View Full Version : Kentekenplaat ideeën
SteffenUS
25-06-2013, 03:23
Heb even getwijfeld om een topic aan te maken, maar vind het toch wel leuk om m'n toekomstige auto te delen. Vanavond ben ik bij een Jetta uit 2001 wezen kijken. De auto is flink gebruikt, heeft deuken en krassen en het interieur is meer dan stoffig, maar hij is roestvrij, heeft goed onderhoud gehad en heeft onlangs een nieuwe uitlaat, nieuwe banden en remmen gekregen. Dus vanavond een bod gedaan en morgen krijg ik te horen of de eigenaar het bod accepteert.
Omdat ik hier met zogenaamde vanity plates kan rijden (oftewel zelf kan bepalen wat ik erop wil) was ik benieuwd of er hier misschien mensen goede ideeën hebben.
Ik zat zelf aan bijvoorbeeld: W-BURG, VWRECK, BORA. Maar ook KLOJO, DIKKE oid kan ook.
Iemand goede ideeën? De kentekenplaat kan maximaal 7 letters/getallen hebben.
golfje_295.000
25-06-2013, 09:21
Opel
:D
evilnyntje
25-06-2013, 14:30
Ik heb een keer PIK gezien op een plaat bij Berkeley. Ook leuk :)
Spierings
25-06-2013, 17:43
VWbora ;)
OpelHtr
FF gecorrigeerd :tongue:
Of Slammed (moet het ding natuurlijk wel omlaag :D )
Toen je het over een Jetta uit 2001 had, ging er even een wenkbrauw omhoog maar toen zag ik dat je in de us of a zit :D
Politie
Diender
Amerika
Forens
Fiscus
Idioot
Christiaan
26-06-2013, 12:54
Koning
SteffenUS
26-06-2013, 15:05
Daar zitten een aantal goede ideeen tussen. Bedankt alvast.
Hoewel ik denk dat 'OPEL' af zal vallen... Dat is ook een merk wat hier totaal onbekend is. Hoewel de laatste Vectra hier is gelevert door Saturn, een Saturn Aura en ook de Astra door Saturn op de markt is gebracht als een Saturn Astra. De Insignia heet hier dan weer een Buick Regal :screwy:
Gisteren de onderhandelingen vervolgd, we zijn er nog niet helemaal uit, maar ik denk dat vandaag de knoop doorgehakt zal worden. Overigens is VW hier duidelijk een stuk duurder dan in Nederland. Een nette Bora van ruim 10 jaar oud is hier niet onder de $4000,- te vinden. Waarom denk je dan; "It's German enginering, that is totally worth the price, man". Vervangen buitenspiegelglas..... $59.97. TikiTering!
Zodra de auto aangekocht wordt zal ik even laten weten welke vanity plate ik aan ga vragen. Meer ideeen zijn nog welkom! :thumbup:
Joris_MK1
26-06-2013, 15:22
JETS(L)ET :screwy:
SteffenUs :thumbup: als nummerplaat
loco-vr6
27-06-2013, 10:23
Ih8u
:d
SteffenUS
27-06-2013, 11:16
@ hermano; hier heb ik uitleg bij nodig...?
@ hermano; hier heb ik uitleg bij nodig...?
All Cops Are Bastards.
Kan je volgens mij niet aanvragen, en is strafbaar. Althans in Nederland.
Sven-GTI
27-06-2013, 15:25
Ik zou kijken naar wat je met de auto gaat doen, gaat hij bijvoorbeeld flink omlaag etc.? Of blijft het een 'simpele' daily?
Anders zou ik gewoon 'daily' op de plaat doen :D
SteffenUS
27-06-2013, 16:01
Voor nu staat niet in de planning om het enorm te laten zakken. Ik weet niet wie hier wel eens op vakantie is geweest, maar laat ik het zo zeggen dat het wegdek hier niet overal even strak is (verklaard ook die gare wielkassen die je op foto's regelmatig tegen komt bij static verlaagde auto's). Ook kan er hier in de winter in een uurtje zomaar 15-20cm sneeuw vallen. Om de auto als sneeuwsschuiver te gebruiken met enkel voorwiel aandrijving lijkt me niet ideaal. :D
Maar wie weet krijg ik het in toekomst wel in m'n bol. Als ik het goed heb begrepen kan je de kentekenplaat altijd veranderen, zolang je er maar voor betaald.
Wat betreft ACAP, racistische en beledigende termen zijn niet toegestaan. Mocht de plaat toch besteld kunnen worden, zal ik die toch niet bestellen. Mocht ik een agent tegen komen die er aanstoot aan neemt kan je hier zomaar aangeklaagd worden. Aangezien ik geen staatsburger ben kan de flinke gevolgen hebben voor m'n toekomst hier. Een risico dat ik niet wil of ga nemen. Hoewel ik het per definitie geen slechte keuze vind :tongue:
Sven-GTI
27-06-2013, 18:01
Voor nu staat niet in de planning om het enorm te laten zakken.
Dat ken ik, gewoon een fatsoenlijke auto voor dagelijks vervoer waar je overal mee kunt komen.
---> maand later, schroefset :D
SteffenUS
27-06-2013, 19:22
Er zit sowieso werk aan. Interieur is behoorlijk smerig, deuken en krassen rondom. Ik tegen de vrouw gezegd dat ik dat dit keer niet erg vind, het wordt een daily voor een jaar of 2 max. Maar gister zei de vrouw al? Wat voor velgen wil je straks kopen? :D
Busted!
Sven-GTI
27-06-2013, 19:46
Toch geen chrome he? :P Daar lijken ze in de US wel helemaal weg van te zijn :D
SteffenUS
27-06-2013, 20:20
Absoluut geen chrome! Hoewel ik hier een website vond die OEM velgen levert voor diverse merken. Standaard staat op de prijs vermeld om ze in chrome te krijgen. :screwy:
Eerst de auto maar in het bezit zien te krijgen. Auto krijgt morgen als het goed is een nieuwe APK (State inspection). Als dat in orde is hebben we een deal.
http://www.skoftenmedia.com/images/picdump/359/10.jpg
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.