!

volksaddiction
23-06-2005, 14:07
He, wat is dat nou volgende x even overleg plegen...
Want ik ben er weer eens niet..
Tis ook altijd wat.. :frown:
:o Sowwy :(
Normaal spreek ik jou of Bren nog wel ff savonds, maar ik ben nog geen avond thuis geweest deze week?!
Hoezo kan je niet dan ?

manijack
23-06-2005, 14:15
Misschien is het een idee om ergens af te spreken zodat er een file aircoolers aankomt bij de bios?
Voor mensen die via de A4 komen wellicht de texaco bij Delft Zuid?
Of heeft iemand een ander idee?

volksaddiction
23-06-2005, 14:39
Misschien is het een idee om ergens af te spreken zodat er een file aircoolers aankomt bij de bios?
Voor mensen die via de A4 komen wellicht de texaco bij Delft Zuid?
Of heeft iemand een ander idee?Erwin en Githa komen uit Delft, en mijn huis ligt nagenoeg op de route, dus als je langs rijd kunnen wij aansluiten met een paar auto's :D

manijack
23-06-2005, 15:05
lijkt me iig erg stoer
mischien dat er meer mee willen rijden....
alleen nog even een tijd natuurlijk

VWrijder
24-06-2005, 12:57
Erwin en Githa komen uit Delft, en mijn huis ligt nagenoeg op de route, dus als je langs rijd kunnen wij aansluiten met een paar auto's :D
Delluft Zuid is voor mij niet al te ver om als ik over de A20 kom dus als dat gaat geburren wil ik wel bijdragen aan de file :D .

Jasper Ovaal
24-06-2005, 13:15
heb er zin in. weer een leuk tochtje uit haarlem met de ovaal. of is die andere herbie premiere dichterbij?? :p zie jullie volgende week zaterdag.

waarom is dat strand zo dichtbij maar toch zo ver weg.... :mad:

manijack
24-06-2005, 13:34
heb er zin in. weer een leuk tochtje uit haarlem met de ovaal. of is die andere herbie premiere dichterbij?? :p zie jullie volgende week zaterdag.

Rijdt via de A4 en sluit aan bij de "Herby and friends" file. :D

Jasper Ovaal
24-06-2005, 13:46
Rijdt via de A4 en sluit aan bij de "Herby and friends" file. :D
ik ga zaterdagavond al richting rotterdam, of zal het zo druk worden dat er dan ook al file naartoe staat? :tongue: o

zal me herbie CD meenemen. en zal ook de foto meenemen met die handtekeing van die meid die de hoofdrol speelt :biggrin: lekekr iedereen jaloers maken :p NOT

Coolbox gaat achterin.

manijack
26-06-2005, 18:38
@Leon: Hoe lang is het rijden van Delft Zuid naar huis en weer vandaar naar de bios? Dan kunnen we kijken hoe laat we bij de texaco weg moeten rijden.

volksaddiction
26-06-2005, 18:45
@ Jack,
Van Delft-Zuid naar mijn huis is het ong. 10-15 minuutjes, en vanaf mijn huis naar de Bios is het ook 15 minuutjes !

manijack
26-06-2005, 19:40
Nou voor iedereen die mee wil rijden in de file ik denk dat we het beste om 12.30 uur bij de texaco kunnen vertrekken dan zijn we om +/- 12.45 uur bij Leon en vandaar weer om +/- 13 uur bij de bios. Kunnen we nog mooi ff OH'en en naar elkaar auto kijken en dan genieten van de Movie. Alleen moeten Erwin en Githa dan ook wel meerijden want die weten de weg naar Leon......

Dus wie mee wil rijden zorg dat je uiterlijk om 12.25 uur bij de texaco dan kunnen we om 12.30 uur vertrekken.

Laat het wel ff weten op dit Forum dat is wel zo makkelijk.

Hopen dat er een aantal aan willen sluiten, tot volgende week.

Jack. :)

Jasper Ovaal
27-06-2005, 18:01
oke, wordt gezellig, bij Herbie. ik zal dat adres van leon ook weer is in de TomTom zetten, altijd leuk gezicht , dat ding in de ovaal.

tot dan.

danielle
27-06-2005, 18:05
ik ga denk ik lopen naar de bioscoop toe... maar als iemand me op de terugweg thuis af kan droppen... en anders loop ik gewoon weer naar huis. Klein half uurtje lopen, met de auto 5 minuten.

manijack
29-06-2005, 21:03
ik ga denk ik lopen naar de bioscoop toe... maar als iemand me op de terugweg thuis af kan droppen... en anders loop ik gewoon weer naar huis. Klein half uurtje lopen, met de auto 5 minuten.

Er is toch wel iemand die je even wilt oppikken? Wij kunnen misschien wel even met de "file" lanx rijden, je kan wel mee in de variant.

Ik hoop dat er nog een aantal mensen meerijden vanaf de texaco lijkt me erg leuk. Vanaf Leon gaan we in ieder geval met een klein groepje, ik hoop dat er vele zullen aansluiten ;)

vwzone
29-06-2005, 21:23
Oef, da's nou jammer. Ik kan niet moet om 11 uur in de bioscoop in Weert zijn.
Ook Herbie kijken! :biggrin:

Kaartjes gewonnen via de @Home website.

De rest van het clubje Panningen/Meyel eo ook.
Na de voorstelling meteen door naar Raoul's VW hallen! ;)

vwzone
29-06-2005, 21:29
Heeft iemand al Herbie door de grachten van Amsterdam zien varen?
Ter promotie vaart Herbie daar deze week op een boot door de grachten.
Is nog tot en met vrijdag te zien.

Update picture.

http://www.volksforum.com/albums/files/1/8/6/HPIM1074.JPG

danielle
29-06-2005, 22:13
@jack... ik rijd met Jasper mee vanaf Leon. Ik kom eerst daar naartoe. Dus geregeld!

VolksKai
30-06-2005, 07:59
Wij zullen ook eerst naar Leon gaan denk ik....
Lekker colone rijden :cool:

Bussie komt zo
30-06-2005, 09:46
:o Sowwy :(
Normaal spreek ik jou of Bren nog wel ff savonds, maar ik ben nog geen avond thuis geweest deze week?!
Hoezo kan je niet dan ?

Sorry maar ik vertrek Morgenochtend voor een lang weekend naar Tjechie..
En Brenda gaat zaterdagavond stappen met een vriendin..

Dus das de reden dat Herbie ons voorbij rijdt.. :frown:

Jasper Ovaal
30-06-2005, 16:28
mensen, ik ga het niet redden, heb zaterdag een verjaardag en feest van een vriend van me, kan ik eigelijk niet overslaan. en zondagmiddag de verjaardag van me omaatje. dus daar hoor ik ook wel ff langs te gaan.

ik ben daarin tegen wel bij de ACN wezig.

@daan, sorry, meerijden wordt dan denk ik ook moelijk, hoop dat je nog een andere ride vindt, maar dat moet denk ik wel goed komen, succes allemaal, en wees niet te enthousiast, dan wordt ik jaloers :tongue:

tot dinsdag.

volksfahrer.nl
02-07-2005, 18:42
De verzameltijd bij de Texaco langs de A13 is zojuist gewijzigd!!!

12.00 is de nieuwe tijd.

Bij nader inzien was een half uur echt te kort om vanaf de A13 naar de bios te rijden met een tussenstop bij Leon........
Die is meestal nog wel effe bezig met z'n haartjes enzo :D ;)

VWrijder
02-07-2005, 20:56
De verzameltijd bij de Texaco langs de A13 is zojuist gewijzigd!!!

12.00 is de nieuwe tijd.

Bij nader inzien was een half uur echt te kort om vanaf de A13 naar de bios te rijden met een tussenstop bij Leon........
Die is meestal nog wel effe bezig met z'n haartjes enzo :D ;)

12:00 staat genoteerd :D

krukab
02-07-2005, 21:17
Echt een aanrader!
Wij (miss F. en ik) zijn net terug uit Ede en hebben genoten van de nieuwe Herbie film.

Had dat ff gezegd !! :mad:
Ik was zatermiddag voor onderdelen in Veenendaal en Wageningen !!
Ben nog ff langs de bios gereden,maar ik zag zo gauw geen bekende kefâhs staan :o

http://www.woutersen.info/foto/gallery/20050702%20herbie/images/DSC_0979.JPG

:rolleyes:

Das-looker
02-07-2005, 23:11
Voor wie nog twjfelt: zeker gaan!
Helemaal mee eens! Leuke film. De rest veel plezier in Rotterdam.
Have fun!
Greets,
Sander

volksaddiction
03-07-2005, 02:04
Helemaal mee eens! Leuke film. De rest veel plezier in Rotterdam.
Have fun!
Greets,
Sander
thnx !!
Gaat helemaal goed komen :)
Nog een paar uurtjes en dan is het al zo ver !!
Zag er top uit bij jullie, ben beniewd wat het bij ons gaat worden straks !

volksaddiction
03-07-2005, 10:20
Veel new beetles en kevers!
Levert ook altijd leuk plaatjes op.

Veel plezier straks!
Telefoon staat roodgloeiend !
Iedereen komt hierheen, zoals het er nu naar uitziet vertrekken we met een auto of 12-14 bij mij uit de straat en gaan dwars door rotterdam centrum naar de bios :D

Das-looker
03-07-2005, 11:44
Let ook eens op de details van de kever. Zo ie je bv. ook dat de kever een dry sump reservoir in de kattenbak heeft staan :biggrin:
Gaaf man om met zoveel luchtgekoelde daar naar toe te rijden. Zal een hoop bekijks geven :cool:

VWrijder
03-07-2005, 15:42
Telefoon staat roodgloeiend !
Iedereen komt hierheen, zoals het er nu naar uitziet vertrekken we met een auto of 12-14 bij mij uit de straat en gaan dwars door rotterdam centrum naar de bios :D
6 Kevers, 2x type 3 , 1 spijl en 1 pano.
Echt lachen! Goeie film trouwens! Goed geregeld allemaal! :cool:

volksaddiction
03-07-2005, 16:46
6 Kevers, 2x type 3 , 1 spijl en 1 pano.
Echt lachen! Goeie film trouwens! Goed geregeld allemaal! :cool:
Was zeker leuk !!
foto's komen straks online, eerst een happie eten :D

volksfahrer.nl
03-07-2005, 17:04
Was erg gezellig en een leuke fillum!

Wat ploatjes van vandaag!
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4769&stc=1

http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4770&stc=1

http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4771&stc=1

http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4772&stc=1

http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4773&stc=1

Airtime
03-07-2005, 17:58
Mensen, was gezellig!

@ Keverpech: Kicke foto van Miss G, Miss I en ikke :)

@ VA: BIG THANKS dat ik in de spijl mocht rijden, vond het erg gaaf! :cool: (Nu MOET er 1 komen :redface: )

volksaddiction
03-07-2005, 18:26
Mensen, was gezellig!

@ Keverpech: Kicke foto van Miss G, Miss I en ikke :)

@ VA: BIG THANKS dat ik in de spijl mocht rijden, vond het erg gaaf! :cool: (Nu MOET er 1 komen :redface: )
Geen dank gozer !!
hehe, dus de keverprojecten gaan nu weg en er komt een bus voor terug ? :D

vwjb
03-07-2005, 18:47
ben in Haarlem geweest, vond de film echt super stoer!!! alleen jammer dat ie in t nederlands was, maarja.
en t blijft echt een super auto toch?

manijack
03-07-2005, 18:49
Het was erg gaaf. Ik wil hem snel op dvd hebben maar dat zal wel lukken denk ik. Iedereen die mee was bedankt voor de gezellige middag.
De file was ook erg leuk niet zo lang als gehoopt maar toch erg leuk.
Tot dinsdag allemaal.

Jack.

volksaddiction
03-07-2005, 19:49
Seau, ook mijn foto's online !!
Leuk om alle oude en nieuwe kevers bij elkaar te zien.....zijn er nog een paar verliefd geworden ?? :D
Hier wat teasers, +/- 40 foto's op www.volksaddiction.nl !

http://www.volksaddiction.nl/herbie/DSCF1306.JPG

http://www.volksaddiction.nl/herbie/DSCF1318.JPG

http://www.volksaddiction.nl/herbie/DSCF1325.JPG

http://www.volksaddiction.nl/herbie/DSCF1316.JPG

vwzone
03-07-2005, 20:00
De film was geweldig! Wij waren met twee "Herbies" en twee kevers en onze bus in Weert! Auto's mochten voor en de twee herbies in de bioscoop staan. Daarna nog even doorgereden naar Alken.(B) De meeting van Raoul's VW hallen.

http://www.volksforum.com/albums/files/1/8/6/mini-P1010011.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/1/8/6/mini-P1010021.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/1/8/6/mini-P1010024.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/1/8/6/mini-P1010027.JPG

volksfahrer.nl
03-07-2005, 20:07
Leuke meid ook die Mevrouw Lohan! (http://fusker.lewww.com/index.php?&query=lohan&&special=preview)

danielle
03-07-2005, 20:11
Film was helemaal SUPER... en al 'ie straks op dvd is, wordt ie zeker toegevoegd aan de rest van de collectie...
Colonne richting bios, was een mooi gezicht.
Enne... bedankt voor het meerijden!

vwzone
03-07-2005, 20:14
Leuke meid ook die Mevrouw Lohan! (http://fusker.lewww.com/index.php?&query=lohan&&special=preview)

Die kan um wel hebben, en ik weet wel waar!!! :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Airtime
04-07-2005, 07:29
hehe, dus de keverprojecten gaan nu weg en er komt een bus voor terug ? :D

Hmmmm, klinkt goed! :cool:

Denk alleen niet dat ik er thuis mee aan hoef te komen! :o

Edit: Je zou me trouwens nu moeten zien... Heb nog steeds een grijns van oor tot oor! :)

Niels - AirMighty.com
04-07-2005, 08:53
Jammer dat ik er niet bij was, zag er weer erg gezellig uit...
Tot dinsdag iig (http://www.aircooledcruisenight.nl), dan spreek ik iedereen wel weer!!!