PDA

View Full Version : GESTOLEN... kever

Don
14-07-2005, 21:48
Net op hart van Nederland ....

Gestolen van overleden dochter.

Witte spaarkever met kenteken 15-42-XV

Nadat hun dochter in 1981 is overleden besloten de ouders van het meisje om er zelf in te blijven rijden. Dit ter nagedachtenis van hun dochter.

Hopelijk bedenken de daders zich en zetten ze hem desnoods op een of ander verlaten landweggetje ofzo.

Ik hou in ieder geval mijn ogen open.

Wat een dwarko's

maniacmark
14-07-2005, 21:53
Net op hart van Nederland ....

Gestolen van overleden dochter.

Witte spaarkever met kenteken 15-42-XV

Nadat hun dochter in 1981 is overleden besloten de ouders van het meisje om er zelf in te blijven rijden. Dit ter nagedachtenis van hun dochter.

Hopelijk bedenken de daders zich en zetten ze hem desnoods op een of ander verlaten landweggetje ofzo.

Ik hou in ieder geval mijn ogen open.

Wat een dwarko's

Wat een Kl()Te streek!!!!!

danielle
14-07-2005, 21:54
Wat enorm asociaal zeg. Waar is ie gestolen??? Em natuurlijk hou ik het ook in de gaten.

vwjopie
14-07-2005, 21:55
meer info als het kan dan houd ik hier ook een oogje in het zijl...
misschien een foto???

Don
14-07-2005, 21:57
ik ga effe proberen te kijken op de site van sbs 6.

Maarre alvast een mededeling: Ik kan beter overweg met een kever dan met de computer!

Don
14-07-2005, 21:59
DIT STAAT OP DE WEBSITE:

Vanavond in Hart van Nederland:
Nederland wordt steeds meer een wijnland. Dankzij nieuwe rassen, waarvan de druiven drie tot vier weken eerder rijp zijn. Hart van Nederland ontwierp de dure druivensap aan een echte wijntest.
-Herdenking slachtoffers Londen.
-Voederverbod Groningse duiven.
-Politie weet identiteit bewusteloze Arnhemse vrouw.
-Ernstige mishandeling Venlo.
-Diefstal bijzondere Kever oldtimer.

Morgen staan er dus de info en omschrijvingen bij.

Benji
14-07-2005, 21:59
Heb het net ook gezien! Zonde, ding zag er top uit.

Big_Mac_Mark
14-07-2005, 22:10
Dat ding zag er idd erg goed uit, door die man zelf opgeknapt! Echt een kutstreek! Ik hou mijn ogen open hier!

THW-bulli
14-07-2005, 22:33
Al de 3e keer op een maand tijd dat ik hoor dat er een kever gejat is. Volgens mij is er ergens in het land een onderdelenboer zijn voorraad bij aan 't vullen. :mad:

Is toch niet te geloven?!?!?!?

vwjb
15-07-2005, 00:18
dat iedereen onderhand eens gewoon zn spullen koopt, en niet zomaar wegneemt!!!! ze hebben geen idee wat er vaak bij een auto voor emotionele band is met de ECHTE eigenaar. :mad:

froggy
15-07-2005, 01:34
echt wel een rotstreek, ik hoop dat ze de daders kunnen pakken en dan even hun waardevolste bezit afnemen :p:D