PDA

View Full Version : Hoe zeldzaam is een zwart rode hella heckblende?

jorg-maashees
29-10-2013, 20:58
Iemand enig idee hoe zeldzaam een zwart rode hella heckblende is van een mk2?
( bijpassend bij gti achterlichten )Heb internet afgezocht, maar kom er geen een tegen in deze kleur. Voor een oranje rode wordt gemiddeld € 100,00 gevraagd, en die staan er toch wel links en rechts wat te koop.

Dutch_Jetta_GT
29-10-2013, 21:15
Niet zozeer zeldzaam,.. Op de sloop hier in de buurt stonden er paar maanden geleden nog 3 waar ze op zaten (Wel allemaal hoekjes af of scheuren in)

Prijzen van tegenwoordig slaan zowiezo nergens meer op, is gewoon wat de gek ervoor geeft..

Oogjes openhouden, je vindt vast wel wat ;)

jorg-maashees
29-10-2013, 22:10
Haha. Oké. Het is niet dat ik er één zoek maar dat ik de mijne wil verkopen. Vind het moeilijk wat ik ervoor moet vragen. Ben namelijk niet van plan hem te verschijten.... :thumbup: :D

Dutch_Jetta_GT
29-10-2013, 22:14
Ik heb een originele van Votex,.. Gewoon zwart kunststof met "lamellen" ooit gekocht voor 5 euro,.. Ligt nu ook lekker op zolder met pensioen

Normale prijs is IMO tussen de 20 en 40 euro,.. meer zou ik er iig persoonlijk niet voor over hebben

jellehier
30-10-2013, 13:25
Post hierboven is een goede

Meer zou ik er niet voor geven dus dat is de normale prijs

Zouden meer mensen moeten denken was alles misschien weet een beetje normaal te koop op plaats van voor idiote bedragen

feffe
30-10-2013, 14:03
aantal maanden geleden wilde niemand ze maar opeens is het nogal een hype en word er flink op geboden dus je kunt er wel een redelijk dom bedrag voor krijgen. inderdaad wat de gek er voor geeft.

Misha
30-10-2013, 14:39
Als ze 100,- vragen voor een oranje en een zwarte is veel schaarser dan vraag je toch gewoon 150,-. Zakken kan altijd nog.
Sommige mensen blijven het moeilijk vinden dat spul schaarser en gewilder wordt en dus ook duurder (vraag en aanbod).
Als je op zo'n moment (te) weinig gaat vragen ben je gewoon dom of een dief van je eigen portemonnee, of allebei :D

carbreaker de autosloper
30-10-2013, 14:39
niet <<<<hier zolder hier liggen dr ook nog wel

Berrychello
30-10-2013, 18:27
Sja, dan is ie misschien niet zeldzaam, maar wat Misha zegt: als ie niet vaak wordt aangeboden dan kan de prijs hoog zijn.
Dus carbreaker, tip: niet allemaal tegelijk te koop zetten! ;)

Kootje74
31-10-2013, 12:43
@carbreaker: Heb je er misschien nog eentje liggen voor een Jetta 2?