PDA

View Full Version : voor dit jaar is mijn project af!!!


Kevin20v
22-07-2005, 23:53
http://www.volksforum.com/albums/files/9/0/4/Afbeelding012.jpg

en ben er erg trots op,
wagen staat perfect in de lak!!
ligt mooi laag koni schroefset is perfect!!
en de turbo's staan er ook erg mooi onder!!

morgen zal ik meer foto's maken :rolleyes:

Gijs
22-07-2005, 23:55
Echt een mooie bak :cool: Vind die koplampen ook wel stoer met dat zwart binnenin :) Wat voor velgen zijn het? Porsche ofzo?

Kevin20v
23-07-2005, 00:06
Echt een mooie bak :cool: Vind die koplampen ook wel stoer met dat zwart binnenin :) Wat voor velgen zijn het? Porsche ofzo?Dankje!!

Het zijn inderdaad Porsches, althans replica's van Porsche Turbo's, de center kapjes met porsche logo komen nog na... :D

maarja wie ziet dat het replica's zijn, op een enkele lame freak niemand... ;) :p
Bandjes zijn trouwens Dunlop's SP9000 225/40/18

Gijs
23-07-2005, 00:09
Nu dat je het zegt zie ik het ja, dit zijn replica's :p :D

Echt een mooie wagen, ook een nette kleur. Veel plezier ervan na al dat gehannes met de lak enzo :cool:

/offtopic
Kga nu maar eens pitten, morgen kever kijken :rolleyes:

volksaddiction
23-07-2005, 08:15
Hij staat er echt super bij gozer !!
[zeikmode on] 't is nu "morgen", waar blijven de nieuwe foto's ?? [zeikmode off]
;) :D :D

LinnieTDI
23-07-2005, 10:44
[zeikmode on] 't is nu "morgen", waar blijven de nieuwe foto's ?? [zeikmode off]
;) :D :D

IDD, nieuwe pics please :biggrin: :biggrin:
In het echt ziet ie er nog beter uit btw :tongue:

Neill_s
23-07-2005, 12:12
Ziet er netjes uit! Idd wie over de echtheid van de wielen valt, is een zeikerd ;) (Heb zelf ook replica's onder m'n bora...)

baseknot
23-07-2005, 13:10
vette bak zo kevin!
de bra staat hem ook lekker!!!

Beetlefreak
23-07-2005, 18:50
wie ziet dat het replica's zijn
Steek klopt niet ;)

Maar ze staan super onder de auto, geen gedonder met adapters enzo!!

Mister Cool
23-07-2005, 19:35
Kevin jonge, je bent weer goed bezig. Zo ziet -ie er lekker uit. Nou die andere nog afmaken :p :biggrin:

Kevin20v
23-07-2005, 21:47
http://www.volksforum.com/albums/files/9/0/4/NieuweHoepels030.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/9/0/4/NieuweHoepels027.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/9/0/4/NieuweHoepels026.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/9/0/4/NieuweHoepels015.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/9/0/4/NieuweHoepels003.jpg

volksaddiction
23-07-2005, 21:50
Sjesus wat een strakke bak :eek:
Echt top gozur !!
wieltjes staan 'm goed :cool:

danielle
23-07-2005, 22:13
Ziet er top uit! Super!

bobby-digital
23-07-2005, 23:03
netjes kevin, stuk beter op 18ers :D

auto is eigenlijk af zo....

Kevin20v
23-07-2005, 23:18
netjes kevin, stuk beter op 18ers :D

auto is eigenlijk af zo....

mijn dank is groot voor alle leuke reacties!! :D

is voorlopig inderdaad af... er komen in ieder geval geen overdreven spoilers en bumpers!! :tongue: :biggrin: ;)

vwgolf1
24-07-2005, 08:58
goed bezig man, ziet er top uit zo

fre-golf1-16v
24-07-2005, 11:00
echt een superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wagen geen rare dingen er aan gewoon netjes echt top goed bezig

Kevin20v
24-07-2005, 14:56
dankje mannen!! en dames... ;)

for all you haters, pics without bra :biggrin: :biggrin: :biggrin:

http://www.volksforum.com/albums/files/9/0/4/NieuweHoepels035.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/9/0/4/NieuweHoepels045.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/9/0/4/NieuweHoepels050.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/9/0/4/NieuweHoepels054.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/9/0/4/NieuweHoepels058.jpg

vwbullit
24-07-2005, 16:41
1 woord SUPER..

Vind de kleur ook erg mooi welke is dat trouwens?

Kevin20v
24-07-2005, 17:23
1 woord SUPER..

Vind de kleur ook erg mooi welke is dat trouwens?

Dankje!

Origineel was het LC7V Antraciet blauw

maar de spuiter heeft er LC5V van gemaakt (er zou minder groen in zitten, in ieder geval 'n tintje lichter...)
inderdaad een erg mooie kleur in de zon echt heel mooi!!

Tommy
24-07-2005, 18:53
Wielen en verlaging zijn super, ding is wel af voor zo dacht ik...

leuk ding geworden!

Kevin20v
24-07-2005, 22:08
Wielen en verlaging zijn super, ding is wel af voor zo dacht ik...

leuk ding geworden!

Dankje Tommy!! tof van je, moet zeggen dat jouw cookiecutters ook erg dik staan!! :p

Tommy
24-07-2005, 22:16
maar ze zijn smal ;)

Kevin20v
24-07-2005, 22:31
maar ze zijn smal ;)

dat heb ik zo op fotos niet kunnen zien... en dikkere adapters dan??

RiootjeTDI
25-07-2005, 17:38
MOOI GEWORDEN! Maar waarom heb je de plastic strippen niet mee laten spuiten??

Kevin20v
25-07-2005, 19:21
MOOI GEWORDEN! Maar waarom heb je de plastic strippen niet mee laten spuiten??

dat heb ik je al 2x uitgelegd op msn... :mad:

airy
25-07-2005, 20:13
Ziet er strak uit, kan ie nog wat meer op de buik?

Kevin20v
25-07-2005, 20:16
Ziet er strak uit, kan ie nog wat meer op de buik?

Dankje,

Kan wel maar dat gaan we niet doen want dan moet ik de stabi stang vervangen en dat kost me voorlopig net iets teveel.... me pa heb d'r grijze haren van gekregen als ie er alleen al aan dacht hoeveel geld ik de laatste 9 maanden aan die auto heb uitgegeven :biggrin: :biggrin: :biggrin:

ingrob
25-07-2005, 20:21
maar ja wie ziet dat het replica's zijn, op een enkele lame freak niemand...

ziet er zeker strak uit en die turbo's zijn echt zeer mooi.

de kenners zien het natuurlijk zo dat het replicas zijn.
die kijken gewoon naar de steek.

Kevin20v
25-07-2005, 20:38
ziet er zeker strak uit en die turbo's zijn echt zeer mooi.

de kenners zien het natuurlijk zo dat het replicas zijn.
die kijken gewoon naar de steek.


Jep maar ik ken een Vr6 Variant Syncro die er replica's onder had met 5x130 met adapter schijven dussss het hoeft niet altijd zo te zijn....

maar inderdaad kenners zien het zo, maar dat boeit ook niet, heb er ook nog geen porsche centercaps voor... die krijg ik met mania pas

RiootjeTDI
25-07-2005, 23:14
dat heb ik je al 2x uitgelegd op msn...


;) was ik effe vergeten

LRR
09-08-2005, 08:24
He Kevin,

Ik had je topic niet zo goed gevolgd :o :o :o :o :o (shame on me), maar hij ziet er inderdaad heeeeeeeeeel goed uit zo. Die velgen had ik ook in gedachten voor m'n volgende daily-driver eigenlijk...........

Zijn die wielen van RH ? Of Mille Miglia ?

Kun/wil je me misschien PM'en wat zo'n setje kost ??? Want omdat hier ff zo te posten is niet zo charmant he !!


Grtz................ LRR

Ps: Echt complimenten hoor, superstrakke wagen geworden !!!!!

Big_Mac_Mark
09-08-2005, 09:16
Auto is idd erg strak Kev...Hoe zat het BTW met die nieuwe schade? Weet je daar al meer over?

René
09-08-2005, 10:37
denk niet dat kev meer gaat reageren toppers..

Pedaalemmer
09-08-2005, 10:44
ooooh wat een super type 4 is het geworden!!!

en die kleur maakt die auto wel!

arnus71
09-08-2005, 10:47
denk niet dat kev meer gaat reageren toppers..

Ohja, die vondt het niet fijn dat niet iedereeen even veel medeleven had met hem ivm wat parkeerschade... vreemd verhaal :confused:

Kevin20v
09-08-2005, 13:27
Ohja, die vondt het niet fijn dat niet iedereeen even veel medeleven had met hem ivm wat parkeerschade... vreemd verhaal :confused:

@arnus

ik zal d'r nog een keer iets over zeggen, mensen die mijn situatie niet kennen moeten geen domme uitspraken doen.

ik heb vanaf aankoop een ongelofelijke stress en pech met deze auto gehad, daarmee bouw je een haat/liefde relatie op....
De importeur is er zelfs nog aan te pas moeten komen om alle problemen op te lossen.
Er zijn zelfs mensen om ontslagen!!

En tja laten we zo zeggen het is geen auto van 5000 euro dan zou het me namelijk geen flikker uitmaken of er wel of niet een putje of beschadiging inzit....

Ik heb heel veel geld betaald voor die golf, daar heb ik altijd ontzettend hard voor moeten werken en gespaard van kinds af aan!!!
In de 8 a 9 maanden dat ik de auto nu heb is de wagen 4/4,5 maand in mijn eigen bezit geweest, de rest van de tijd stond de wagen in de spuiterij of op een failliet terrein van een spuiter :mad:

nu is de wagen voor de 4e keer gespoten en is hij eindelijk goed, voor de mensen die het graag willen weten, ik heb de rekening voor de dealer ingezien, dat was 6500 euro aan kosten alleen voor de laatste spuitbeurt!

tuurlijk weet ik ook wel dat als ik ermee rij dat er ooit wel eens iets mee zou kunnen gebeuren....
Maar als het door iemand gedaan wordt die je kent en wel gemerkt heeft dat ie dat deed maar dat niet is komen melden vind ik dat erg pijnlijk! :mad:

Ik had het hem helemaal niet kwalijk genomen, een ongelukje zit in een klein hoekje en het was gewoon verzekeringswerk geweest.
En het verhaal was af.

Echter heb ik een hekel aan mensen die niet eerlijk zijn, het liegen, de stress van de afgelopen maanden en het feit dat de golf EINDELIJK goed gespoten was....
Ben ik echt een aantal dagen gewoon ziek geweest.

De auto staat nu bij de spuiter, weer dezelfde die het de laatste keer ook super gedaan hebben!!

Toen wilde ik gewoon een aantal bekenden en vrienden inlichten via het forum, om het even van me af te kunnen spreken...
Maar dan zijn er van die zielige figuren die zelf een auto met een dagwaarde van 1500 euro hebben en waarvan het lakwerk 15 jaar oud is en in "redelijke" staat?!
en die gaan mij dan vertellen dat ik me niet zo moet aanstellen... ("ivm wat parkeerschade")

Tuurlijk denkt iedereen daar anders over, maar oordelen over een situatie die je niet kent.........

Op deze manier zakt het niveau af naar vwforum, en laten we eerlijk zijn, ik denk dat niemand dat wil!

Ik irriteer me gewoon aan sommige personen en ik ben wat ik gehoord heb in de afgelopen weken niet de enige,
de irritatie is dus niet van alleen dit geval... maar speelt al een hele tijd!

gelukkig heb ik veel van de schade weg kunnen poetsen! en bleef er een klein plekje over!
maar dit bleek toch enkele honderden euro's aan schade te zijn...
Als alles goed gaat, krijg ik donderdagmorgen de golf weer terug hopelijk is het geluk dan weer een beetje aan m'n zijde en gaat het dan een tijdje goed!

Big_Mac_Mark
09-08-2005, 15:48
Das duidelijke taal, Kev. Hopen dat het nou toch een keertje goed gaat!

Tommy
09-08-2005, 16:15
Je zoekt zelf de aandacht, en die krijg je... Iedereen bedoel het goed...

Maar snap niet waarom een aantal mensen zooooo hangen aan wat anderen op het forum zeggen... En snap niet dat je je zoooo kunt irriteren aan opmerkingen, meningen of het doen en laten van anderen...

Ik moest ook te horen krijgen dat mensen zich aan mij irriteren... yeah right. Als je je op een forum loopt te irriteren, dan vraag ik mij af waarom je uberhaupt zo intensief op het forum rondhangt... Er zit gewoon een kruisje in de bovenhoek, en wat een forummer post is nauwlijks terug te vinden op de STARTPAGINA... Dus je kiest er zelf voor door te klikken en te lezen.

En als je een topic maakt, dan reageren mensen... Prima! Maar als dat niet de bedoeling is, dan moet je een PB versturen, en dat kan naar 5 mensen per keer... en als je em knipt en plakt, dan kun je een volgende keer zo weer plakken en naar 5 andere mensen sturen... Zit je al op 10. Gaat erg vlot... Daarnaast bestaat er ook iets als mail.... Nog makkelijker.

Dus ik snap de verwijten niet...

Kevin20v
09-08-2005, 16:50
Je zoekt zelf de aandacht, en die krijg je... Iedereen bedoel het goed...

Maar snap niet waarom een aantal mensen zooooo hangen aan wat anderen op het forum zeggen... En snap niet dat je je zoooo kunt irriteren aan opmerkingen, meningen of het doen en laten van anderen...

Ik moest ook te horen krijgen dat mensen zich aan mij irriteren... yeah right. Als je je op een forum loopt te irriteren, dan vraag ik mij af waarom je uberhaupt zo intensief op het forum rondhangt... Er zit gewoon een kruisje in de bovenhoek, en wat een forummer post is nauwlijks terug te vinden op de STARTPAGINA... Dus je kiest er zelf voor door te klikken en te lezen.

En als je een topic maakt, dan reageren mensen... Prima! Maar als dat niet de bedoeling is, dan moet je een PB versturen, en dat kan naar 5 mensen per keer... en als je em knipt en plakt, dan kun je een volgende keer zo weer plakken en naar 5 andere mensen sturen... Zit je al op 10. Gaat erg vlot... Daarnaast bestaat er ook iets als mail.... Nog makkelijker.

Dus ik snap de verwijten niet...

De een vindt het duidelijke taal, de andere leest blijkbaar niet zo goed :confused: :biggrin: ;)

humor dat jij je aangesproken voelt over het feit dat ik me op moment dat ontzettend irriteerde aan sommige mensen, ik doelde met irritante mensen in ieder geval niet op jou :D
Geloof dat ik de eerste was die op jouw "wie vind mij irritant" topic gereageerd heeft toen... en wilde je daarmee toen zeggen dat ik het niet was! :o

Maar zoals je zelf al zei, als je mijn verklaring aan arnus71 irritant vond, hoef je dat niet te lezen of op te reageren :p :biggrin: ;)

Je hebt geloof ik zelf jouw laatste jetta 1 weg gedaan omdat de lak niet geweldig was en dat je dat toch een beetje stoorde (ik heb dat ooit ergens gelezen of gehoord), ik denk dus dat je ergens wel begrijpt wat mijn probleem is als men "per ongeluk" mijn vers gespoten wagen beschadigd. ;)

Ik hang trouwens niet intensief op dit forum, het is toevallig dat mijn lieftallige vriendin mij verwees naar een topic en ik op de reactie van anus71 stuitte

daar hem het verhaal niet helemaal duidelijk bleek te zijn heb ik geprobeerd om daar een duidelijke reactie op te geven.

Ik heb overigens gehoord dat er pm'metjes gestuurd zijn geworden met een reactie erin die de ontvanger van die pm'metjes niet echt kon waarderen.

En daardoor de verstuurder een ip-ban heeft gekregen.... :confused:
ik was daar tot voor een paar uurtjes terug hier niet van op de hoogte! :( :eek:
Ik weet niet wie de ontvanger was, wil het ook niet weten, maar tja weet niet wat ik hier op moet zeggen...

Tommy
09-08-2005, 17:08
Ik voel me niet aangesproken, want ik heb me nauwlijks uitgelaten over jouw probleem zeg maar... En irriteer me ook niet aan posts van wie dan ook. Ik krijg hooguit jeuk als mensen het nodig vinden een poging te doen mij, met niet kloppende argumenten, openbaar op mijn nummer te zetten... Maar goed...

ik voel de 2e groepsknuffel aankomen vandaag!

bobby-digital
09-08-2005, 18:06
De een vindt het duidelijke taal, de andere leest blijkbaar niet zo goed :confused: :biggrin: ;)

humor dat jij je aangesproken voelt over het feit dat ik me op moment dat ontzettend irriteerde aan sommige mensen, ik doelde met irritante mensen in ieder geval niet op jou :D
Geloof dat ik de eerste was die op jouw "wie vind mij irritant" topic gereageerd heeft toen... en wilde je daarmee toen zeggen dat ik het niet was! :o

Maar zoals je zelf al zei, als je mijn verklaring aan arnus71 irritant vond, hoef je dat niet te lezen of op te reageren :p :biggrin: ;)

Je hebt geloof ik zelf jouw laatste jetta 1 weg gedaan omdat de lak niet geweldig was en dat je dat toch een beetje stoorde (ik heb dat ooit ergens gelezen of gehoord), ik denk dus dat je ergens wel begrijpt wat mijn probleem is als men "per ongeluk" mijn vers gespoten wagen beschadigd. ;)

Ik hang trouwens niet intensief op dit forum, het is toevallig dat mijn lieftallige vriendin mij verwees naar een topic en ik op de reactie van anus71 stuitte

daar hem het verhaal niet helemaal duidelijk bleek te zijn heb ik geprobeerd om daar een duidelijke reactie op te geven.

Ik heb overigens gehoord dat er pm'metjes gestuurd zijn geworden met een reactie erin die de ontvanger van die pm'metjes niet echt kon waarderen.

En daardoor de verstuurder een ip-ban heeft gekregen.... :confused:
ik was daar tot voor een paar uurtjes terug hier niet van op de hoogte! :( :eek:
Ik weet niet wie de ontvanger was, wil het ook niet weten, maar tja weet niet wat ik hier op moet zeggen...


gaaaaaaaaaaaaaaap, mis alleen nog een bloemetje en caroline Tensen die sorry komt zeggen, laten we het lekker over VW's hebben in plaats van dit soort te goed bedoelde crap.....

on-topic: vette bak kev :biggrin:

arnus71
10-08-2005, 15:03
gaaaaaaaaaaaaaaap, mis alleen nog een bloemetje en caroline Tensen die sorry komt zeggen, laten we het lekker over VW's hebben in plaats van dit soort te goed bedoelde crap.....

on-topic: vette bak kev :biggrin:

Amen. En Kevin, ik heb alle respect voor je situatie en probleem, alleen denk ik dat als je je zo kunt opwinden over een auto en zijn lak, dat je misschien beter een andere <mindere> auto kunt kopen.

Ik kan me namelijk 100% verplaatsen in je situatie. Als ik een auto had die ook 100% was (zeker qua lak), zou ik hem in laten wikkelen in dat plastic met luchtbelletjes erin en laten invriezen omdat ik er niet tegen zou kunnen als er maar een kras opkwam. Daarom rijd ik zelf in wat oudere auto's waarbij het mij niet zo uitmaakt als er een kras op komt.

Hopelijk snap je een beetje wat ik bedoel. Ik probeer je helemaal niet te kwetsen of wat dan ook. Ik snap je situatie namelijk heel goed. Alleen zoals iedereen heb ik mijn eigen mening, en dat is dat naar MIJN MENING iets overdreven is gereageerd op dit onderwerp. Verder ben ik het met Tommy eens: neem de reacties van mensen hier niet allemaal zo serieus, alleen diegene waar je wat aan hebt!

Dus no hard feelings! ;) :D

Christiaan
10-08-2005, 18:03
En nu weer on topic :mad:

Kevin, al gehoord of je morgen je auto op mag halen?

Kevin20v
11-08-2005, 08:09
En nu weer on topic :mad:

Kevin, al gehoord of je morgen je auto op mag halen?


@arnus71

Dankje, ik kan gewoon af en toe als ik in de stress zit flink uit m'n slof schieten :biggrin:
Dat wil dus niet zeggen dat ik bij deze aan iemand mijn excuses ga aanbieden, trek nog liever een kras over m'n 20kleppert ;) :D :D

hahaha

En @christiaan

Inderdaad ontopic!

Vanmorgen om kwart voor 6 opgestaan zodat ik de auto kon gaan ophalen.
Dan was ik tenminste weer terug om om half 9 op mijn werk te verschijnen...

De wagen is bijgewerkt op het spatbord achter, en je ziet er echt werkelijk helemaal niets meer van.
Spuiterij Philippen heeft weer puik werk geleverd!!!

De wagen is tevens nog helemaal gepolijst om de poetsplekjes van de eerdere
spuitbeurt weg te werken...

En ziet er nu dus weer perfect uit! Hopelijk blijft het voorlopig nog even zo...

Zo direct even nieuwe dealer zoeken om de kleine beurt te laten doen, want naar Wealer gaat ie NOOIT meer terug ;) :D