View Full Version : Stuurbekrachtigingspomp
Ben je op een zondag druk bezig met het wisselen van de stuurbekrachtigingspomp. Alles gaat lekker. Nw bouten erin, steun van de sloop even helemaal netjes en schoon.
Al het benodigde gereedschap in 1 keer gevonden en netjes klaar gelegd.
En dan past de nw pomp niet :confused: Bij de nw pomp staat de riem zeker een centimeter verder naar de pomp toe dan de oude.
Kun je de kop eraf trekken en omdraaien zodat de riemschijf op de goede breedte komt of is het beter een andere pomp te halen?
Nw pomp is voor een afn tdi. Besteld op motornummer en dan nog past hij niet :confused:
39 keer bekeken en niemand die een antwoord weet :confused:
Straks maar even op de sloop kijken voor andere poelie. Schijnt dat een 35i een poelie met een verzet erin heeft.
ewcaddymk1
04-11-2013, 11:23
heb je hier geen stel mogelijkheid in dan , anders Douwe even bericht doen mischien heeft die nog wat liggen :thumbup:
Nee pomp kan ik niet naar buiten stellen. Poelie moet 2 cm verder naar buiten op de nw pomp. Andere tdi afn pomp gevonden van een golf 3 en die staat weer te ver naar buiten.
ewcaddymk1
04-11-2013, 13:14
Nee pomp kan ik niet naar buiten stellen. Poelie moet 2 cm verder naar buiten op de nw pomp. Andere tdi afn pomp gevonden van een golf 3 en die staat weer te ver naar buiten.
ik heb het blok van douwe nu in mijn caddy , en daar zat eem pomp op die ik niet gebruik maar dat blokheeft wel in zijn golf 2 gezeten dus daar moet een mogelijkheid zijn
Heb nu een pomp geleend van een golf III met TDI afn blok..........nu staat de poelie dus 1 cm te ver naar buiten.
Anders maar spacertje draaien laten voor de poelie. 35i heeft ook poelie met verzetje erin........en die was niet te vinden op de sloop.
Zijn er nou zoveel verschillende modellen door elkaar gebruikt?
Zoeits moet passen. Is een poelie van een 35i stuurpomp.
http://media501.dropshots.com/photos/101339/20131104/b_075652.jpg
Dokter D
04-11-2013, 22:45
Die past niet Evert, er blijken nog al wat verschillende pompen in omloop te zijn aldus Fabian
ewcaddymk1
04-11-2013, 22:47
:redface: Die past niet Evert, er blijken nog al wat verschillende pompen in omloop te zijn aldus Fabian
EnVeeZee
05-11-2013, 00:11
Heb ik ook gehad, check mn projecttopic voor foto van mn oplossing!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.