PDA

View Full Version : Mijn 1.9'tje gaat eindelijk naar de spuiter!

gj
08-02-2004, 18:03
Een van de dingen die ik als eerste wilde doen aan mijn auto, nl het overspuiten ervan, gaat na ruim een jaar eindelijk gebeuren!
Over een maandje wordt mijn trots overgespoten in de originele kleur en worden er meteen wat aanpassingen aan de carrosserie gedaan.
Vorig jaar heb ik de motor en bak volledig laten reviseren, een electrisch Recaro interieur erin gebouwd, is de auto verlaagd en heb ik er Porsche velgen onder gegooid. In ieder geval behoorlijk wat tijd en geld ingestoken.
Dit jaar heb ik overspuiten en cleanen op het programma staan. De details die volgende maand gaan gebeuren:

-Overspuiten in origineel bordeaux rood, behalve de motorruimte, die is voor volgend jaar.
-G60 lijsten plaatsen, die schuren en zwart spuiten, net zoals de bumpers.
-Audi handgrepen zonder slot
-Zijknippers weg
-Ruitensproeiers op motorkap weg en luchtroosters ook weg
-Luchtsleuven in het rechterzijscherm plaatsen
-Achterklep cleanen behalve het slot
-Achterkant cleanen
-1 ruitenwissergat weg
-Edition achterruiten
-Nieuwe voorruit (deze heeft een ster)
-Spiegels meespuiten
-Mistlampen moteren

Al met al een behoorlijk lijstje dus.

Verder heb ik nog een aantal dingen in gedachte: Een schakelwegverkorter plaatsen, het schakelmechanisme reviseren en eindelijk mijn BBS RM velgen helemaal opknappen. En heel misschien verschijnt er nog wat chroom onder de kap.
Volgend jaar ga ik dan verder met de motorruimte, maar niet voordat ik en mijn vriendin een winterauto hebben gekocht.

Ik zal jullie op de hoogte houden van het overspuiten en af en toe eens wat foto's plaatsen.

http://www.smartgroups.com/picvault/19759658.jpg/Dsc00331.jpg

http://www.smartgroups.com/picvault/19759914.jpg/Dsc00559.jpg

http://www.smartgroups.com/picvault/19759946.jpg/Dsc00564.jpg

Tommy
08-02-2004, 18:11
Ik had er persoonlijk echt niks meer aan veranderd....! Maar jah, op je eigen auto zie je toch altijd weer wat wat je toch anders wilt...

succes ermee..

Marco
08-02-2004, 20:37
Wat ga je uithalen met die BBS dop?? Ben ik wel erg nieuwschierig naar.

Is het wat ik denk dat het is?? Dan ben je wel HEEL erg origineel :)

-Jens!-
08-02-2004, 20:44
wordt dat de tankdop zeker?!!! dat zou echt de max zijn. gek dat daar nog niemand eerder aan heeft gedacht.
of wordt het wat anders? haha kan natuurlijk ook
verder supermooi golfie zo zie ik ze graaggg
succes verder!

gj
08-02-2004, 21:33
Hihi, nee hoor wordt geen tankdop. Wel een goed idee trouwens....
Is gewoon een foto van mijn BBS velgen opknapproject wat al een jaar bezig is.

MMgolfnut1
08-02-2004, 21:41
Klinkt veebelovend! Ik vond de auto al erg mooi hoor, maar zo te horen wordt ie nog mooier!
Klopt het dat we jou weinig of nooit op meetings zien trouwens?

Gr. Marnix.

gj
08-02-2004, 22:45
Ben afgelopen jaar wel naar een aantal meetings geweest, maar niet van het voormalige forum. Bovendien heb ik mijn auto vorig jaar voornamelijk tijdens de zomer opgebouwd, dus misschien heb je de auto ook niet herkend op een van de meetings waar ik ben geweest. Gaat dit jaar verandering in komen. Vwsportief, Mania, Hofstade en Automaxx (hoeft van mij niet echt, maar een paar vrienden gaan ook) staan in ieder geval op de agenda.

MelG60
08-02-2004, 23:08
Mooie kleur.