MK1-17
09-07-2013, 09:17
Hallo Volksforum,
Een vraagje,
Bij mijn projectje eerst de distributieriem en zo vervangen, en toen wel al op internet gelezen van : vervang tegelijk ook de waterpomp.
Natuurlijk is een mens soms een beetje koppig, met nadien als gevolg dat je toch alles opnieuw kan gaan doen en ook de waterpomp moet vervangen.
Om deze keer geen dubbel werk te hebben, graag jullie advies.
Het golfje "rijdt" ondertussen al een beetje, echter , eens in derde , gaat hij wel nog hoog in toeren, maar gaat hij niet meer vooruit, dus , hoogstwaarschijnlijk, de koppeling.
Nu hoor ik graag van jullie, wat ik allemaal best mee vervang.
Het gaat om 1.3 van 1980, GF blokje.
Sowieso:
Koppeling, lijkt mij niet slecht om daar mee te beginnen.
graag jullie aanvullingen ivm eventuele pakkingen en andere zaken die ik over het hoofd zie, niet weet, vergeet, ...
thx ! !
Een vraagje,
Bij mijn projectje eerst de distributieriem en zo vervangen, en toen wel al op internet gelezen van : vervang tegelijk ook de waterpomp.
Natuurlijk is een mens soms een beetje koppig, met nadien als gevolg dat je toch alles opnieuw kan gaan doen en ook de waterpomp moet vervangen.
Om deze keer geen dubbel werk te hebben, graag jullie advies.
Het golfje "rijdt" ondertussen al een beetje, echter , eens in derde , gaat hij wel nog hoog in toeren, maar gaat hij niet meer vooruit, dus , hoogstwaarschijnlijk, de koppeling.
Nu hoor ik graag van jullie, wat ik allemaal best mee vervang.
Het gaat om 1.3 van 1980, GF blokje.
Sowieso:
Koppeling, lijkt mij niet slecht om daar mee te beginnen.
graag jullie aanvullingen ivm eventuele pakkingen en andere zaken die ik over het hoofd zie, niet weet, vergeet, ...
thx ! !