View Full Version : Achterlicht
Hallo allemaal
Dit is wel een erg toffe site ik kan me hier de hele dag en nacht
wel vermaken. Maar nu ben ik nog ergens naar op zoek
Ik zoek namenlijk een rechterachterlicht voor mijn jetta 1
is er iemand die iets heeft of weet jullie zijn mijn enige hoop.
Alvast enorm bedankt.
Groeten Bas
Oja zoek ook nog het snoer van m,n digitale camera om foto,s
hierop de site te krijgen maar jullie weten vast niet waar ik die
neer heb gepleurdt. :biggrin:
VwPolo89
28-06-2005, 21:12
welkom!
aan een achterlicht kan ik je niet helpen maar ben wel benieuwd naar de foto's ;)
In ieder geval bedankt.
Had vanmiddag al een berichtje achtergelaten over het achterlicht maar kon hem niet meer vinden maar zag net dat ie verplaatst was, foutje
Mvg Bas
Staat nog 1 op marktplaats.
hier (http://www.marktplaats.nl/markt/autodiversen/ondvolkswagen/223382.htm?ret=%2Fmarkt%2Fautodiversen%2Fondvolkswagen.htm%3Fg%3Dautodiversen%26u%3Dondvolkswagen%26js%3D1%26show_summary%3D1%26show_thumbnails%3D1%26rv%3D30%26av%3D%26oudei%3D0%26zoek%3Dachterlicht%26filter_rubriek%3Dondvolkswagen%26postcode%3D9104GT%26distance%3D100)
Staat nog 1 op marktplaats.
hier (http://www.marktplaats.nl/markt/autodiversen/ondvolkswagen/223382.htm?ret=%2Fmarkt%2Fautodiversen%2Fondvolkswagen.htm%3Fg%3Dautodiversen%26u%3Dondvolkswagen%26js%3D1%26show_summary%3D1%26show_thumbnails%3D1%26rv%3D30%26av%3D%26oudei%3D0%26zoek%3Dachterlicht%26filter_rubriek%3Dondvolkswagen%26postcode%3D9104GT%26distance%3D100)
15 eu, das geen geld...als ie heel is :)
ivm marktplaats, ik heb daar geen ervaring mee, wel met ebay enzo, vind het dan heel handig dat je kunt zien hoe betrouwbaar verkopers zijn, hoe kun je dit met marktplaats? want je hebt daar niet echt een account :(
zou graag ook achterlichtjes kopen voor men golfje :)
bij marktplaats moet je de spullen gewoon op gaan halen of je moet iemand zo goed vertrouwen dat ie het opstuurt...
ff mailen, ff bellen, en dan er vanuitgaan (als t een vw-fan is ;) ) dat ie t netjes opstuurd
hehe, daarmee, op ebay zie ik mooi of het een betrouwbare verkoper is, en koop ik gewoon met overschrijving en verzenden.
Maar op marktplaats staan er nu net meer VW related items te koop;)
dusja:(
Hoi,
Ik heb nog een hele zooi van een Jetta 1 liggen.. heb er eens ene gesloopt.
Was een achterlicht kapot maar ik durf je niet te zeggen welke dat nu was!
Kan ik wel even voor je nakijken. stel het is de goede dan stuur ik em wel even op voor intotaal 20 euro.
Laat maar weten of ik er even naar moet kijken.
Ja split als je even voor me wil kijken dan graag.
Alvast bedankt
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.