View Full Version : In Frankrijk is er toch geen roestduivel?
Nou, blijkbaar wel (http://www.leboncoin.fr/voitures/576038477.htm?ca=5_s)...
Haha die laatste foto wtf :D
Scirocco_1600
25-11-2013, 19:09
@ barn171 ... niks voor u ? :p u projectjes starten meestal ook met zo'n basis :p ( trouwens hoe zit het met die scirocco 1 uit frankrijk ? )
Godzijdank zijn niet al mijn projecten zo rot als m'n '77er, mijn hemel zeg, dan zou ik het niet meer zien zitten vrees ik... haha
De onderhandelingen over rocco uit Frankrijk zijn rond, we moeten nu "alleen" nog een datum afspreken. Blijkt nog goed lastig. De vakanties daar liggen lang niet overheen met die hier en het is te ver om op een weekend te doen. Dan is het ook nog zo'n gebied waar het in de winter van de goeie sneeuwt. Heel mooi, maar de wegen zijn slecht tot niet begaanbaar waarschuwde hij al. Dan zie ik mij daar niet overheen ploeteren met de T3 doka 1.6 TD... :D Maar bon, er wordt dus aan gewerkt.
golf fahrer
25-11-2013, 19:39
Tijdelijk een t3 syncro aanschaffen :D
Tijdelijk een t3 syncro aanschaffen :D
Als ik die krengen kon betalen, stond er allang een, en echt niet alleen tijdelijk...
Scirocco_1600
25-11-2013, 19:40
Godzijdank zijn niet al mijn projecten zo rot als m'n '77er, mijn hemel zeg, dan zou ik het niet meer zien zitten vrees ik... haha
De onderhandelingen over rocco uit Frankrijk zijn rond, we moeten nu "alleen" nog een datum afspreken. Blijkt nog goed lastig. De vakanties daar liggen lang niet overheen met die hier en het is te ver om op een weekend te doen. Dan is het ook nog zo'n gebied waar het in de winter van de goeie sneeuwt. Heel mooi, maar de wegen zijn slecht tot niet begaanbaar waarschuwde hij al. Dan zie ik mij daar niet overheen ploeteren met de T3 doka 1.6 TD... :D Maar bon, er wordt dus aan gewerkt.
Super :) waar staat hij ergens in Frankrijk?
Ongeveer midden tussen parijs en becancon in. Met de nadruk op ongeveer
Even opgezocht; zo'n 150 km westelijk van Dijon.
Scirocco_1600
25-11-2013, 19:55
Even opgezocht; zo'n 150 km westelijk van Dijon.
goed zot kerel :p naar becacon ( of hoe het ook geschreven is ) is het van mij al 637 km :p en ik woon op 30 km van de franse grens :screwy: :screwy: zou je niet beter gelijk een wintervakantie in zwitserland regelen ? het is niet meer zo ver dan :p
Tja je moet wat voor een vroege '74 over hebben...
PS: Becancon schrijf je met zo fliepeltje onder de eerste c, dat me nu even niet lukt ;)
Scirocco_1600
25-11-2013, 20:02
Tja je moet wat voor een vroege '74 over hebben...
PS: Becancon schrijf je met zo fliepeltje onder de eerste c, dat me nu even niet lukt ;)
google maps verbeterde mij ;) recpect kerel :p :thumbup: ik zou het er niet voor over hebben :)
golf fahrer
25-11-2013, 20:24
Is inderdaad nogal een onderneming. :thumbup:
Ikzelf zou het er ook voor overhebben.
Ken zelfs mensen die hun gti in italie zijn gaan halen :D
Heb alleen mijn goesting nog niet gevonden :mad:
Was vorige maan nog in de buurt van Briançon zat toen een paar kilometer onder Lyon.
Dit is allemaal goed te doen hoor lijkt ver ,maar als je rijden niet erg vind ben je er zo ;)
Black Devil
25-11-2013, 21:15
Op de terugweg uit Marokko hang ik m wel ff achter de Country ;) alleen nog ff een oprijwagrn daar neertoveren.
Nou dat is dan ook weer mooi opgelost of nie Rik :thumbup:
Volgens mij zit er in elk grasveld een roestduivel.
Dokter D
25-11-2013, 22:00
Damn daar wordt je niet vrolijk van!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.