View Full Version : golf 1 1977 in onderdelen
http://link.marktplaats.nl/732076343
CAR-POOL
16-10-2013, 22:46
Zo te zien is hij compleet te koop.
Wel jammer dat deze zo achteruit is gegaan de laaste jaren en zo mishandeld is, paar jaar hiervoor was deze niet in een slechte staat.
Maar wat is er met de voorkant gebeurd? En staat hij nu zo hoog op zijn achterpoten?
Wel zonde dat een originele Nederlandse 5-deurs GLS in onderdelen zou belanden 5-deurs met origineel geleverde stalen bumpers sowieso behoorlijk zeldzaam..
Hoe gaaf is het aantal eigenaren, 105 maarliefst :screwy: !
spijlbus_dot_tk
17-10-2013, 21:21
Wat is daar mee gebeurd? Heeft n tijdje gelede ook te koop gestaan en was toen best n nette golf?
Ik gok dat hij gestolen en terug gevonden is.
Tiefleger
17-10-2013, 23:14
Niemand een foto van hoe hij was, ben namelijk wel heel benieuwd.
Ik eigenlijk ook wel, ik ken hem niet...
Niemand meer een plaatje? :rolleyes:
CAR-POOL
20-10-2013, 19:09
Kan helaas de foto niet vinden had altijd wel foto's in originele staat.
Was best nette Golf toen en origineel.
Wie heeft nog de foto's?
wessel97
25-10-2013, 16:00
vraag me af of dat ding nog wel restaureerbaar is...als ik er zo naar kijk is hij echt goed scheef, wel jammer inderdaad
bedoel kijk maar eens naar die linker balk in de motor ruimte.. die is gewoon krom
het jammere is dat golfjes 1 in onderdelen zo weinig opbrengen mss 5 deurs wel die zie je weinig maar dan nog
Ehm, die balken zijn niet krom hoor, dat zijn de vormen voor de 1.1 motorsteun. Daarbij, hij heeft rechtsvoor schade, zou knap zijn als 'ie dan links krom geraakt...
http://www.flickr.com/photos/jacquesmounnezergues/6085275578/
2011 volgens de fotograaf
Ff google op kentekem
Der Typ Siebzehn
03-11-2013, 21:29
http://www.flickr.com/photos/jacquesmounnezergues/6085275578/
Voor mij funny link met voor mij bekende beelden, alles met pics met plaatsen hier in de omgeving; Gulpen, Vaals, Aachen (Aken).
Wbt die auto in de mp adv, wist niet dat het dezelfde was in de link hierboven, maar ik heb die auto vaak genoeg gezien, jarenlang heeft iemand uit Huls-Simpelveld die auto in zijn bezit gehad, stond daar altijd buiten, en die heeft 'm zover ik kan herinneren ook die metamorfose laten ondergaan met die overdreven naar buiten getrokken wielranden + pinstriping (zie in de link hierboven, pic van 2011).
Daarna heeft die wagen nog 'n paar jaar in Gulpen rondgereden waar dus ook die pic van 2011 is gemaakt.
Oke idd jammer dat die zo verbouwd is
En op de adv foto staat die er helemaal niet meer fris bij
Grtzz
Bekende golf, stond jaren geleden bij een vriend van me in het dorp. Zag er toen gewoon echt super dik uit. Aantal keren nog te koop gestaan hier in de regio, werd bij elke keer dat hij te koop kwam erger hoe hij eraan toe was. Had overal pin striping erop ook.
CAR-POOL
04-11-2013, 23:13
Iemand al eens wezen kijken toevallig? zou weleens weten hoe deze er echt aan toe is , hij staat er niet echt fris bij helaas.
Iemand al eens wezen kijken toevallig? zou weleens weten hoe deze er echt aan toe is , hij staat er niet echt fris bij helaas.
Ga er zelf even heen joh misschien dat je verliefd word en hem zelf wel mee neemt :D
golfje_295.000
05-11-2013, 08:07
pff, wat is met dat ding gebeurd. eigenaar uit simpelveld was spuiter en heeft ding opgeknapt. was echt dik ding toen.
heb m inderdaad daarna nog in gulpen en omstreken zien rondrijden. was echt fan van dat keteltje.
wat zonde....... :shake:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.