Log in

View Full Version : Polo 2 sloten op Golf 2??

Jerome
24-07-2005, 14:36
ik volg het forum al een tijdje, maar eigenlijk vooral voor de Polo. Want ik had een Polo 2 steilheck uit 1987, maar helaas heeft m'n broertje er een ongeluk mee gehad. Ik ga hem niet meer opknappen, ik heb nu een Golf 2 3-deurs uit 1985 gekocht. Maar voor de golf heb ik 3 sleutels nodig om te starten, en via alle kanten in de auto te kunnen komen. Dit vind ik wel erg omslachtig, dus ik zit er aan te denken om de polo sloten om te zetten naar de Golf (eventueel inclusief contactslot). Maar de Polo staat bij de garage, dus ik kan het niet proberen.
Weet iemand van jullie of Polo 2 sloten op een Golf 2 passen? Alvast bedankt voor de reacties.

Groeten Jerome

chris
24-07-2005, 15:44
De handgrepen kan je in z'n geheel over zetten ,het contact slot durf ik niet te zeggen,maar vw kennende...............

Jerome
24-07-2005, 16:46
De handgrepen kan je in z'n geheel over zetten ,het contact slot durf ik niet te zeggen,maar vw kennende...............
Maar ook inclusief het "echte" slot (op de zijkant van de deur)?

VeeDubber
24-07-2005, 17:01
mochten de handgrepen niet passen dan kun je ook de slotcilinders overzetten. Contactslot durf ik niet te zeggen....