MikeVW
18-06-2013, 21:16
Hallo, mijn naam is mike en ik zit met een probleem.
Ik ben al een tijdje eigenaar van een corrado 2.0 16v 9a
M'n auto bokt. De olie tempratuur komt rond de 100 graden, het water is rond de 90 graden, en buiten is de tempratuur boven de 20 graden dan begint de auto te bokken. Vervolgens valt hij uit en dan moet ik een half uur wachten en dan kan ik weer een stukje verder rijden.
We zijn echt al een hele tijd aan het zoeken naar wat het zou kunnen zijn maar we kunnen niks vinden. We hebben ondertussen al een hoop vervangen;
- bougie's
- bougie kabels
- ontstekking
- hallgever
- tempratuur sensoren
- tempratuur senor van de lamdaregeling
- benzine pomp
- opvoerpomp
- computer
- bobine
Vast nog wel iets maar het schiet me niet binnen nu..
Al dit vervangen en hij blijft bokken en uitvallen, nu is mijn vraag kan me hier iemand helpen want wij weten het niet meer. :confused: :(
met vriendelijke groeten Mike
Ik ben al een tijdje eigenaar van een corrado 2.0 16v 9a
M'n auto bokt. De olie tempratuur komt rond de 100 graden, het water is rond de 90 graden, en buiten is de tempratuur boven de 20 graden dan begint de auto te bokken. Vervolgens valt hij uit en dan moet ik een half uur wachten en dan kan ik weer een stukje verder rijden.
We zijn echt al een hele tijd aan het zoeken naar wat het zou kunnen zijn maar we kunnen niks vinden. We hebben ondertussen al een hoop vervangen;
- bougie's
- bougie kabels
- ontstekking
- hallgever
- tempratuur sensoren
- tempratuur senor van de lamdaregeling
- benzine pomp
- opvoerpomp
- computer
- bobine
Vast nog wel iets maar het schiet me niet binnen nu..
Al dit vervangen en hij blijft bokken en uitvallen, nu is mijn vraag kan me hier iemand helpen want wij weten het niet meer. :confused: :(
met vriendelijke groeten Mike