Jasper Ovaal
01-07-2005, 21:22
dag mensen.
ik kom net terug van em Oma ( net of jullie dat boeit)
en ik had me bandje verwisseld. 3 bouten gingen er eigelijk te makkelijk in. op de terug weg ging me wie een beetje herrie maken, toen was ik er al 2 kwijt. :confused: dus ik denk rustig aan het laatste stukje door de winkelstraat. hij heeft het huis dus niet gered. opeeens heb ik airride en zak ik wat cm's naar beneden, schiet naar links en sta bijna in de etalge van het kruidvat, me wiel draai rustig verder alleen neemt deze steeds meer afstand van me auto.
een probleem., al me draad naar de tering in me remschijf.
me wiel met een bout nog vastgezet en hulp gekregen van een langskomende pasant., ff thuis neergezet en nu ben ik dit aan het typen,
dus, gezcht met speod een shijfrem voor een golf van 1983.
regio Haarlem. Hulp om ff te helpen is ook altijd wlekom :biggrin:
hoop het probleem dan ff zondag op te kunnen losse, anders maandag ff naar de sloop.
alvast bedankt, en ik wou het toch weer ff melden.. :biggrin:
groeten jasper
ik kom net terug van em Oma ( net of jullie dat boeit)
en ik had me bandje verwisseld. 3 bouten gingen er eigelijk te makkelijk in. op de terug weg ging me wie een beetje herrie maken, toen was ik er al 2 kwijt. :confused: dus ik denk rustig aan het laatste stukje door de winkelstraat. hij heeft het huis dus niet gered. opeeens heb ik airride en zak ik wat cm's naar beneden, schiet naar links en sta bijna in de etalge van het kruidvat, me wiel draai rustig verder alleen neemt deze steeds meer afstand van me auto.
een probleem., al me draad naar de tering in me remschijf.
me wiel met een bout nog vastgezet en hulp gekregen van een langskomende pasant., ff thuis neergezet en nu ben ik dit aan het typen,
dus, gezcht met speod een shijfrem voor een golf van 1983.
regio Haarlem. Hulp om ff te helpen is ook altijd wlekom :biggrin:
hoop het probleem dan ff zondag op te kunnen losse, anders maandag ff naar de sloop.
alvast bedankt, en ik wou het toch weer ff melden.. :biggrin:
groeten jasper