View Full Version : Volkswagen GOLF2 GTI G60 EDITION ONE SYNCRO
NielsDub
17-12-2013, 11:16
Volkswagen GOLF2 GTI G60 EDITION ONE SYNCRO
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-golf-golf2-gti-g60-edition-one-syncro-colmar/182193170.html?lang=de&pageNumber=9&__lp=11&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14%2C55&makeModelVariant1.modelDescription=gti&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxFirstRegistrationDate=1991-12-31&negativeFeatures=EXPORT
Toch bijzonder dat een Passat G60 Syncro uit 1991 nooit dat geld op zal leveren, of ook maar in de buurt komt van die vraagprijs.. :)
golf fahrer
17-12-2013, 12:05
Staat al meer dan 6 maand te koop.
Zal nog effe duren ook denk ik
NielsDub
17-12-2013, 12:52
Dat denk ik ook. En ondertussen kwijlen wij verder...
Prachtig mooi, maar Synchro maakt zo'n ding 10k duurder dan zonder.. zou er echt iemand zijn die 't dat verschil waard vindt?
In deze prijsklasse ging ik toch liever voor een rs6 4b...
Dit is allemaal leuk enzo maar het blijft een golfje.
Zou eens moeten oriënteren maar het zou geen Golf 2 worden in ieder geval :tongue:
Mooie zeldzame auto. Maar goed voor dat geld koop je ook de uber Golf, een Rallye. Een Audi B5 RS4 is ook voor dat geld te koop maar het onderhoud van die auto kost bijna net zo duur als de aanschaf :D .
VWmotion
17-12-2013, 19:11
Toch bijzonder dat een Passat G60 Syncro uit 1991 nooit dat geld op zal leveren, of ook maar in de buurt komt van die vraagprijs.. :)
Ik snap dat wel hoor ;)
super dikke wagen maar inderdaad een beste bek cente!
alles door elkaar geslagen blijft zoiets moeilijk.. zelf prop ik ook best wat geld in een mk2
maar vind ik dan toch al weer anders als enkelt de aanschaf
want als ik dan terug zou kijken deed ik het nu ook anders als ik al het geld op rekening had gehad :tongue:
Dokter D
17-12-2013, 19:44
Feit is wel dat ik liever deze haal dan een nieuwe 7
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=234435342&asrc=st
Deze is in sonderangebot :D
Scheelt de helft
golf fahrer
17-12-2013, 22:40
En een 5-deurs.
Vind ik net nog wat specialer
:thumbup: Feit is wel dat ik liever deze haal dan een nieuwe 7
killmwillem
18-12-2013, 18:49
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=234435342&asrc=st
Deze is in sonderangebot :D
Scheelt de helft
Ding staat al wel 2,5 jaar te koop, zal vast een reden hebben... :confused:
Ding staat al wel 2,5 jaar te koop, zal vast een reden hebben... :confused:
Misschien ook ooit bij 17.000 euros begonnen.
Wie zal het zeggen, je komt er pas achter als je gaat kijken.
NielsDub
20-12-2013, 06:28
Prachtig mooi, maar Synchro maakt zo'n ding 10k duurder dan zonder.. zou er echt iemand zijn die 't dat verschil waard vindt?
Ik denk dat t prijsverschil tussen een 'gewone' en een Synchro nog aardig in verhouding is als je ook de nieuwprijzen naast elkaar zet... Die Synchro was schrikbarend duur, ik meen bijna 80k (toen nog keiharde Florijnen natuurlijk).
Ik denk dat t prijsverschil tussen een 'gewone' en een Synchro nog aardig in verhouding is als je ook de nieuwprijzen naast elkaar zet... Die Synchro was schrikbarend duur, ik meen bijna 80k (toen nog keiharde Florijnen natuurlijk).
dat klopt ja dik 80 rooien toen ..is ook maar 2x geleverd ooit door Pon..
Ja goed, dat laat ik even buiten beschouwing. Als er 2 kopieën naast elkaar zouden staan, een gewone voor 7k en een
synchro voor 17k, zou er dan iemand zijn die 10k meer uitgeeft puur alleen omdat het een synchro is? Lijkt me niet..
Ja goed, dat laat ik even buiten beschouwing. Als er 2 kopieën naast elkaar zouden staan, een gewone voor 7k en een
synchro voor 17k, zou er dan iemand zijn die 10k meer uitgeeft puur alleen omdat het een synchro is? Lijkt me niet..
Ik denk als je een echte liefhebber bent en je hebt het geld dat je het dan wel doet Mish...
Zelf leg ik ook liever wat meer geld neer voor een Quattro, gewoon omdat het super rijdt :thumbup:
Inderdaad, altijd quattro, synchro of achterwielaandrinving :thumbup:
is net wat je wilt heee
no offence maar ..het is een enorm bedrag voor een Golfje 2 ..maar je moet het mar net willen
in 'mijn' wereld lopen jongens gek te worden voor een e30 M3 Sport Evo..
is in principe ook niks meer dan een aangepaste ..
the same met een '84er Gti nou ineens..
dat weet jij ook ,dat daar mensen voor warm lopen..kan met deze Syncro net zo zijn ..
maar het blijft veel heel veel geld..
Jawel, maar voor 't oog zijn het dan identieke auto's (behalve dat de achterwielen iets schuin staan bij een verlaging). Ik snap als geen ander dat die prijzen gevraagd en vaak ook betaald worden, maar dat puur alleen het feit dat de achterwielen ook aandrijven een verschil van 10k op moet brengen kan ik niet begrijpen, je ziet er niks van!
Dokter D
20-12-2013, 19:54
Het is de uniekheid die de prijs in zekere zin bepaald, voor een niet kenner is een limited ook maar een golfje. Juist de syncro in combinatie met de G60 uitvoering maakt deze auto een stuk unieker dan een "gewone" G60.
I know, maar dan nog vind ik het gestoord hoe groot dat verschil is.. het is logisch dat
het unieker is maar 10k éxtra voor een synchro onderstel waar je feitelijk niks van ziet...
Maar goed, ook hier is 't dat de koper de waarde bepaald. Je kan vragen wat je wil zo simpel is het.
Dokter D
20-12-2013, 20:14
Zo is het maar net, de vraag bepaalt de prijs.
Het is maar net wat de gek geeft, had ik een iets beter banksaldo was de kans best aanwezig dat ik die gek zou zijn :d
I know, maar dan nog vind ik het gestoord hoe groot dat verschil is.. het is logisch dat
het unieker is maar 10k éxtra voor een synchro onderstel waar je feitelijk niks van ziet...
Maar goed, ook hier is 't dat de koper de waarde bepaald. Je kan vragen wat je wil zo simpel is het.
Naar mijn idee zit dat verschil in dit geval niet alleen in het onderstel. Vind die syncro er een stuk frisser en origineler uitzien.
Nou ik heb 't ook zéker niet specifiek over die auto die elders in dit topic staat hoor haha.
Gewoon over het algemeen als je een nette G60 langs ziet komen vragen ze snel rond de 7k.
vento tdi
20-12-2013, 20:43
9 van de 10 keer zijn er toch mensen die niet voor het rijden gaan, gezien de verlaging en banden.
Ieder zijn keuze off course maar doe mij de synchro maar ivm rijden.
Maar van me heeft mk2 vr6 synchro en rijd geweldig tov een mk2 vr6.
Jawel maar is dat 10k verschil waard? Als je zo'n auto hebt rij je misschien 4000/5000 km per jaar.
Anyway.. ik geloof niet dat deze verkocht wordt zo. Denk rond de 10k ofzo dat de koek een eind op is.
vento tdi
20-12-2013, 20:57
Prijzen had ik het niet over Misha, alleen over mijn persoonlijke voorkeur.
Dan vind ik het zelf leuker om met synchro over de ring te gaan.
En dus zullen er mensen zijn die er meer geld aan uitgeven.
Nee dat snap ik.. als je mag kiezen zal iedereen de voorkeur aan synchro geven.
Maar de hele discussie draait om het onwaarschijnlijk grote prijsverschil ;)
Dokter D
20-12-2013, 21:39
Tis altijd lastig met dit soort auto's.
Afgaande op de foto's lijkt mij die van 7000 aan de dure kant, t ding komt op mij over als een hok.
17000 voor de syncro vind ik veel te veel, op de foto's lijkt het een top auto.
Mijn idee wbt de prijzen van de eerdergenoemde auto's afgaande op de foto's:
De syncro rond de 10k.
De gewone G60 rond de 3k
Uitgaande van de eerdere vraag wat het prijsverschil mag zijn bij identieke auto's dan lijkt mij een meerprijs bij een syncro uitvoering van 2000 euro aanvaardbaar.
Dan liggen wij kwa meningen niet zo gek ver van elkaar :thumbup:
Hoe schaarser de wagen hoe hoger de prijzen.. Maar dat kan niet anders want de echt nette wagens zijn al in handen van verzamelaars.
Neem eens een Porsche 993 RS. Nieuwprijs was 100k, nu kosten ze 150 a 200k.
Gewoon omdat het een liefhebbersauto is, en er zijn zat liefhebbers met een flinke portemonnee ;)
Precies Vains. Ik betaal liever 15k voor een synchro dan 5k voor een voorwiel aandrijver met dezelfde motor. Betreft klassieke auto's wordt het verschil tussen beide alleen maar groter. Exclusiviteit speelt hierbij zeker een rol.
DutchWilco
21-12-2013, 01:22
Een nette mk4 R32 kost ook 3x zo veel als een normale mk4 V6 of GTI.
Dit is bijna de zelfde vergelijking, maar van een paar generaties daar voor.
De meeste R32 zijn al afgetrapt en een nette is moeilijk te vinden en wat als je dit dan nog eens 15 jaar verder bekijkt door het tijdverschil.
Het is veel Geld, maar ik zou niet weten waarom hij het niet waard is.
Het blijft een kwestie van vraag en aanbod en het verschil tussen wat meer uitgeven voor een nette en bijzonder exemplaar dan 1 te restaureren waarbij je ook voor 10K niet klaar bent als je dit goed wilt doen zou ik zeker voor het nette en originele exemplaar gaan.
Er zijn ook mensen die 16.500 Euro voor alleen een versnellingsbak betalen :)
Wat voor de 1 veel is kan voor de ander een koopje zijn. Het is alleen wel zo dat de meer vermogende mensen en verzamelaars op zoek zijn naar merken zoals Porsche en Mercedes en dit bij VW veel minder het geval is.
Een vergelijking met een Porsche is niet echt van toepassing. Dit is een hele andere wereld met andere spelregels.
golf fahrer
21-12-2013, 12:47
Denk dat bij vw ook veel meer verprutste "petjes" auto's zitten waardoor de waarde van de nette ook stijgt.
Als ik naar mijzelf kijk, koop ik liever een nette dan eentje waar zo een rommelschroefsetje heeft ondergehangen.
Een nette mk4 R32 kost ook 3x zo veel als een normale mk4 V6 of GTI.
Dit is bijna de zelfde vergelijking, maar van een paar generaties daar voor.
Dat vind ik dus juist niet.. een R32 ziet er zoieso compleet anders uit, heel ander interieur met andere afwerking, ander dash, andere motor, etc. Bij een gewone G60 of een G60 synchro is het alleen dat de achterwielen mee aandrijven, zelfs de enthousiaste VW liefhebber zal het verschil moeilijk kunnen waarnemen. Exclusiviteit is dan de grootste factor voor het prijsverschil inderdaad. Maar voor zulke verschillen in prijs mag er ook wel wat meer verschil zijn op de auto zelf wat mij betreft (zoals dat bv bij een gewone g60 en een Rallye wel het geval is (stoelen, carrosserie, front, bumpers).
obimaster
21-12-2013, 13:27
g60 koop je met je hart, niet om er eentje te hebben.
net zoals R32, koop je toch niet voor stoplicht sprintjes of wat dan ook, want met een geprepte 1.8T blaas je een R zo naar huis
net zoals een vr6
enz
enz
meeste mensen die zo een bedragen uitgeven hebben die auto veel langer als de meeste mensen die vandag de dag effe met verlaagde auto's rond rijden en 2 jaar later karten, 4 jaar later mountainbiken. enz
ik geef van mezelf toe dat ik zo iemand ben.
er is geen enkele auto die nu bestaat, waarvoor ik een g60 zou ruilen.syncro of gewoon.
het zit hem tussen de oren
en ja ik ben :screwy:
G60 is in my DNA
ewcaddymk1
21-12-2013, 14:49
Dat vind ik dus juist niet.. een R32 ziet er zoieso compleet anders uit, heel ander interieur met andere afwerking, ander dash, andere motor, etc. Bij een gewone G60 of een G60 synchro is het alleen dat de achterwielen mee aandrijven, zelfs de enthousiaste VW liefhebber zal het verschil moeilijk kunnen waarnemen. Exclusiviteit is dan de grootste factor voor het prijsverschil inderdaad. Maar voor zulke verschillen in prijs mag er ook wel wat meer verschil zijn op de auto zelf wat mij betreft (zoals dat bv bij een gewone g60 en een Rallye wel het geval is (stoelen, carrosserie, front, bumpers).
om eerlijk te zijn heb ik liever een g60 synchro dan een rally, persoonlijk vind ik een rally helemaal niks
een g60 synchro heeft alles maar je ziet het niet , net zo als de ex blauwe van wilco Top auto maar als met 120 voorbij komt valt ie niet op ;)
DutchWilco
21-12-2013, 15:08
De liefhebbers hoeven niet zo nodig op te vallen en willen simpelweg een net en bijzonder exemplaar die ze kunnen koesteren en het niet zo nodig vinden om op te vallen naar de buitenwereld.
Er is tegenwoordig een grote groep die alleen maar kickt op aandacht door de auto compleet te verkloten en slechter laten rijden als wat het origineel gedaan heeft.
De andere groep bouwt een auto voor zichzelf en om er lekker en veilig mee rond te rijden en deze te verbeteren tov het origineel.
Ik heb bijzondere auto's gehad zoals een zeer mooie 190 Evo 2 en een Porsche 964 in bijzonder nette staat en laatst nog een 911 uit 72 die ik heb verkocht. Ik ben liever bezig met het verbeteren van de auto, dan dat ik er 1 heb. Zo is iedereen anders en dat is maar goed ook :)
Als ik een mooie mk2 zou willen kopen was ik voor deze auto gaan kijken, en dan wel voor mijzelf als liefhebber zonder mij wat aan te trekken van andere mensen die liever op willen vallen.
DutchWilco
21-12-2013, 15:13
om eerlijk te zijn heb ik liever een g60 synchro dan een rally, persoonlijk vind ik een rally helemaal niks
een g60 synchro heeft alles maar je ziet het niet , net zo als de ex blauwe van wilco Top auto maar als met 120 voorbij komt valt ie niet op ;)
Dank je :)
De rijbeleving en wegligging is gewoon super en dat maakt het verschil. De broer van de man die mijn blauwe Golf gekocht heeft beschikt over een Nissan GTR met 700pk, maar erg jammer dat hij de Golf niet kan bijbenen. Zowel in de sprint als in de bochten kan hij deze auto niet bijhouden. Het enigste is dat de GTR over de 300 loopt wat mijn Golf niet haalt, maar wanneer rijd je dat.
Op een meeting zie je dit verschil niet en word er alleen naar de buitenkant gekeken. Voor mij genoeg redenen om niet meer naar de meetings te willen.
Dokter D
21-12-2013, 15:28
Dan liggen wij kwa meningen niet zo gek ver van elkaar :thumbup:
:thumbup:
NielsDub
21-12-2013, 16:12
Hoe zeldzamer hoe duurder, of hoe meer je ervoor zou kunnen vragen. Dat is om t even. En of je t ervoor krijgt is natuurlijk een tweede. Ik vind 17K voor die Synchro heel erg veel geld. Denk dat 10K realistischer is. Laatst heb ik een hele nette Edition Blue hier gepost, ook vrij zeldzaam aan t worden, zeker als ie in ori staat is en supernetjes. Vraagprijs? Net geen 6,5. Vind ik geen gekke vraagprijs. Is met een 1.8 8V op de voowielen in technisch en motorisch opzicht niet te vergelijken met G60 Synchro, hetgeen een hogere prijs voor de synchro rechtvaardigd. En die synchro uitvoering is zeldzamer dan Ed. B. dus mag t ook weer wat meer kosten/opleveren. Dat je t aan de buitenkant er niet aan af ziet, vind ik geen probleem. De kenners weten t sowieso wel te waarderen, maar ook dat vind ik niet belangrijk. Dergelijke auto's (M3's, Evo's etc) koop je uitsluitend voor je zelf en daarom ben je zelf de enige die kan bepalen of je een bepaalde prijs voor n auto wilt betalen.
Ik val in dezelfde categorie liefhebbers hoor. Maar zoals hierboven ook wordt gezegd en wat ik ook al eerder heb aangegeven, de prijs is gewoon té hoog mijns inziens. Liefhebbers betalen goed voor een auto (VW, BMW, Nissan, wat dan ook), maar ergens zit de grens.. waar die grens zit dat zal pas blijken als de auto verkocht is en voor welke prijs, maar ik denk niet dat die bij de 17k zit.
DutchWilco
21-12-2013, 18:59
Ik val in dezelfde categorie liefhebbers hoor. Maar zoals hierboven ook wordt gezegd en wat ik ook al eerder heb aangegeven, de prijs is gewoon té hoog mijns inziens. Liefhebbers betalen goed voor een auto (VW, BMW, Nissan, wat dan ook), maar ergens zit de grens.. waar die grens zit dat zal pas blijken als de auto verkocht is en voor welke prijs, maar ik denk niet dat die bij de 17k zit.
Ik denk dat het grootste probleem is dat de meeste mensen het niet hebben liggen en in 1x betalen kunnen. Wie dat wel heeft liggen zijn meestal 35+ en zal dan in de meeste gevallen voor een andere categorie auto kiezen.
Er worden veel grotere bedragen uitgegeven voor het bouwen van b.v. een project-auto die vaak gestart word met als basis een originele/goedkope mk2 en door de jaren heen veel duurder uitpakt, dan het in 1x uit te geven van zo'n bedrag voor een mooi en bijzonder exemplaar, wat uiteindelijk goedkoper zal zijn en beter voor het behoud van zijn waarde.
Hij zal niet makkelijk verkocht worden of iemand het waard vind of niet.
Een Limited is ook zeker niet bijzonder om te zien, maar gaan weg voor hele andere bedragen en is puur om zijn exclusiviteit. De Rallye is ook een hele poos geen klap waard geweest omdat niemand hem mooi vond. Ik heb er ook 1 gekocht en was alleen om de achteras die ik nodig had. Het was een nette auto, maar heb de koets op laten knijpen. Nu jaren later (15 jaar later) kan ik mij wel voor mijn hoofd slaan omdat veel mensen hem ineens wel mooi vind en kan waarderen, maar ik vond hem destijds niet mooi net als de meeste anderen. Het is ook een kwestie van tijd en wat op dat moment hot is wat de prijs bepaald.
Ter vergelijking dan even deze (http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=240967179&asrc=st|sr)
Ben geen bmw kenner, maar wat rechtvaardigt deze prijs tov een E30 M3?
DutchWilco
21-12-2013, 20:28
Ter vergelijking dan even deze (http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=240967179&asrc=st|sr)
Ben geen bmw kenner, maar wat rechtvaardigt deze prijs tov een E30 M3?
Ik vind het GEEN vergelijk, maar doe mij maar de M3.
De meeste auto's die bijzonder goed hebben gepresteerd in de autosport zijn meer gezocht en ook veel meer waard. De Mercedes EVO 2 die ik heb gehad was dan ook veel meer gezocht en 2x zo veel waard dan de EVO 1. Met de EVO 2 zijn ze dan ook wereldkampioen geworden, voor het eerst in de DTM.
De M3 heeft zeer veel gepresteerd in de sport en is mede hier door zeer gewild.
De Audi Quatro heeft veel gepresteerd en hiermee de 4WD en Turbo als standaard gemaakt enz.
De Lancia Delta was onverslaanbaar in de Rally en is nu een erg gewild object bij verzamelaars.
De Rallye en alle andere Golfjes hebben nog NOOIT wat gepresteerd en dus niet gewild bij de verzamelaars :mad:
Alleen de jeugdsentiment bepaald de waarde ;)
Wat ik bedoel Wilco is dat bovenstaande BMW het uiterlijk heeft van een standaard 325 , net als die syncro dat van een normale gti. In het geval van de BMW zou ik ook gaan voor een M3, terwijl ik deze syncro zou verkiezen boven een rallye.
golf fahrer
21-12-2013, 20:42
en dus niet gewild bij de verzamelaars :mad:
Awel, dat vind ik niet eens zo erg. Anders zouden de prijzen nog meer de pan uitvliegen
ewcaddymk1
21-12-2013, 20:52
Wat ik bedoel Wilco is dat bovenstaande BMW het uiterlijk heeft van een standaard 325 , net als die syncro dat van een normale gti. In het geval van de BMW zou ik ook gaan voor een M3, terwijl ik deze syncro zou verkiezen boven een rallye.
en zo ist :D
DutchWilco
21-12-2013, 20:52
Ik denk dat het komt doordat een originele 3-serie niet zo mooi is als een origineel Golfje :D
DutchWilco
21-12-2013, 20:54
Awel, dat vind ik niet eens zo erg. Anders zouden de prijzen nog meer de pan uitvliegen
Toch vind ik het wel jammer dat de Rallye nooit wat waar heeft kunnen maken omdat hij niet meer ingezet kon worden, waar hij wel voor ontwikkeld is :rolleyes:
Dank je :)
De rijbeleving en wegligging is gewoon super en dat maakt het verschil. De broer van de man die mijn blauwe Golf gekocht heeft beschikt over een Nissan GTR met 700pk, maar erg jammer dat hij de Golf niet kan bijbenen. Zowel in de sprint als in de bochten kan hij deze auto niet bijhouden. Het enigste is dat de GTR over de 300 loopt wat mijn Golf niet haalt, maar wanneer rijd je dat.
Op een meeting zie je dit verschil niet en word er alleen naar de buitenkant gekeken. Voor mij genoeg redenen om niet meer naar de meetings te willen.
Ben ik toch benieuwd wat voor blauwe golf jij had...
Ben ik toch benieuwd wat voor blauwe golf jij had...
Kijk maar eens in zijn topic :D
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=109220
voor de leek wel ja..toch is een IX een compleet andere auto..
bij die Syncro zie je van buiten niks..een IX staat hoger op zijn poten ..de spoorbreedte van voren is anders..en die wielkastverbreders en skirts zijn origineel bij elke IX ,verder is er onderhuids zoveel verschil in techniek ,maar das wat anders..
al zal voor de leek er een ///M er gelijk uitspringen t.o.v een IX net als een Rallye t.o.v een G60 (Syncro)..tis net wat jezelf wil natuurlijk..
en prijzen tsja ,het is wat de gek er voor geeft ,en soms word 'men' gek gemaakt
als op de eerste 3 volgende uitgaves van VW Performance een Edition One staat ...dan moet iedereen ineens er 1...
nog een voorbeeld, de Alpina/Hartge BMW's dan ?..als je ziet wat daar voor gevraagd word..soms..
mijn e30 is een vervalsing van een B6.(was een 320i)..en mensen denken dat wel eens ...mocht het echter wel zo zijn was hij mischien 10-15 keer zoveel waard..terwijl hij bijna identiek rijd met de 24v en onderstel etc etc..maar of het nu wel of niet is..mij interreseert het me niks..en wat een ander denkt al helemaal niet
NielsDub
30-12-2013, 08:18
"mijn e30 is een vervalsing van een B6.(was een 320i)..en mensen denken dat wel eens ...mocht het echter wel zo zijn was hij mischien 10-15 keer zoveel waard..terwijl hij bijna identiek rijd met de 24v en onderstel etc etc..maar of het nu wel of niet is..mij interreseert het me niks..en wat een ander denkt al helemaal niet"
Zo is t maar net, jouw auto, jouw plezier. En ik denk dat wanneer je over de kennis en kunde beschikt, je aan het maken van een goede 'vervalsing' veel meer plezier kan beleven dan aan een pak flappen neertellen en een kant en klare 'echte' kopen.
Deze (http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=242533299&asrc=st|sr) lijkt ook netjes, zowel de auto als de prijs.
Ik vind het GEEN vergelijk, maar doe mij maar de M3.
De meeste auto's die bijzonder goed hebben gepresteerd in de autosport zijn meer gezocht en ook veel meer waard. De Mercedes EVO 2 die ik heb gehad was dan ook veel meer gezocht en 2x zo veel waard dan de EVO 1. Met de EVO 2 zijn ze dan ook wereldkampioen geworden, voor het eerst in de DTM.
De M3 heeft zeer veel gepresteerd in de sport en is mede hier door zeer gewild.
De Audi Quatro heeft veel gepresteerd en hiermee de 4WD en Turbo als standaard gemaakt enz.
De Lancia Delta was onverslaanbaar in de Rally en is nu een erg gewild object bij verzamelaars.
De Rallye en alle andere Golfjes hebben nog NOOIT wat gepresteerd en dus niet gewild bij de verzamelaars :mad:
Alleen de jeugdsentiment bepaald de waarde ;)
hier boven staat het allemaal :thumbup:
geen aanvulling erop
Deze (http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=242533299&asrc=st|sr) lijkt ook netjes, zowel de auto als de prijs.
Dat lijkt me inderdaad wel eentje die 'm voor een reële prijs aanbiedt.
Rallyegolf20vt
31-12-2013, 09:17
Prijs is idd een stuk gunstiger :)
Ziet er ook heel netjes uit zo op de foto`s .
Maar het is geen Edition en hij heeft een deuk in het linker zijpaneel (gehad?)
Dat is niet duidelijk te zien ;)
Goed uitkijken dus bij aankoop , hier kan nog wel wat werk en extra kosten achterweg komen.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.