View Full Version : Gezocht: Golf 2 gti 16V kabelboom
mitch16Vgti
19-11-2013, 21:16
Hallo,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een motorkabelboom voor een golf 2 1.8 16v KR motor.
Weet iemand waar ik deze kan vinden?
Mvg,
Mitch
Ik heb er nog zoiets liggen, mag voor drie tientjes weg, ligt in Eindhoven
mitch16Vgti
19-11-2013, 21:35
Ik heb er nog zoiets liggen, mag voor drie tientjes weg, ligt in Eindhoven
Heb je een motorkabelboom liggen ? Zou heel fijn zijn!
De hele zwik, van tussen de koplampen en de achterlichten. Ik weet vrij zeker dat het van een 16V is, maar niet 100%, ik ben er geen kenner van. Vandaar ook de prijs, is het altijd goed. Je mag alles komen halen inclusief nog wat extra stukken van een andere boom waar je wellicht wat mee kunt en een stuk of drie computers, een is van een 16V. Alles voor diezelfde 30 euro, als jij er blij mee bent, vind ik het allang goed. Bel me maar even op nul zes 434 5 drie 5 71, spreken we wat af als je wilt. ;)
mitch16Vgti
19-11-2013, 21:46
De hele zwik, van tussen de koplampen en de achterlichten. Ik weet vrij zeker dat het van een 16V is, maar niet 100%, ik ben er geen kenner van. Vandaar ook de prijs, is het altijd goed. Je mag alles komen halen inclusief nog wat extra stukken van een andere boom waar je wellicht wat mee kunt en een stuk of drie computers, een is van een 16V. Alles voor diezelfde 30 euro, als jij er blij mee bent, vind ik het allang goed. Bel me maar even op nul zes 434 5 drie 5 71, spreken we wat af als je wilt. ;)
Wil het best komen halen maar je weet dus niet of het van een KR is?
Ik ben zo in Eindhoven dus kan van de week langskomen.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.