View Full Version : spatbord verbreder polo 6n
hallo,
ik heb net een setje nieuwe velgen gekregen voor mijn polo 6n.
maar nu zijn de achterste velgen 9j en steken 4 cm buiten mijn wielkasten. :)
ik wil de velgen liever niet kwijt maar zijn er ook spatbordverbreders verkrijgbaar voor een polo 6n. of passen er misschien verbreders op van een andere auto. en heeft iemand miscchien ook ervaring met uitrollen?
mvg danny
Spierings
09-09-2013, 16:12
Uitrollen zal geen optie zijn, hier win je geen 4 cm mee.
Spatbordverbreders zijn er naar mijn weten niet voor een 6n, verpest ook de hele lijn van de wagen.
Zou eerder naar andere velgen kijken.
Uitrollen hoeft ook maar 1 tot 1.5 cm dan val ik binnen de 3 cm en mag het op de weg.
Zal dat wel mogelijk zijn?
Gr danny
Wet of geen wet... Dat ziet er toch niet uit....
jetta mk1 '82
09-09-2013, 20:26
Wet of geen wet... Dat ziet er toch niet uit....
:D :thumbup:
1977MK1Ty
09-09-2013, 20:28
]Wel met getrokken bandjes eronder :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kan toch nog mooi worden...
BobbyEdition1
09-09-2013, 20:40
Is het geen optie het hart af te draaien zodat je et anders wordt?
Spierings
09-09-2013, 21:37
Uitrollen hoeft ook maar 1 tot 1.5 cm dan val ik binnen de 3 cm en mag het op de weg.
Zal dat wel mogelijk zijn?
Gr danny
En dan kun je hem nog niet mooi verlagen omdat het van alle kanten aan loopt, of je moet er zoveel bumpstops tussen douwen dat hij geen vering meer heeft. Maar dat is ook niks....
Zoals eerder gezegd zal het er niet uit zien en zal je bij 1.5 cm uitrollen ook beide schermen moeten laten spuiten, de lak zal dan ongetwijfeld scheuren.
Pak gewoon wielen die passen en mooi staan i.p.v. je auto te verneuken om wielen pas te krijgen ;)
CleanedPolow
11-09-2013, 13:35
Perfect mogelijk! Ik heb 9,5J onder mijn polo 6n2 zitten staken ook 4cm uit.
Uitrollen, buitenste rand omkloppen en netjes bewerken en je hebt een dik resultaat! Ohja niet mooi verlagen, bij mij ligt hij op het laagst vanachter met air ;)
Spierings
11-09-2013, 17:31
@cleanedpolow
Is zeker mogelijk indien je er meer moeite voor doet is het alleen geen porum als je spatbordranden gaat monteren
Opmerking van mij was meer over de opmerking waarover ik quote, als ze nog uit de schermen steken gaat het toch aanlopen...
Neem aan dat jij de jouwe na het uitrollen kloppen ook gespoten hebt.
Wel erg veel werk om zomaar een setje eronder te krijgen.
Perfect mogelijk! Ik heb 9,5J onder mijn polo 6n2 zitten staken ook 4cm uit.
Uitrollen, buitenste rand omkloppen en netjes bewerken en je hebt een dik resultaat! Ohja niet mooi verlagen, bij mij ligt hij op het laagst vanachter met air ;)
heb je misschien foto's? en waar heb je het laten doen?
gr
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.