golfrider26
17-06-2013, 13:00
ghHc-UCJ0O4
Te koop
Golf 4 2.3 V5 170pk (Highline)
Wegens het moeten kopen van een grotere auto is de golf overbodig geworden. De golf is met een 1.6 16v van de band gerold maar is vorige maand een andere motor ingegaan. Een V5 2.3 170 pk blok met als motorcode AQN (gechipt naar 183 pk). De km stand van het chassis bedraagt nu +- 138***km en het blok 169***km. het blok is afkomstig van me schoonvaders golf die helaas totall los is verklaart en ik een project wou starten met mijn golf. Blok is zeer goed onderhouden en loopt perfect. Er is wel een minpunt. Starten en uitgaan gaat niet helemaal 100%. Moet even naar gekeken worden. Ikzelf ben een leek met elektriciteit en heb er dus geen kaas van gegeten om de draden door te meten. Iemand die weet hoe dit moet heeft het probleem zo gevonden. Hij start wel altijd en loopt 100%. De golf is reeds voorzien van een nieuw uitlaat systeem van Simons Jetex die een lekker geluidje heeft en ook door de RDW keuring is gekomen. De auto is bij de RDW gekeurt en de woorden van de keurmeester waren “het ziet er allemaal keurig uit”. Dus staat nu als 2.3 V5 op kenteken.
voorzien van nieuwe schijven en blokken voor.
nieuwe radiateur.
alle vloeistoffen vervangen.
Opties:
Alarm
Airco ( dient bijgevuld te worden)
Airbags 4×
Achterbank in delen neerklapbaar
Centrale deurvergrendeling (afstand bedienbaar)
Climatronic
Cruise control
Leer interieur
Midden armsteun voor & achter
Xenon met koplampsproeiers ( hoogteverstelling is automatisch)
Leer stuur
Elektrische bedienbare en verwamde spiegels
Elektrische ramen
18” velgen van het merk BIG reserve wiel is hetzelfde
Minpunten:
Achterbanden zijn aan vervanging toe ( je mag er nog wel mee rijden)
2 krassen rechter zijkant en krassen bij de rand van de kofferklep zit er ook een paar
Hij slaat soms niet in 1 keer aan. Je moet doorstarten. Hij start wel altijd in 1× en het uitzetten slaat die niet in 1× uit maar gaat wel uit. Er zit iets niet goed zoals ik al had beschreven. De auto rijd wel 100%
Auto staat geschorst en in de garage.
Bij interesse kunt u bellen/whatsappen of smsen naar 06-81785954( E-mail wordt niet vaak bekeken)
€2600,-
Met vriendelijke groet
Wesley van der Schans
te bezichtigen in Rozenburg
Te koop
Golf 4 2.3 V5 170pk (Highline)
Wegens het moeten kopen van een grotere auto is de golf overbodig geworden. De golf is met een 1.6 16v van de band gerold maar is vorige maand een andere motor ingegaan. Een V5 2.3 170 pk blok met als motorcode AQN (gechipt naar 183 pk). De km stand van het chassis bedraagt nu +- 138***km en het blok 169***km. het blok is afkomstig van me schoonvaders golf die helaas totall los is verklaart en ik een project wou starten met mijn golf. Blok is zeer goed onderhouden en loopt perfect. Er is wel een minpunt. Starten en uitgaan gaat niet helemaal 100%. Moet even naar gekeken worden. Ikzelf ben een leek met elektriciteit en heb er dus geen kaas van gegeten om de draden door te meten. Iemand die weet hoe dit moet heeft het probleem zo gevonden. Hij start wel altijd en loopt 100%. De golf is reeds voorzien van een nieuw uitlaat systeem van Simons Jetex die een lekker geluidje heeft en ook door de RDW keuring is gekomen. De auto is bij de RDW gekeurt en de woorden van de keurmeester waren “het ziet er allemaal keurig uit”. Dus staat nu als 2.3 V5 op kenteken.
voorzien van nieuwe schijven en blokken voor.
nieuwe radiateur.
alle vloeistoffen vervangen.
Opties:
Alarm
Airco ( dient bijgevuld te worden)
Airbags 4×
Achterbank in delen neerklapbaar
Centrale deurvergrendeling (afstand bedienbaar)
Climatronic
Cruise control
Leer interieur
Midden armsteun voor & achter
Xenon met koplampsproeiers ( hoogteverstelling is automatisch)
Leer stuur
Elektrische bedienbare en verwamde spiegels
Elektrische ramen
18” velgen van het merk BIG reserve wiel is hetzelfde
Minpunten:
Achterbanden zijn aan vervanging toe ( je mag er nog wel mee rijden)
2 krassen rechter zijkant en krassen bij de rand van de kofferklep zit er ook een paar
Hij slaat soms niet in 1 keer aan. Je moet doorstarten. Hij start wel altijd in 1× en het uitzetten slaat die niet in 1× uit maar gaat wel uit. Er zit iets niet goed zoals ik al had beschreven. De auto rijd wel 100%
Auto staat geschorst en in de garage.
Bij interesse kunt u bellen/whatsappen of smsen naar 06-81785954( E-mail wordt niet vaak bekeken)
€2600,-
Met vriendelijke groet
Wesley van der Schans
te bezichtigen in Rozenburg