View Full Version : BMW M3 Rood 1987
Jelle-Mk1G60
13-01-2014, 17:41
M3 (http://www.2ememain.be/autos/autos/bmw/bmw-m3-e30-1987-171326398.html?top_list=1)
Staat ie nu op 4 gats? Zoja geen ori.
Jelle-Mk1G60
13-01-2014, 17:47
is klaar gemaakt als rally auto, dus kooi en binnen alles eruit, is dan zoizo niet veel origineels meer aan voor een verzamelaar :D
Op t onderstel pik je ze uit hoor.. Meeste rally e30 m3 zijn omgebouwde kassen.
Is t zelfde als een golf rallye kitje op een golf g60
lijkt mij wel echt hoor..de steun voor het luchtfilter zit goed..
en feitelijk het enige dure aan een M3 zijn de tellerbak en het s14 blok..
zo te zien is het ook 5x100 steek..
een 320is is vele malen zeldzamer...
lijkt mij wel echt hoor..de steun voor het luchtfilter zit goed..
en feitelijk het enige dure aan een M3 zijn de tellerbak en het s14 blok..
zo te zien is het ook 5x100 steek..
een 320is is vele malen zeldzamer...
Onderstel is ook duur Heinz.. We hebben hier in de familie 2 86 ers e30 m3 staan en voor een onderstel word genoeg betaald
En t is 5x120
ja.ok maar als je echt makkelijk een 5x100 onderstel wil zijn er meer mogelijkheden..
met een e36 compact achteras ben je al een heel eind..
dan eventueel gebogen e36 draagarmen voor of talloze andere mogelijkheden en ..tsja
ik zit er zelf nog over te denken of ik het onder de mijne wil ..
wel een berg meer keuze in velgen ,en een stuk goedkoper..stel dat ik ooit 1 van mijn Alpina's krom rijd..
of hij staat een keer op stoeptegels...
ja.ok maar als je echt makkelijk een 5x100 onderstel wil zijn er meer mogelijkheden..
met een e36 compact achteras ben je al een heel eind..
dan eventueel gebogen e36 draagarmen voor of talloze andere mogelijkheden en ..tsja
ik zit er zelf nog over te denken of ik het onder de mijne wil ..
wel een berg meer keuze in velgen ,en een stuk goedkoper..stel dat ik ooit 1 van mijn Alpina's krom rijd..
of hij staat een keer op stoeptegels...
5x120..
En ik heb een e36 onderstel gehad op mijn e30, is meer werk dan wat jij noemt hoor. Ik reed t met een z m3 achteras.
En daarnaast krijg je compleet ander onderstel dan een e30 m3. Neem je et waarde bv. Die veranderd met een e36 onderstel compleet van een e30 m3. Maximaal et30 bij 8j bv terwijl dat andersom 8j met et05 is
Zelfde als je met replica alpina s gaat rijden het lijkt t zelfde, maar toch niet helemaal. Een ori freak gaat voor een e30 m3 onderstel en daar zit t m in.
Weet je bv ook waarom het onderstel verhaal niet meer op e30.de staat? Omdat door de gebogen ophanging men in de vangrail reed. De site is daarvoor zelfs voor de rechter geweest omdat zij de ombouw online hadden.
Aansluiting luchtfilterbak heeft een 318is meen ik ook
5x120..
Weet je bv ook waarom het onderstel verhaal niet meer op e30.de staat? Omdat door de gebogen ophanging men in de vangrail reed. De site is daarvoor zelfs voor de rechter geweest omdat zij de ombouw online hadden.
Aansluiting luchtfilterbak heeft een 318is meen ik ook
whoops..ja dat wist ik van die vangrail..en die ombouw..
wilde niks zeggen...toch zijn er zat die zo rondrijden ..ik ken er zelfs 1 met een S50 erin...
en nee ,jij bedoelt denk ik de steun voor de bobines van een m42 blok..
Volgens mij is ie nep, weet vrij zeker dat m3's plak-voorruiten hebben, en dit lijkt me meer een normale rubber e30 ruit is..
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.