View Full Version : Schuimdelen MK2 stoelen nog te krijgen?
Van mijn (standaard CL) bestuurdersstoel wordt het schuim wat slapjes. Bekleding is nog heel dus had het idee om nieuwe schuimrubber zitting en rugleuning te gaan zoeken.. maar kan dit nergens vinden!
Iemand een tip of adres?
Andere optie is gebruikt... maar zijn de schuimdelen van een bijrijdersstoel uitwisselbaar met de bestuurdersstoel?
Is idd uitwisselbaar en niet eens zoveel werk, de beste en goedkoopste oplossing!
Spierings
08-06-2013, 22:44
Rugleuningen van een golf 2 zijn niet van rubber maar van paarde haar, had een paar jaar geleden mijn leuningen opnieuw gedaan.
Dat waren toen de laatste die bij PON op voorraad waren,
Misschien mogelijk ook op andere manieren te verkrijgen ??
Wisselen is meestal wel mogelijk maar deze kan uit elkaar vallen bij demonteren (was bij mij wel)
Heb al diverse (duitse) sites met VW onderdelen gehad maar nergens iets voor Golf 2.. Wel voor Golf1 maar zou dat op een MK2 stoel passen??
Zitting is nog gewoon nieuw te bestellen
Heb je daar ook een artikelnummer van?
Spierings
09-06-2013, 10:03
Volgens mij is 331881375 het nummer van de zitting
Dank je!
Heb je soms ook het nummer van de rugleuning?
Ik heb al een aantal keer het schuim van de bijrijderskant gebruikt, rugleuning is ook om te wisselen. Bij GTIstoelen (met hogere wangen, met een stang er in) plakte ik ik jute en ducktape op het kussen, op de delen waar die stangen zitten.
en van de leuning ook op de buitenkant van de wangen. Dan gaat het weer jaren mee en verpulvert het kussen minder snel!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.