View Full Version : opknappen bumpers jetta 1
Mogge,
iemand ervaring met het op lage druk stralen van verweerde bumpers?
Ik heb ze gespoten maar zelfs met 2K plastic primer blijft het niet zitten.
Ik wil ze nu gaan stralen op zeer lage druk om de bovenlaag eraf te pellen.
Is dat een goed idee? Of krijg je allemaal losse vezels?
groet
E
road runner
30-05-2013, 11:23
Verweerd kunstof verwarm ik altijd met een verfbrander. Dan kleurt het weer origineel zwart zoals nieuw.
Maak het niet te warm dan want smelten kunnen ze wel dan en dat zou zonde zijn
Tip top van de dag :thumbup:
Probeer dit maar eens:
http://www.kaboodle.com/hi/img/b/0/0/155/b/AAAAC4n2z5wAAAAAAVW7vw.jpg?v=1305273830000
Google staan de resultaten wel, kost een paar centen maar heb je ook wat :thumbup:
Schuren, ontvetten en structuurverf spuiten.
Mooi zwart like origineel, mooie structuur like origineel, en blijft weer 50 jaar zitten! :thumbup:
arno2000
30-05-2013, 16:10
Schuren, ontvetten en structuurverf spuiten.
Mooi zwart like origineel, mooie structuur like origineel, en blijft weer 50 jaar zitten! :thumbup:
Heb je foto's ben wel nieuwsgierig
Niet van close up van eigen gespoten dingen.. Op Google staan ook weinig voorbeelden. Het is gewoon gelijk aan origineel, zoals de bedoeling is. Gewoon een paar laagjes aanbrengen. Is totaal niet moeilijk als je een beetje handig bent.,. ;)
Heb het van een autospuiter. Hij gebruikt het van Innotec. http://www.innotec.nl/nl/Webshop/Primers,%20coatings%20en%20lakken/Repaplast%20Structure%20Coat/18/150/
Dat is wel echt goed spul! Gebruikt hij bij sierlijsten/bumperhoeken etc. Ik heb pas een buitenrandje van een scooter binnenkuip ermee gespoten. Dit was er na niet meer te zien! Droogt ook mat/zijdeglans achting op, dus niet dat het stukje meer glimt o.i.d.! :thumbup:
ik dacht ik probeer eens wat anders.....coaten dus, dat is dus geen probleem!
Black WOW is obv siliconen, kan ik er daarna nooit meer wat mee....ik probeer die structuur troep wel van innotec.
iemand de naam van die laadbakken structuur verf? dat schijnt ook wel robuust te zijn...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.