PDA

View Full Version : Kl*tezooi!!! :( :( :(

MyGTI
09-02-2004, 15:48
Kon dus helaas nie op de meeting zijn zondag ivm met ziekte...
Zaterdagaaf kijk ik op me tel.. vet veel oproepen gemist!!
+ voicemail berichten... (had liggen slapen)
Van wie? Ja van een aantal hierzo ;)

Ik hoor allemaal gelach en geouwehoer, snap der helemaal niks van :( en was best wel boos..

Wat hoor ik nou net.....

Heb ik een vet "ranzige" (vaaaaage) voice mail!!!

Hoe kan in hemelsnaam een voicemail veranderd worden zonder dat iemand mijn tel heeft gehad?????
Ben echt vet pissed off nu.... :x :x :x
Mocht iemand van hier zo flauw zijn geweest, meld het dan ff keej

:( :( :(

JR
09-02-2004, 15:55
hmmm.... heel vreemd geval?
Als ik het goed begrijp hebben ze je welkomst boodschap veranderd in iets ranzigs.. :rolleyes:

Christiaan
09-02-2004, 16:01
Mogen we ook weten wat erop staat?? ;)

MyGTI
09-02-2004, 16:05
Nou eigenlijk nie, maar meerendeel heeft er vet vaak naar geluisterd en kunnen ze je zooooo vertellen!!

Iets met opties en wat voor sex je met me zou willen zeg maar...
Maar was ingesproken door een mannenstem :S
Je kon kiezen uit allemaal opties :S

SplitBien
09-02-2004, 16:08
Je kan toch via internet voicemail berichten aanvragen en versturen
naar een 06 nummer of zit ik er heel ver naast???? Heb ook wel eens zo'n klote geintje mee gemaakt..... :(

MyGTI
09-02-2004, 16:13
Ja maar dacht dat ik daar dan een sms van kreeg?
Dat ik em dan bevestigd heb moeten hebben, maar het is gewoon onverwachts veranderd.. :(
Zal wel weer wat nieuws zijn ofzo :S vaaaaaag
Echt kl*testreek... :(

SplitBien
09-02-2004, 16:22
Dat zou kunnen, heb het nog nooit geprobeerd.....
Klote streken he? Daarom hou ik mijn nummer een
beetje prive want van sommigen weet je het maar nooit......... :(

Ronald
09-02-2004, 16:31
Ach lieve Ans, het valt toch allemaal wel mee........ We hebben er met zijn allen van mogen genieten en gingen duidelijk voor keuze 6. :D Ik vond hem wel grappig.

Ben je al weer iets beter?

JR
09-02-2004, 16:33
Ach lieve Ans, het valt toch allemaal wel mee........ We hebben er met zijn allen van mogen genieten en gingen duidelijk voor keuze 6. :D Ik vond hem wel grappig.

Ben je al weer iets beter?

En keuze 6 was? met saus en kroepoek?

Ronald
09-02-2004, 16:34
Ik laat het aan ans over of zij het wil vertellen ja of nee.

MyGTI
09-02-2004, 16:41
Nou ik vond het helemaal niks :(
Heb net mijn profider gebeld en ze gaan uitzoeken wanneer het gewijzigd is en hoe...
Ze zei dat ze dit nog niet eerder hadden meegemaakt en weten dus (nog) niet hoe dit kan en gaan het uitzoeken...

Optie 6: Trio'tje

Tsjah tis maar waar je van houdt allemaal..

Blijf het een klotestreek vinden :(
Ben ook nog steeds ziek helaas :(

Ronald
09-02-2004, 16:45
[quote="MyGTI"]

[quote]

:oops: :D

Stijn
09-02-2004, 16:54
De makkelijkste manier om iemand z'n voicemail te veranderen is met de telefoon zelf. Dus denk ff na of je'm ergens hebt laten liggen, iemand hem geleend heeft enz.

SplitBien
09-02-2004, 16:56

:? :? :?:

MyGTI
09-02-2004, 16:56

Ghehehe beeeeetje jammer dat jullie nou net die voicemail moesten luisteren!! ;)

MyGTI
09-02-2004, 16:58
De makkelijkste manier om iemand z'n voicemail te veranderen is met de telefoon zelf. Dus denk ff na of je'm ergens hebt laten liggen, iemand hem geleend heeft enz.

Ik heb em afgelopen week echt nergens laten slingeren :(
Das het vage nou juist..
Heb dat ding altijd bij me nl.. :?

Ronald
09-02-2004, 17:11

Ghehehe beeeeetje jammer dat jullie nou net die voicemail moesten luisteren!! ;)

haha. Het was echt geweldig zaterdagavond. Volgens mij belde Chris je eerst en die hoorde je voicemail. Tja en toen hebben we je nog een aantal x extra gebeld om alle optie even te luisteren. We hebben er echt helemaal dubbel om gelegen. Je had al die koppen moeten zien daar. :D

MyGTI
09-02-2004, 17:19
Ja maar is nie leuk :( :P ghehehehe (ik zou ook gelachen hebben!! vast wel :D )

Zestienkleppen
09-02-2004, 17:26
Voicemail veranderen kan alleen maar via je eigen telefoon geloof ik. Maar ik heb ook wel eens gehoord van een inbel nummer. Dan kun je op iedere willekeurige telefoon je berichten afluisteren. Alleen heb je daar een code voor nodig dacht ik...

Erg vervelend voor je, dit soort grapjes hebben een beetje de neiging verkeerd uit te pakken. (heb het ooit ook voor de grap eens gedaan bij een vriend hele ranzige voicemail, belt z'n moeder op...)

Tommy
09-02-2004, 17:26
Ik heb je alleen ge-sms-t.. Denk dat ik echt wat gemist heb... ;)

vwleusden
09-02-2004, 18:06
Ze hadden het de hele dag over die voicemail :D

MyGTI
09-02-2004, 18:27

MyGTI
09-02-2004, 18:29
Voicemail veranderen kan alleen maar via je eigen telefoon geloof ik. Maar ik heb ook wel eens gehoord van een inbel nummer. Dan kun je op iedere willekeurige telefoon je berichten afluisteren. Alleen heb je daar een code voor nodig dacht ik...

Erg vervelend voor je, dit soort grapjes hebben een beetje de neiging verkeerd uit te pakken. (heb het ooit ook voor de grap eens gedaan bij een vriend hele ranzige voicemail, belt z'n moeder op...)

Tsjah en ik had dus net paar dagen voor die voicemail geactiveerd werd gesolliciteerd bij best veel bedrijven.... :rolleyes: :rolleyes:
Nu was het gelukkig weekend, maar als ik er nie achter was gekomen en had nie op kunnen nemen dan was dat vet minders geweest :(
Wat hadden die bedrijven wel nie moeten denken :shock: :? :shock:

MMgolfnut1
09-02-2004, 18:38

Ga me nou niet vertellen dat jij niet weet hoe mannen zijn!! :twisted: 8)

Tento
09-02-2004, 21:04

Tsjah en ik had dus net paar dagen voor die voicemail geactiveerd werd gesolliciteerd bij best veel bedrijven.... :rolleyes: :rolleyes:
Nu was het gelukkig weekend, maar als ik er nie achter was gekomen en had nie op kunnen nemen dan was dat vet minders geweest :(
Wat hadden die bedrijven wel nie moeten denken :shock: :? :shock:

:oops: :oops: Wij bellen, had sms van je gehad dat je ziek op bed lag, krijg ik die vage voicemail, oh oh, nog een keer bellen, vast niet goed gehoord. Telefoon ging de hele tafel rond :? om er zeker van te zijn :D :D ;) .Tsss, gaat dus net goed :? Beterschap!!! :D

Ronald
09-02-2004, 21:07

Ga me nou niet vertellen dat jij niet weet hoe mannen zijn!! :twisted: 8)

;)

Crosne
09-02-2004, 21:11
je bent er gelukkig op tijd achtergekomen en voor de rest moet je de lol er maar gewoon van inzien. Je er aan ergeren wordt het echt niet anders van meid, kop op :)

MyGTI
09-02-2004, 21:31
Ghehehe
Tsjah begin de lol er ietsje pietsje (heeeeel klein beetje maar hoor) van in te zien, maar ben echt vreselijk geschrokken!!
Gewoon omdat ik niet snap hoe dat heeft gekund :(
Ben nu gewoon bang dat ie elk moment weeeeer anders kan zijn :? en daar hou ik nie zo van ;)

vwleusden
09-02-2004, 22:31
Voicemail uitschakelen ;) das je enige optie. Ben benieuwd via welke site ze dat hebben gedaan :twisted:

Gert
09-02-2004, 23:40
Ik was ook stomverbaasd toen ik je zaterdagavond belde ..
Maar ik heb zelf maar een optie uitgekozen die ik hier niet zal herhalen Jungle Jane ;)

Ook erg raar dat het zomaar vernaderd kan worden .
Zoals Wax zegt : kan bijna niet anders dan via je eigen telefoon .

p.s. nog steeds geen reply op mijn mail en voicemailboodschap ?

Keesje
10-02-2004, 13:44
Je hebt ook een pestlijn........daar kun je hele vervelende geintjes mee uithalen. Inbreken op een mobiel schijnt ook niet zo heel moeilijk te zijn.

Ik zou ook behoorlijk pissed zijn Ans