View Full Version : GEZOCHT: Golf of Polo
De kogel is door de kerk! De bus gaat aan de kant.
niet definitief, maar wel om hem op te knappen.
we zoeken er dus een auto bij
We hebben niet veel te besteden (max 450,-) en we zoeken gewoon een gezinskarrtje met het liefst nog veel apk (8+)
maakt niet uit hoe hij er uit ziet, het is toch maar voor een paar maanden. Wanneer de bus klaar is, gaat hij er weer uit (of we houden hem toch voor er bij)
Dus.... wie heeft er iets leuks staan????
tja.. ik heb nog wel iets leuks staan... maar dat gaat boven je te besteden bedrag..
Ik heb ook nog wel een leuke jetta diesel staan :D
Maarja... zit wat werk aan... en dat had je al genoeg toch?
Eigenlijk is het gewoon een sloper.
tja.. ik heb nog wel iets leuks staan... maar dat gaat boven je te besteden bedrag..
Ik heb ook nog wel een leuke jetta diesel staan :D
Maarja... zit wat werk aan... en dat had je al genoeg toch?
Eigenlijk is het gewoon een sloper.
@Rene, denk er eens aan, dat hij nog jaren lang bij een VW liefhebber dienst kan doen als trouw vervoersmiddel... is je dat niet een paar honderd euro waard?
@Michel, nee bedankt, te eerste wil ik geen Diesel, ten tweede wil mijn vrouw geen auto met een kofferbak en daarna ben ik op zoek naar een auto, geen wrak. :), zoek nog wel een schuifdeur voor mijn T2a :D
@Rene, denk er eens aan, dat hij nog jaren lang bij een VW liefhebber dienst kan doen als trouw vervoersmiddel... is je dat niet een paar honderd euro waard?
nee :D
hm, jammer hoor
jij kan er wel `n paar euroos bij doen toch.. :rolleyes:
jij kan er wel `n paar euroos bij doen toch.. :rolleyes:
NEE, ik heb die euro's veel te hard nodig om de bus goed op te knappen! :)
@Michel, nee bedankt, te eerste wil ik geen Diesel, ten tweede wil mijn vrouw geen auto met een kofferbak en daarna ben ik op zoek naar een auto, geen wrak. :), zoek nog wel een schuifdeur voor mijn T2a :D
Naja... je weet niet wat je misloopt hoor.. erg hevige bakken die jetta 1's en zeker in diesel..ultra zeldzaam onderhand.. en dat voor maar 50 euro...naja laat maar dan ! Hoeft al niet meer.
Schuifdeur... ik hoop op zeeer korte termijn dan haal ik namelijk m'n motor op.. die ik wel eens wil hebben... :)
Naja... je weet niet wat je misloopt hoor.. erg hevige bakken die jetta 1's en zeker in diesel..ultra zeldzaam onderhand.. en dat voor maar 50 euro...naja laat maar dan ! Hoeft al niet meer.
Schuifdeur... ik hoop op zeeer korte termijn dan haal ik namelijk m'n motor op.. die ik wel eens wil hebben... :)
@zit er APK op die Jetta?
@ik wacht het wel af met die schuifdeur, bij mij gaat eerst de motor er uit, die gaat eerst grondig aangepakt worden.
@zit er APK op die Jetta?
@ik wacht het wel af met die schuifdeur, bij mij gaat eerst de motor er uit, die gaat eerst grondig aangepakt worden.
ja zit nog apk op tot 20 juli zie ik net...
Naja wat ik al vaker zei, je hoort het van die schuivert
was die polo van mellowyellow niks voor je?
was die polo van mellowyellow niks voor je?
ja, maar dit staat in Limburg (net iets te ver weg) :)
Ik heb nog een Golf 1
1.1C :cool: 54PK dus
Ding is redelijk en ondertussen
nagenoeg origineel...
Zit een GLS interieur is geloof ik...
en:
ER ZIT EEN 5-BAK ACHTER DE 1100!
Dure bakken trouwens
Beankt allemaal voor de aanbiedingen, maar ik heb inmiddeld de Polo van mellowyellow20VT overgenomen http://www.fam.mijsen.nl/T2a/Polo/gfx/foto%27s/images/IMG_8429_JPG.jpg
Dit Topic kan dus dicht!
Rico,. om de pijn van de aankoop (en de verre reis) wat te verzachten:
Dat kapje op de motorkap (boven de ventilatieroosters), wil ik wel van je overnemen. Ruilen tegen iets anders (grill met verstralers of middenconsole ofzoiets)
Rico,. om de pijn van de aankoop (en de verre reis) wat te verzachten:
Dat kapje op de motorkap (boven de ventilatieroosters), wil ik wel van je overnemen. Ruilen tegen iets anders (grill met verstralers of middenconsole ofzoiets)
eh.... en wat moet ik dan???? zit er een groot gat in mijn motorkap :)
HUH?
Nee hoor: onder dat kapje zitten gewoon roostertjes zoals bij elke vw :)
Kappie zit met 4 schroefjes + klemmetjes vast..
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4724&stc=1
HUH?
Kappie zit met 2 schroefjes + klemmetjes vast..
eh.. .ok, maar wat maakt dit kapje nu zo bijzonder en waarom wil JIJ dat hebben en waarom mag ik het niet houden????? nou, nou, nou :)
Nou.. gewoon daarom.. Ik heb 2 Polo'tjes 2 steilheck, en op 1 zit al zo'n dingetje. en op de ander niet..
Heb trouwens het perfecte aanbod gevonden : Achterruitwissert ruilen tegen kappie?
ha, das een mooie, tja, ga morgen naar de sloperij om gordels te halen, trekhaak, bestuurdersstoel (komt toch een andere in, deze zit niet lekker) en ook een achterruitewisser. Die moet ik nog helemaal aansluiten, want er zit sluiting in de bedrading.
dus.. tja, ik ga morgen voor je kijken, kom ik zo'n kappie tegen, neem ik hem voorje mee, ik ben bang dat de baas (mijn vrouw) het niet leuk vindt om dat kappie weg te geven. niet dat ze er nu al aan gehecht is, maar ik ken haar, zo is ze gewoon.
dus... even geduld aub
gave avatar rico! :cool:
dankje
HUH?
Kappie zit met 4 schroefjes + klemmetjes vast..
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4724&stc=1
heb het gezien, kunnen er inderdaad zo uit.
wat die foto betreft, wat bedoel je met die linkse pijlen? naar de accu en waar bijstaat Rico's Polo ex Melvin??????????
Dat t jouw auto is (toch?)
Big_Mac_Mark
30-06-2005, 12:12
heb het gezien, kunnen er inderdaad zo uit.
wat die foto betreft, wat bedoel je met die linkse pijlen? naar de accu en waar bijstaat Rico's Polo ex Melvin??????????
Hij bedoeld dat dat allemaal van jou is, en dat je dat mag houden...Hij wil alleen het rooster ;) :rolleyes:
Zoiets,. maar goed: Rico wil er liever niet van scheiden.. case closed (zo godschgruwelijkverschrikkelijk wil ik t dingetje ook weer niet hebben hoor)
Zoiets,. maar goed: Rico wil er liever niet van scheiden.. case closed (zo godschgruwelijkverschrikkelijk wil ik t dingetje ook weer niet hebben hoor)
ik kijk morgen wel ff op de sloop, ze hadden een stuk of 10 polotjes staan (dacht ik)
aangezien je een polo hebt gevonden, sluit ik dit topic..
je kan hier verder gaan: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=11641
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.